انتخاب برگه

کفپوش های مدرن امروزی

آذر ۱۷, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

کفپوش های مدرن امروزی
کفپوش های مدرن امروزی

در هر دوره زمانی، دکوراسیون داخلی دستخوش تغییرات متنوعی می شود. زمانی استفاده از رنگ ها و اکسسوارهای تجملاتی و طلایی باب بود، زمان دیگری استفاده از متریال طبیعی رایج شد، در زمانی مردم به سمت ساده زیستی سوق داده شدند و زمانی هم همزمان با ورود متریال های جدید در صنعت ساختمان، دکوراسیون مدرن و امروزی شکل گرفت. واقعیت این است که اگر در سال های گذشته به یک طراح برجسته می گفتیم که در سال های آتی بتن به عنوان کفپوش و دیوارپوش انتخاب خواهد شد، شاید برایشان عجیب و حتی مسخره می آمد اما امروزه همه می دانیم که استفاده از کفپوش طرح سنگ یا کفپوش طرح بتن تا چه حد رایج و محبوب است. در این مطلب با ما باشید تا تعدادی از بهترین کفپوش های طرح سنگ و بتن را به شما معرفی کنیم.

کفپوش هرمس

کفپوش هرمس یک کفپوش تایل هتروژن تولید کشور ایران است که از جنس پی وی سی ساخته شده. این کفپوش را هم می‌توان در محیط های مسکونی استفاده کرد و هم در محیط های تجاری، اداری و درمانی.  این کفپوش طرح بتن، یک کفپوش آنتی باکتریال، مقاوم در برابر مواد شوینده، ضد لغزش، عایق صدا و بادوام است و با انواع محصولات پی وی سی خارجی رقابت می‌کند اما قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی دارد.

کفپوش وینیل گرانیت

همان طور که از اسمش پیداست، این کفپوش طرح سنگ گرانیت را دارد و از این رو مورد علاقه بسیاری از طرفداران کفپوش های سنگی است. کفپوش وینیل گرانیت قابلیت اجرا در اماکن پرتردد چون بخش‌های اداری سالن‌های سمینار و حتی مراکز درمانی را دارد. مقاومت سایشی بالا و در برابر تردد و همچنین کشیده شدن اجسام تیز مناسب‌ترین عملکرد را ارائه می‌دهد. کفپوش وینیل گرانیت دارای عمقی تک لایه از PVC هست که پس از گذشت زمان ظاهری شفاف­تر و وضوحی دلپذیر از قبل را ارائه می‌دهد.

کفپوش وینیل مرمری

این کفپوش طرح سنگ مرمر یکی از مناسب‌ترین‌ کفپوش ها جهت اماکن پرتردد اداری و یا حتی درمانی است. به علاوه از ترکیب رنگ‌­های کفپوش­‌های وینیل مرمری می­توان در اماکن آموزشی نیز به خوبی بهره‌برداری کرد، زیرا این مدل از کفپوش‌ تایل با ساختار تکه‌های هم اندازه می­‌تواند به صورت چند رنگ و یا تک رنگ به اجرا در آید.

کفپوش ­های وینیل مرمری دارای عمقی تک لایه از جنس PVC هستند و مقاومت آن­ها در برابر ساییدگی و خط و خش بسیار بالاست. حتی این مدل از کفپوش­‌ها در اثر رفت و آمد و نیروهای سایشی گاهی جلا داده می‌شوند به این معنی که وقتی از اجرای این مدل از کفپوش‌ها فاصله می‌­گیریم سطح شفاف ‌تر و واضح­ تر از قبل را در آن ­ها مشاهده خواهیم کرد. در اصل این یکی از مزایای کفپوش‌های مکالئوم می‌باشد.

کفپوش آدو

کفپوش آدو یک کفپوش ضد آب و قابل شستشو است. به همین دلیل هم برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و جاهایی که رطوبت بالا دارند، گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این کفپوش باکیفیت را حتی می‌توان با الکل و وایتکس هم شست البته به شرطی که این مواد شوینده قوی ، مدت زمان زیادی روی کفپوش باقی نماند. کفپوش ADO همچنین یک کفپوش کلیک دار و ساخت کشور ترکیه است. همچنین به دلیل این که این کفپوش یک کفپوش طرح بتن بسیار زیبا و خاص است، همواره طرفداران خاص خودش را دارد.

کفپوش تایل کریستال

کفپوش تایل کریستال با محتوایی از PVC و با ساختاری چند لایه  و دارا بودن لاک پلی اورتان بخش رویه می­تواند پوشش مناسبی جهت  اماکن عمومی و پرتردد باشد به این معنی که با توجه به قابلیت‌های این کفپوش می­توان از آن در اماکن اداری، تجاری و درمانی بهره برد. چنانچه می خواهید از این کفپوش به عنوان کفپوش اتاق تمیز یا کلین روم استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم پیش از خرید از دارا بودن استاندارد کفپوش اتاق تمیز مطمئن شوید.

کفپوش پریموپرمیوم

کفپوش پریموپرمیوم
کفپوش پریموپرمیوم

کفپوش پریموپرمیوم محصولی از تارکت آلمان است، که با ساختار هموژن (تک ­لایه) و مقاوم شده با لاک ­پلی اورتان است. این محصول می‌­تواند در بسیاری از اماکن درمانی و آموزشی پرتردد به کار آید .این کفپوش طرح سنگ عملکرد فوق العاده‌­ای در برابر ترددهای بالا دارد و می‌تواند در برابر نیروهای سایشی و کشیده شدن اجسام تیز و برنده، مقاوم باشد. در مجموع، ماهیت کفپوش‌های هموژن پرتردد، پایداری و دوام بالاست. این محصول می تواند یک انتخاب ایده آل به عنوان کفپوش اتاق تمیز یا کلین روم، کفپوش بیمارستانی یا فضای درمانی، کفپوش دانشگاه ها و فضاهای آموزشی و همچنین کفپوش ادارات پرتردد نیز باشد.

کفپوش طرح سنگ یا کفپوش طرح بتن را از کجا بخرم؟

اگر شما هم از علاقمندان این طرح کفپوش هستید، شک نکنید و همین حالا با کفپوشان تماس بگیرید. ما مجموعه ای کامل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در اختیار داریم و با ورق زدن کاتالوگ این محصولات، بی شک شما می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین کارشناسان خبره ما بدون محدودیت زمانی و کاملا رایگان به شما مشاوره خواهند داد و پاسخگوی همه سوالات شما خواهند بود. اما این تمام داستان نیست. شما می توانید با خیال راحت نصب کفپوش خود را نیز به مجموعه کفپوشان بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کفپوشی تمیز و بی عیب را در محیط خود داشته باشید. ما از اولین گام در کنار شما خواهیم بود و به شما کمک خواهیم کرد تا بر روی کفپوش ایده آل خود قدم بگذارید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه