انتخاب برگه

معرفی امکانات دو نوع شیر روشویی جذاب

آبان ۹, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

شیر روشویی از شیر اهرمی روشویی تا شیر روشویی چشمی تنوع دارد. قیمت شیر روشویی نیز بسته به همین تنوع مدل، رنگ، طرح، مکانیزم و نوع نصب متنوع است. هر مدل شیرآلات روشویی را می توانید برای ساده تر کردن کاری خاص مورد استفاده قرار دهید و البته از آنجا که امکان نصب چندین شیر روشویی، که هر یک برای کاری تهیه شده اند، وجود ندارد بهتر است دقت کافی در بررسی کارایی مدل مورد نظر خود به خرج دهید. در این مقاله شیر روشویی اهرمی و دو نوع پرکاربرد آن، شیر روشویی شاوری و شیر روشویی پایه بلند، به همراه مزایای هر کدام آورده شده است.

یک شیر اهرمی روشویی

شیر اهرمی روشویی

شیر روشویی را می توان از نظر محل نصب به انواع شیر روشویی توکار و روکار و از نظر مکانیزم عملکرد به انواع شیر اهرمی روشویی، شیر کلاسیک، پدالی، چشمی، هوشمند و شیر روشویی لمسی دسته بندی کرد. علاوه بر این، شیرآلات روشویی به مدل های شیر روشویی پایه بلند، شیر روشویی معمولی و شیر روشویی متحرک نیز تقسیم می شود. قیمت شیر روشویی، به خصوص قیمت شیر اهرمی روشویی، متنوع است و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از میان انواع شیر مخلوط روشویی استاندارد و با کیفیت بازار انتخاب کنید. فراموش نکنید هنگام خرید شیر روشویی، در کنار قیمت شیر مخلوط روشویی به جنس، گارانتی و قابلیت نصب آسان آن نیز توجه کنید.

شیر روشویی دسته بندی های متنوعی دارد. رایج ترین آن ها تقسیم بندی شیر روشویی از نظر مکانیزم عملکرد و از نظر محل نصب آن است. یکی از متداول ترین انواع شیر روشویی، شیر اهرمی روشویی است. قیمت شیر روشویی اهرمی به نسبت سایر مدل ها بازه گسترده تری دارد و از شیر روشویی ارزان تا شیر روشویی لوکس در این بازه موجود است. علاوه بر این تنوع مدل ها و رنگ های شیر مخلوط روشویی اهرمی نسبت به انواع دیگر شیرآلات روشویی بیشتر است و به شما شانس بیشتری برای یافتن مدل مورد نظرتان می دهد. در ادامه دو نوع شیر روشویی اهرمی شاوری و پایه بلند معرفی شده است.

شیر روشویی شاوری چیست؟

شیر روشویی شاوری، مانند شیر ظرفشویی شاوری، دارای یک شیلنگ شاوری است که دامنه دسترسی مناسبی برای آبریز شیر روشویی فراهم می کند. در زمان مورد نیاز می توانید آبریز را از جای خود خارج کنید و به بیرون بکشید تا آب به نقطه مورد نظر شما برسد. سپس با به جای اولیه خود برگرداندن آبریز، شلنگ نیز به داخل لوله شیر برمی گردد و در زیر سینک قرار می گیرد. با وجود اینکه شیر روشویی شاوری نسبتاً جمع و جور است اما کارایی بسیار بالایی دارد. معمولاً آبریز این نوع شیرآلات دارای دکمه تغییر حالت از جریان معمولی به جریان بارانی است که نوع پاشش آب را عوض می کند.

یک شیر روشویی شاوری مشکی

مزایای شیر روشویی شاوری

مزایای شیر روشویی شاوری عبارتند از:

  • با اینکه فضای زیادی اشغال نمی کند دامنه دسترسی آن بسیار بالاست.
  • برای حمام فرزندان خردسال و نوزاد در سینک روشویی بسیار کاربردی است.
  • برای شستشوی سینک روشویی مناسب تر از شیرآلات روشویی معمولی است.
  • دکوراسیون خاص تری در سرویس حمام و دستشویی ایجاد می کند.

شیر روشویی پایه بلند چیست؟

شیر روشویی پایه بلند یکی از محبوب ترین انواع شیر روشویی است. پایه شیر روشویی در شیرآلات پایه بلند ارتفاع بیشتری نسبت به پایه شیرآلات روشویی معمولی دارد و امکان نصب این نوع شیرآلات در کنار سینک های کاسه ای (کابینتی) را فراهم می آورد. قیمت شیر روشویی پایه بلند متنوع است و از شیر روشویی پایه بلند ارزان تا لوکس را شامل می شود. نکته مهم در زمان خرید شیر پایه بلند روشویی، در نظر گرفتن ارتفاع لبه سینک و محل قرار گرفتن دسته اهرمی شیر است.

عملکرد شیر اهرمی روشویی پایه بلند کاملا شبیه به عملکرد شیر اهرمی روشویی معمولی است و فشار و دمای آن به واسطه مغزی شیر اهرمی یا همان کارتریج کنترل می شود. تنها تفاوت ارتفاع شیر روشویی پایه بلند ارتفاع قرار گرفتن دسته اهرمی آن است. اهرم در شیرآلات پایه بلند معمولاً در بالای شیر تعبیه می شود که در هنگام باز و بسته شدن با دیواره سینک روشویی برخورد نکند. قیمت شیر روشویی پایه بلند به دلیل وزن بیشتر و جدیدتر بودن مدل های آن از شیر روشویی معمولی بالاتر است. در بازار انواع شیر پایه بلند روشویی ایرانی و خارجی عرضه می شود و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ مورد نظرتان از میان آن ها انتخاب کنید. در نظر داشته باشید شیرآلات به رنگ طلایی و یا استیل مات حس لاکچری بودن را منتقل می کند و به دلیل نوع آبکاری گران تر از سایر انواع شیر پایه بلند روشویی است.

یک شیر پایه بلند روشویی

مزایای روشویی پایه بلند

مزایای شیر روشویی پایه بلند عبارتند از:

  • برای استفاده در کنار سینک های کابینتی مناسب است.
  • شیرآلات پایه بلند طرحی مدرن و دارد و بسیار شیک به نظر می رسد.
  • برای دکوراسیون های مینیمال کاربرد دارد و باعث خلوت به نظر رسیدن فضا می شود.
  • از آنجا که بالای سینک را اشغال نمی کند و احتمالاً کمی با دیوار فاصله دارد دست شما را در انتخاب مدل و فرم آینه و قفسه بندی باز می گذارد.
  • در یک سرویس حمام و دستشویی که دارای ست توکار (شیر توالت، شیر حمام توکار) است، یک شیر روشویی پایه بلند می تواند تکمیل کننده دکوراسیون باشد.

در زمان خرید شیر اهرمی روشویی به یاد داشته باشید…

همانطور که مطرح شد شیر اهرمی روشویی در انواع طرح و رنگ ارائه می شود. دو نوع از کاربردی ترین انواع آن شیر روشویی شاوری و شیر روشویی پایه بلند است. در زمان خرید شیر اهرمی روشویی و هر نوع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی دیگری به یاد داشته باشید از موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

  • گارانتی معتبر
  • کیفیت آبکاری
  • ارتفاع شیرآلات روشویی
  • جنس استاندارد شیر روشویی
  • کاربرد مورد نظر شما

یکی از تولید کنندگان قدیمی شیرآلات بهداشتی ایرانی شیرآلات کاویان هم افزا (https://www.kavianhamafza.com) است. این تولیدکننده فروشگاه رسمی اینترنتی شیرآلات کاویان را جهت ارتباط مستقیم با شما و پاسخگویی به سوالات در زمینه قیمت شیرآلات، خرید شیرآلات ساختمانی، تعمیر و نگهداری از شیرآلات، تمیز کردن شیرآلات و موضوعات متنوع دیگر راه اندازی کرده است. انواع شیر اهرمی روشویی نیز در این فروشگاه آنلاین شیرآلات قابل مقایسه و خرید است. سری به این وب سایت بزنید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه