انتخاب برگه

آنچه باید درباره نمای کرتین وال و شیشه سکوریت بدانید!

آبان ۲۹, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

برای ساخت یک ساختمان استاندارد که از نظر شرایط ایمنی و حرفه ای دارای کیفیت است به دو محصول تخصصی همچون نمای کرتین وال و شیشه سکوریت نیاز دارید. سکوریت برای اینکه شیشه با بیشترین ضربه هم به ذره های ریز تبدیل می شود و نمای کرتین وال به این دلیل که در برابر عواملی همچون نفوذ هوا و آب، جذب نوسان ناشی از نیروی باد و نیرو های لرزه ای بر روی ساختمان، از انسان محافظت می کند. برای استفاده از شیشه با کیفیت تنها کافی است با شرکتی قابل اعتماد و حرفه ای وارد همکاری شوید و از کارشناسانی همچون تیم الماس شیشه جهان نما کمک بگیرید.

شیشه سکوریت چیست و چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید باید هر کدام از این محصول را به طور کامل بشناسید. البته این کار کافی نیست و برای استفاده از این نوع محصولات، باید با تیم مشاوره  فنی و مهندسی مجموعه های تولید و عرضه کننده شیشه صحبت شود. شیشه سکوریت را می توان جایگزین شیشه مستحکم و مقاوم در نظر گرفت زیرا از آسیب پذیر ترین ورودی های ملک و نقاط تماس مشتری محافظت می کند. اگر نصب این محصول به درستی و زیر نظر متخصص انجام گیرد، ممکن است تا سال ها نیاز به تعویض شیشه نداشته باشید. شاید هم اتفاقی بیفتد و با سلاح های سرد، گلوله یا انفجار، شیشه بشکند اما بخاطر تبدیل شدن به دانه های بسیار ریز و کوچک، آسیبی به کسی نخواهد رسید. در واقع شیشه سکوریت برای ایجاد یک محیط امن، مقاوم در برابر سارق یا آسیب طراحی شده است. همچنین می توان گفت که این نوع شیشه یک پلی اکریلیک با عیار بالا است که با لایه هایی از شیشه دارای ترکیب سخت و نشکنی شده و ضخامت آن از ۷٫۹ میلی متر تا ۱۸ میلی متر می رسد به همین دلیل است که در مکان هایی همچون جواهرات فروشی، مناطق امنیتی نظیر فرودگاه، خانه های لوکس سطح بالا، مراکز بازداشت با امنیت پایین، داروخانه ها و مناطق مهم دیگر از آن استفاده می شود.

نظر تیم مشاوره فنی و مهندسی الماس شیشه جهان نما درباره شیشه سکوریت

علاوه بر ایمنی و استحکام بالای شیشه سکوریت می توان به مزیت های دیگری همچون قابلیت تمیز کردن شیشه در صورت شکسته شدن اشاره کرد. تقریبا همه افراد از شکستن شیشه و تمیز کردن اطراف هراس دارند، اما با خرید و نصب صحیح این محصول با کثیف شدن اطراف باید خداحافظی کنید زیرا قطعات آن ریز و بدون لبه تیز است و  جارو کردن آن راحت تر می باشد و شما می توانید بدون نگرانی از بریدگی به نظافت مشغول شوید. الماس شیشه جهان نما یکی از مهمترین مزیت های شیشه سکوریت را بیان کرده که دوام آن در برابر شیشه معمولی در تغییرات دمایی یا آب و هوایی نظیر باران های سنگین، بادهای قوی و سهمگین است. همچنین پایداری حرارتی شیشه سکوریت دو برابر بیشتر از شیشه معمولی بوده و در دماهای بالا می تواند بدون ترک خوردی سال ها در اختیار شما باشد.

نمای کرتین وال چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از محصولاتی که برای جلوه بهتر و جذابیت بیشتر در ساختمان بکار می رود، نمای کرتین وال است. این نما برای پوشش بیرونی ساختمانی که در آن دیوارهای بیرونی غیرسازه ای هستند، ایجاد شده است. مزیت شیشه این است که نور طبیعی می تواند به اعماق ساختمان نفوذ کند. با استفاده از نمای کرتین وال می توان عایق صوتی یکنواخت ایجاد کرد. این محصول در رنگ فریم محدودیت ندارد، نصب شیشه بسیار ساده است و امکان ایجاد سطوح عایق صوت و حرارت با استفاده از پروفیل‌های Thermal Break وجود دارد. یکی از مزیت های نمای کرتین وال کاهش نوسان ساختمان است به این منظور که سازه ایمن تر خواهد شد. همین امر موجب شده ساختمان در برابر بادهای شدید مقاومت کند. شاید باورش سخت باشد اما از این دیوار های پرده مانند می توانید به عنوان یک مانع برای جلوگیری از آتش استفاده کنید. این ویژگی برای ساختمان های بلند اهمیت بیشتری دارد زیرا جایی که آتش در غیر این صورت به سرعت می تواند به سمت بالا گسترش یابد. شرکت الماس شیشه جهان نما بر آن است تا محصولاتی همچون شیشه سکوریت و نمای کرتین وال را به مشتریان عرضه کند و خدماتی همچون نصب را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. برای برقراری ارتباط تنها کافی است وارد این وبسایت شده و با مشاوران و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

الماس شیشه جهان نما (https://glassdiamond.ir/)

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه