انتخاب برگه

اپوکسی صنعتی چیست؟

دی ۱۵, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

اپوکسی صنعتی کفپوشی با مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و فشار است. کفپوش های اپوکسی را می توان بر روی سطوح مختلفی از قبیل بتن، سنگ، سرامیک و سایر سطوح اجرا کرد. از کفپوش های اپوکسی صنعتی در محیط های مختلف از قبیل کارخانه های خودرو سازی، پاساژها، صنایع هوایی، پارکینگ ها و مراکز تجاری با تردد بالا استفاده می کنند. این نوع کفپوش ها به دلیل ویژگی های خاص برای محیط های صنعتی بسیار مناسب هستند.

کفپوش های صنعتی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند، بنابراین ترافیک های سنگین این نوع کفپوش ها را دچار فرسایش نخواهند کرد. این کفپوش ها به دلیل جاذب صدا بودن نویزهای محیط صنعتی را به حداقل می رسانند. این نوع کفپوش های اپوکسی خاصیت آنتی استاتیک دارند. این ویژگی باعث شده است از این کفپوش در محیط های صنعتی مانند کارخانه های خودروسازی استفاده کنند. کفپوش اپوکسی صنعتی در برابر حلال ها و مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی دارند. آنتی باکتریال بودن اپوکسی های صنعتی باعث نظافت آسان آن ها شده است.

کاربرد بالای کفپوش های اپوکسی صنعتی در کارخانجات

ویژگی های خاص اپوکسی صنعتی باعث کاربرد متفاوت آن شده است. از کفپوش های آنتی استاتیک به دلیل ضد جرقه بودن در کارخانجات تولید مواد منفجره و انبارهای نگهداری مواد قابل اشتعال استفاده می کنند. از دیگر ویژگی اپوکسی های صنعتی آنتی باکتریال بودن آن ها است. به همین دلیل استفاده از این نوع کفپوش ها در محیط های بیمارستانی کاربرد دارد. این کفپوش ها علاوه بر افزایش بهداشت محیط زیبایی آن را دو چندان می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز اپوکسی های صنعتی ضد اسید بودن است. به همین دلیل از این نوع اپوکسی های صنعتی در کارخانجات تولید مواد غذایی، داروسازی و کاغذسازی استفاده می کنند. استفاده از کفپوش های ضد خش در محیط های تجاری و دفاتر صنعتی بسیار مناسب است، زیرا این کفپوش ها تحمل بار ترافیکی وارد شده را دارند و ضد سرخوردگی هستند. یک نوع کابرد اپوکسی های صنعتی کفپوش پارکینگ است. این نوع کفپوش ها از چسبندگی عالی بر روی سطوح مختلف برخوردار هستند. همچنین کفپوش های پارکینگ در برابر مواد شوینده، باکتری و مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند.

تولید انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی توسط آریو رنگ دماوند

کارخانه آریو رنگ دماوند توانسته است با تولید انواع مختلف کفپوش های اپوکسی صنعتی نیاز مشتریان را برطرف کند. آریو رنگ دماوند با استفاده از مواد اولیه درجه یک محصولات با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. انواع مختلف کفپوش های اپوکسی کاربرد متفاوت دارند. به همین دلیل نیاز کاربران در بخش های مختلف متفاوت خواهد بود. این شرکت معتبر با در نظر گرفتن نیاز مشتریان اقدام به تولید کفپوش اپوکسی می کند. کفپوش های اپوکسی مختلف با دارا بودن یک ویژگی متمایز برای کاربری خاص استفاده می شوند.

از طرفی کارخانه آریو رنگ دماوند به دلیل سابقه طولانی در زمینه تولید انواع مختلف کفپوش اپوکسی اعتبار بالایی دارد. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و نیروهای مجرب در تولید محصولات با کیفیت بسیار موثر هستند. کیفیت بالای محصول سبب طول عمر و دوام بیشتر آن می شود. می توان گفت خرید محصول با کیفیت به دلیل طول عمر بالا از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. توصیه ما به شما این است که در انتخاب کارخانه تولیدی و سابقه آن بیشتر دقت کنید. کارخانه تولید معتبر قطعا محصول با کیفیت تری در اختیار مشتری قرار می دهد.

اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی توسط متخصصین آریو رنگ دماوند

یکی از عوامل بسیار مهم در کیفیت و کارایی کفپوش اپوکسی صنعتی چگونگی اجرای آن است. اجرای کفپوش های اپوکسی نیازمند مهارت و دقت بالا می باشد. سطح قبل از اجرای کفپوش اپوکسی باید کاملا صاف و بدون درز باشد. از روش های مختلفی برای آماده سازی سطح استفاده می کنند. کارخانه آریو رنگ دماوند با استفاده از تجهیزات به روز و نیروهای مجرب قادر است در مدت زمان کوتاهی سطح را آماده کند.

پس از آماده سازی سطح چگونگی اجرای کفپوش اپوکسی بسیار اهمیت دارد. مجریان باید به تمامی عوامل محیطی موثر بر اجرای کفپوش اپوکسی توجه کنند، در غیر اینصورت دوام کفپوش اپوکسی کاهش پیدا خواهد کرد. می توان گفت اجرای غیراصولی کفپوش اپوکسی سبب ایجاد هزینه های اضافی برای کاربر خواهد شد. توصیه می کنیم برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه خود از مجریان متخصص آریو رنگ دماوند جهت اجرای کفپوش اپوکسی استفاده کنید.

از طرفی نیروهای ماهر آریو رنگ دماوند به دلیل تجربه بالا در سریع ترین زمان ممکن کفپوش اپوکسی را اجرا می کنند. با انتخاب مجریان متخصص می توانید به مدت زمان طولانی از کارایی کفپوش اپوکسی بهره مند شوید.

امکان تعمیر و ترمیم کفپوش های صنعتی پس از گذر زمان

کفپوش های اپوکسی صنعتی به دلیل مزایای فراوان نظر کاربران را به خود جلب کرده اند. از طرفی انواع مختلف کفپوش ها کاربرد و خاصیت متفاوتی دارند. کفپوش های اپوکسی به دلیل ساختارهای ویژه ای که دارند بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل کفپوش های اپوکسی در گذر زمان دچار فرسایش نخواهند شد. اما اگر کفپوش های صنعتی به مرور زمان دچار خرابی شوند هیچ نگرانی به خود راه ندهید، زیرا این نوع کفپوش ها قابل تعمیر و ترمیم هستند.

ترمیم و یا تعمیر کفپوش های اپوکسی زمان بر نیست. شما می توانید با کمک مجریان متخصص در مدت زمان کوتاه کفپوش را مانند روز اول در بیاورید. قیمت کفپوش های اپوکسی در مقایسه با سایر کفپوش ها بسیار مناسب است. از طرفی هزینه های نگهداری و تعمیر این نوع کفپوش ها بسیار کم می باشد، بنابراین هزینه آنچنانی جهت تعمیر پرداخت نخواهید کرد.

در اینصورت می توانید همیشه از سطحی صاف و براق بهره مند شوید، بنابراین کفپوش های اپوکسی علاوه بر مقاومت زیاد جلوه بصری خاصی به محیط می بخشند. کفپوش های اپوکسی سبب ایجاد محیطی بسیار زیبا و بهداشتی می شوند، زیرا این نوع کفپوش ها خاصیت آنتی باکتریال دارند. تنها با انتخاب کفپوش اپوکسی می توانید برای مدت زمان طولانی از سطحی یکنواخت و صاف بهره مند شوید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه