انتخاب برگه

انتخاب بهترین کلاه ایمنی

مرداد ۲۶, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

کلاه های ایمنی از مواردی هستند که در صنایع ساخت و ساز و معدن یا هرجایی که خطرات محیطی بالایی برای بخش بالایی بدن مخصوصا سر وجود دارد استفاده می گردد. این کلاه ها از تجهیزات محافظتی و ایمنی شخصی هستند که برای حفاظت در برابر خطرات سقوط اشیاء، ضربه، سوختگی و خطرات برقی استفاده می گردند. در مشاغل پرخطر استفاده از این کلاه ها واجب است. این کلاه ها به حالتی طراحی شده اند که دربرابر سوراخ شدن دربرابر ضربات مهلک، آب و آتش مقاومت کند و انرژی ها را تا حد بالایی جذب می کند. این کلاه ها قابل تنظیم اند و برای این تنظیم شونده هستند تا بر روی سایز های مختلف سر به صورت کامل محکم گردند. کلاه های ایمنی از جنس های مختلف ساخته شده اند، مانند آلومینیم و پلاستیک، اما سوال اینجاست چگونه باید بهترین کلاه ایمنی را تهیه کرد ؟ چه معیار هایی برای انتخاب باید در نطر گرفت در ادامه با پاسخ به سوالاتی که در پایین طرح شده اند شما را برای خرید بهترین کلاه ایمنی راهنمایی می کنیم :

  • چگونه یک کلاه ایمنی مناسب را انتخاب کنیم؟
  • چه نوع کلاه های ایمنی در حال حاضر وجود دارد ؟
  • یک کلاه ایمنی مناسب دارای چه بخش هایی است ؟

چگونه یک کلاه ایمنی مناسب را انتخاب کنیم؟

این مورد با توجه به فعالیت و میزان خطر کاری تعیین گردیده. زیرا که در هر سطح کیفیت و جنس کلاه با سطح دیگر متفاوت است. سطح محافظت مورد نیاز از کلاه ایمنی بر اساس فعالیت مورد نظر شما متفاوت است. به عنوان مثال نمی شود که از کلاه ایمنی مخصوص ساخت و ساز برای کارهای جنگل داری استفاده کرد، زیرا که میزان حفاظت آنها برابر نیست همچنین بهتر است که بدانید به چه مدتی باید کلاه ایمنی بر سر شما باشد. اگر این مدت کوتاه است، یک کلاه ایمنی سخت می تواند انتخاب مناسبی باشد که به سر کردن و برداشتن آن آسان است. اما اگر زمانی که باید از کلاه ایمنی استفاده کنید طولانی است، باید به سبک بودن کلاه توجه داشته باشید، زیرا که سبکی برای مدت طولانی بسیار مناسب شب و کارآمد است انتخاب مطلوبی برای زمان های بلند می باشد و مهمترین عامل و آخرین عامل این است که به استانداردها و مقررات کشور توجه کافی را داشته باشید.

چه نوع کلاه های ایمنی در حال حاضر وجود دارد ؟

کلاه های ایمنی در انواع مختلف و هر یک نیز برای کاربردهای خاص خود طراحی شده است باید به این نکته توجه داشت که تمامی کلاه های ایمنی سطح حفاظت و تضمین ایمنی یکسانی را ارائه نمی کند.

 پس باید کلاهی را انتخاب کنید که برای کاربری مورد نظر شما طراحی و ساخته شده :

  • بامپ کپ: سطح حفاظت این نوع کالاها در برابر ضربات نور که می‌ تواند منجر به آسیب های سطحی شود مناسب است یا برای وقتی که اشیا به سمت قسمت بالایی سر سقوط می کند.
  • عمومی: صرفاً برای مقاومت در برابر اشیا سقوط کننده کارآمد هستند.
  • ایمنی با عملکرد بالا: این نوع کالاها مقاومت بالا در برابر عشایر در حادثه سقوط و سوراخ شدن کلاه توسط توسط اشیا تیز را دارند.
  • کلاه ایمنی برق کاری: در مقاومت بالا در برابر جریان ها یه برق را دارند و معمولاً تا ۴۴۰ ولت را تحمل می کند.
  • کلاه ایمنی جنگل داری: در برابر سقوط اشیا مانند چوب و در برابر اشیا در حال پرواز مقاومت خوبی را ارائه می دهد.  

یک کلاه ایمنی مناسب دارای چه بخش هایی است ؟

کلاه ایمنی مناسب از سه بخش تشکیل شده است، بخش بیرونی که به آن پوشش می گویند. سر را در برابر ضربه مقاومت می‌ نماید، هارنس بخش داخلی نامیده می شود و شدت ضربه را می گیرد و بند چانه که یک بند قابل تنظیم برای زیر چانه است و کلاه ایمنی را روی سر شما نگه می دارد، در صورتی که حرکات تکراری را مکرر تکرار می کنید. این کلاه بند و مفید است اما کلاه های مانند کلاه ساخت و ساز لبه مجهز می توان ارائه کرد راحتی بیشتری برای کاربر آماده شود.

متریال های مختلف و جنس های مقاوم و محکم کلاه های ایمنی معمولا از جنس پلی اتیلن، آلومینیوم و فایبرگلاس هستند.

بالاتر برای شما معیارهای را بیان کردیم که با کمک آنها می توانید کلاه ایمنی را که دارای بهترین و بالاترین کیفیت هستند را انتخاب کنید اما سوال اینجاست که اکنون برای تهیه کلاه ایمنی خود باید به چه جایی مراجعه کنید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از وبسایت های متعبر است، سایت پیشنهادی ما برای شما در سایت تجهیزات ایمنی ایران به شما پیشنهاد می کنیم که هم اکنون وارد وب سایت شوید و سفارش خود را انجام دهید این وبسایت با سابقه کاری بالا و همچنین تعهد به ارائه بالاترین درجه از خدمات از بهترین وب سایت های تهیه کلاه های ایمنی در ایران است پس هم اکنون اقدام کنید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه