انتخاب برگه

زمانبندی جهت پذیرفته شدگان در آزمون نظام مهندسی بهمن ۱۳۹۷

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۸ | آزمون نظام | ۱۱ دیدگاه ها

اطلاعیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان در آزمون ورود به حرفه بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند که جدول زمانبندی ثبت مدارک جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی از مورخ ۹۸/۵/۱۵ در سایت سازمان درج می شود و پذیرفته شدگان فقط در روز مربوط می‌توانند نسبت به ثبت درخواست در سامانه members.tceo.ir اقدام فرمایند.

چنانچه متقاضی دریافت پروانه در روز مشخص شده نتواند نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نماید، پس از اتمام برنامه زمانبندی قادر به ثبت درخواست پروانه اشتغال به کار مهندسی می باشد.

سایر استان ها

پذیرفه شدگان سایر استانها، منتظر اطلاعیه سایت نظام مهندسی استان ها جهت پیوت مدارک برای صدور پروانه اشتغال باشند. خود پروانه اشتغال نیز، حدودا ۴-۵ ماه بعد از پیوست مدارک توسط اداره کل راه و شهرسازی هر استان صادر می‌شود.

معمولا حدود ۴ ماه بعد از اعلام نتایج مدارک را می‌خواهند، بنابر این میتوانید مدارک خصوصا امضاء دو نفر مهندس با سابقه پروانه بالای ۱۰ سال که شما را باید به نظام مهندسی معرفی کنند را آماده نمایید.

عضویت در نظام مهندسی نیز در اولویت تمامی مراحل بالا است، و بهتر از داوطلبین بعدی آزمون نظام قبل از شرکت در آزمون عضو باشند. (شرکت در آزمون بدون عضویت اماکن پذیر است ولی هیچ نکته مثبتی ندارد.)

۱۱ دیدگاه ها

  1. فاطمه

    سلام و عرض ادب
    همسر من در آزمون نظارت عمران ۹۷ پذیرفته شده ولی مدرک کاردانی با کارشناسی عمرانش مرتبط نیست. کارشناسی ناپیوسته رو با معدل بالای ۱۷ و با گذراندن واحدهای بیشتر نسبت به سایرین به علت عدم تطابق کاردانی و کارشناسی گذرانده است. راهکار نگه داشتن امتیاز این قبولی چیست؟

    پاسخ
    • سازه پلاس

      اینکه تا چهار سال آینده مدرک ارشد بگیرند. (البته بخاطر پروانه مهندسی، ارشد خوندن از نظر توجیه اقتصادی بررسی بیشتری میخواهد)

      پاسخ
      • فاطمه

        سلام و عرض ادب
        ببخشید ما از نظام مهندسی شهر خودمون سوال کردیم که مدرک ارشد رو در طی این ۴ سال بگیریم و ارائه بدهیم ، آیا می شود از این سهمیه استفاده کرد یا نه، گفتند باید ارشد بگیرید سه سال بگذرد دوباره آزمون بدهید چون این سهمیه قبولی ملغی می شود. میشه لطفا راهنمایی کنید یا شماره تماسی بدهید که من در این خصوص اطلاعاتی به دست بیاورم

      • سازه پلاس

        روز آزمون از نظر مدارک تحصیلی نباید مشکلی برای اخذ صلاحیت داشته باشید، مدرک کارشناسی ارشد هم اگر صرفا برای درج در پروانه است، هر زمان میتوانید مدرک ارشد را به پروانه اضافه کنید.
        ولی اینکه شما کاردانی داشته باشید و بخواین با گرفتن مدرک کارشناسی ارشد این مشکل وجود کاردانیتان رو رفع کنید این باید قبل از قبولی در آزمون مدرک ارشد داشته باشید.

  2. حسین

    با سلام .
    من در آزمون نظارت و اجرا قبول شدم ولی متاسفانه مدرک کاردانیم رو پیدا نمیکنم که ارائه کنم . فقط مدرک کارشناسی دارم و میخواستم بدونم میشه از دانشگاه محل اخذ کاردانیم تائیدیه بگیرم اگه پیدا نشد یا المثنی واسم صادر میکنن که برای ثبت نام ارسال کنم . ممنون راهنمائیم کنید .

    پاسخ
    • سازه پلاس

      مدارک رو در هر صورت خود نظام مهندسی از دانشگاه استعلام خواهد کرد. شما در حد یک کپی و مشخصاتی از مدرگ نحصیلی به نظام ارائه بدید، کافی است.

      پاسخ
  3. ف

    سلام تو چه سایتی جدول زمانبندی رو قرار میدن؟

    پاسخ
      • افشین

        سلام

        جدول زمان بندی ثبت نام قبول شدگان ازمون بهمن ۹۷ رو از کجا باید ببینیم؟

  4. حسین احمدآبادی

    سلام و عرض ادب میخواستم در مورد زمان تحویل مدارک نفراتی که در مهر ۹۸ قبول شدن مطلع بشم
    با تشکر

    پاسخ
    • سازه پلاس

      سلام، نتایج به همه استان ها ارسال شده است، از نظام مهندسی استان خودتون پیگیری نمایید.

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *