انتخاب برگه

بررسی کامل شیائومی ردمی نوت ۱۱R

خرداد ۹, ۱۴۰۲ | رپورتاژ آگهی

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱R از تلفن‌های هوشمند این برند است که در سال قبل روانه بازار شد و امکاناتی در حد یک تلفن همراه با کیفیت در این محصول دیجیتال مشاهده خواهید کرد. نوت ۱۱R با کیفیت بالای سخت افزاری و با ویژگی‌های نرم افزاری جدید معرفی شده است و در آن می‌توانید از سیستم عامل قدرتمند اندروید نسخه دوازده بیشترین استفاده را ببرید. در این مطلب ویژگی‌های اساسی این تلفن هوشمند را بررسی خواهیم کرد.

گوشی ردمی نوت ۱۱R

ساختار کلی و امکانات مهم

برند سازنده این تلفن همراه را با ابعاد ۸.۹*۷۶.۱*۱۶۴ میلی متر تولید کرده است و وزن آن به ۲۰۱ گرم می‌رسد. ساختار کلی محصول از شیشه و پلاستیک تشکیل شده است و برند تولید کننده برای زیبایی بیشتر در بخش جلویی گوشی از مواد شیشه استفاده کرده است.

این تلفن همراه در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری در بازار موجود است و امکان نصب دو عدد سیم کارت نانوسیم برای برقراری تماس و اتصال اینترنتی وجود خواهد داشت.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱R با فناوری IPS تولید شده است و شما در این صفحه نمایش نرخ به روزرسانی ۹۰ هرتزی را مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید که در حالت معمولی انتظار می‌رود روشنایی این صفحه نمایش به ۴۰۰ نیت برسد که میزان مناسبی از روشنایی برای یک تلفن همراه میان رده به شمار می‌رود.

این صفحه نمایش اندازه ۶.۵۸ اینچی دارد و نسبت آن به بدنه ۸۳.۶ درصد تعیین شده است. کاربر می‌تواند رزولوشن عالی و در حد ۲۴۰۸*۱۰۸۰ را از این صفحه نمایش دریافت کند و از تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در اینچ آن برای تماشای با کیفیت‌ترین فیلم‌ها و اجرای جدیدترین بازی‌ها استفاده کند.

ردمی نوت ۱۱R شیائومی

پردازنده مرکزی

از نظر فرکانس پردازنده شما به یک سرعت مناسب و در حد یک تلفن همراه میان رده دسترسی خواهید داشت. این پردازنده با فناوری هفت نانومتری توسعه داده شده است و از نوع MT6833 ساخته شرکت مدیاتک است.

فرکانس این پردازنده به ۲.۲ گیگاهرتز خواهد رسید که توسط دو هسته اصلی آن تامین می‌شود و در صورت نیاز شش هسته دو گیگاهرتزی دیگر پردازنده به کمک کاربر خواهد آمد تا از نظر اجرای اپلیکیشن‌های سنگین مشکلی به وجود نیاید. باید گفت، از یک پردازشگر گرافیکی نیز در این محصول استفاده شده است که از نوع Mali-G57 است و وظیفه آن تامین خروجی برای صفحه نمایش با کیفیت این تلفن همراه است.

حافظه داخلی و قابلیت‌های اضافی

شما در این تلفن هوشمند می‌توانید از ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنید که میزان مناسبی از حافظه برای ذخیره سازی فایل‌های مختلف و نصب اپلیکیشن‌ها خواهد بود. در کنار این حافظه داخلی، میزان رمی در حد چهار گیگابایت نیز فراهم شده است که برای کاربردهای معمولی و روزمره جوابگو خواهد بود.

البته، برند سازنده دو کانفیگ سخت افزاری دیگر از این گوشی را نیز به بازار عرضه کرده است که دارای حافظه رم بالاتر و در حد شش یا هشت گیگابایت هستند. در صورتی که نیاز به حافظه داخلی بیشتر داشته باشید، می‌توانید با نصب یک کارت حافظه از نوع microSDXC مقدار حافظه ذخیره سازی این تلفن همراه را افزایش دهید.

سیستم دوربین اصلی و سلفی

دو لنز با دقت سیزده و دو مگاپیکسل در دوربین اصلی این تلفن همراه قرار گرفته است که قابلیت تصویر برداری به صورت واید و در عمق را فراهم می‌کنند. امکان فوکوس خودکار با ویژگی PDAF فراهم است و از دیگر ویژگی‌های سیستم دوربین این محصول باید به پانوراما و HDR اشاره کرد.

در بخش سلفی تنها یک لنز قرار گرفته است که دقت پنج مگاپیکسلی دارد و شما را یاری خواهد کرد تا با کیفیت فول‌ اچ‌دی فیلم برداری کنید.

حسگرها

مطمئنا بدون وجود حسگرهای متعدد نمی‌توان یک تلفن همراه را هوشمند دانست. در ردمی نوت ۱۱R شما حسگرهای متعددی را مشاهده خواهید کرد که شاید بهترین آن‌ها حسگر اثر انگشت باشد که در بخش جانبی تلفن همراه قرار داده شده است.

علاوه بر این، شتاب سنج نیز در این محصول وجود دارد و در کنار آن، از حسگرهای مجاورت و قطب نما نیز می‌توانید برای کاربردهای مختلف استفاده کنید.

امکانات ارتباطی

در تلفن‌های هوشمند امروزی امکانات ارتباطی متنوعی ارائه شده‌اند و شما می‌توانید از قابلیت وای‌فای، بلوتوث و … برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌ها استفاده کنید. در این محصول نیز شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید از تنوع این امکانات لذت ببرید. ردمی نوت ۱۱R دارای قابلیت وای‌فای، بلوتوث و اینفرارد است و در کنار آن، سیستم موقعیت یاب جهانی نیز در این تلفن هوشمند ارائه شده است.

در صورتی که به دنبال رابط پر سرعت با سیم می‌گردید، این محصول ویژگی مهمی دارد که USB Type-C نام گرفته است. با این شرایط، شما خواهید توانست تا با بیشترین سرعت فایل‌های حجیم را بین دستگاه تلفن همراه خود و سایر دستگاه‌های دیجیتال مبادله کنید. گفتنی است، رابط USB این تلفن همراه دارای قابلیت OTG است که امکان نصب ابزارهایی مانند فلش مموری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

رابط NFC و رادیو در این تلفن همراه استفاده نشده است که برای بسیاری از کاربران دنیای فناوری جزو اولویت‌ها به شمار نمی‌روند.

شارژدهی و ظرفیت باتری

ظرفیت باتری یک اولویت در زمان خرید تلفن همراه است و در محصولات امروزی سعی شده است تا ظرفیت مناسبی در این بخش فراهم شود. در این تلفن همراه نیز از یک باتری با ظرفیت مناسب و در حد ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده است که توان تامین انرژی تا یک روز کاری و حتی بیشتر را خواهد داشت. البته، این موضوع وابسته به نحوه استفاده شما از تلفن هوشمند است.

قابلیت مهم این بخش شارژ سریع باتری است و شیائومی امکان شارژ سریع باتری با توان هجده واتی را برای کاربر فراهم کرده است.

سخن آخر

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱R از تلفن‌های هوشمند میان رده این برند به شمار می‌رود که در رده قیمتی مناسب در اختیار کاربران دنیای فناوری قرار گرفته است. این تلفن همراه به قابلیت‌های ارتباطی جدید و ظرفیت باتری زیاد مجهز شده است تا بتواند برای این برند حفظ آبرو کند. وجود نقاط قوتی مانند پردازنده مدرن و صفحه نمایش با کیفیت منجر شده است تا این محصول به عنوان یک تلفن هوشمند قدرتمند در بازار شناخته شود.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه