انتخاب برگه

حل سوالات نظارت عمران مهرماه ۹۸ با کلیدواژه سازه پلاس

مهر ۲۷, ۱۳۹۸ | آزمون نظام | ۰ دیدگاه

پاسخگویی به کل آزمون: ۹۵% (۵۷ سوال از ۶۰ سوال)
سوالات تعریفی قابل انتظار پاسخگویی کلیدواژه: ۱۰۰%

طراحان سوال با فرض وجود کلیدواژه سوال طرح می‌کنند، و حد نصاب قبولی ۵۰% بوده و سطح سوالات و زمان پاسخگویی بر اساس ۵۰% تنظیم شده است، بطور متوسط در صورت تسلط کامل ۱۰-۱۵% بیشتر می‌توان پاسخ داد. آزمون نظارت عمران مهر ۹۸، مشابه آزمون های دوره‌های قبلی بوده و بنا به تجربه بررسی سنوات گذشته می‌توان گفت شکل ظاهری و صورت سوالات حدود ۱۰% سخت‌تر و وقت‌گیرتر از دوره‌های قبلی بوده است. با این حساب نظرات متعدد دریافتی از کاربران کلیدواژه سازه پلاس در جلسه آزمون مهر ۹۸، داوطلبین توانسته اند تا ۵۵ سوال از ۶۰ سوال را به راحتی با کلیدواژه سازه پلاس پیدا کنند.

این پاسخ نامه حل تشریحی نیست و فقط برای اثبات کارایی کلیدواژه سازه پلاس، بالافاصله بعد از آزمون ۱۸ مهر ۹۸ ارائه شده است.

سوالات با کیفیت اصلی با کلید رسمی توسط دفتر مقررات ملی، حدود یکماه بعد از آزمون منتشر می‌شود، سوالات فعلی توسط داوطلبین سرجلسه بطور مخفیانه با گوشی گرفته شده و برای ما ارسال شده است.(توجه: همراه داشتن وسایل ارتباطی و موبایل روشن یا خاموش تخلف می‌باشد، و به شدت برخورد می‌شود و محرومیت‌های چند دوره ای دارد، به هر حال یک عده ریسک می کنند!)

جداول کناری مربوط به کلیدواژه سازه پلاس در آزمون مهر ۹۸ (سال روی جلد مباحث بر اساس منابع اعلامی آزمون مهر ۹۸) می‌باشد. ممکن است در آینده داوطلبی این فایل را چک کنید، در نظر داشته باشید که با عوض شدن ویرایش سال روی جلد، محتوا و شماره صفحات کلا عوض می‌شود.

در حل سوالات مربوط به استاتیک و تحلیل سازه که خارج از مباحث مقررات ملی و سوال حلی می باشند، کلیدواژه کارایی ندارد. در این دوره، ۲ سوال ساده استاتیک (عکس العمل تکیه گاه سازه معین) مطرح شده بود.

عملکرد کلیدواژه در آزمون نظارت عمران، آزمون مهر ۹۸

۱۰۰%سوالات قابل انتظار به پاسخگویی از کلیدواژه
۹۵%پاسخگویی کل آزمون با کلیدواژه سازه پلاس

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *