انتخاب برگه

بهترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

مهر ۱۰, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

درب ضد سرقت به مدلی از دربهای ورودی ساختمان گفته میشود که دارای ساختاری بسیار مقاوم و امن هستند. در این دربها از استراکچر داخلی از نوع فولاد و آهن استفاده می شود. از مهم ترین و اصلی ترین مشخصه این درب ها مقاومت بسیار بالا و کاهش احتمال سرقت از منازل می باشد. دربهای ضد سرقت دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند چه از لحاظ ابعاد، چه نوع روکش و یا کشور سازنده. در این مطلب قصد داریم بهترین مدل درب ضد سرقت را بسته به میزان بودجه تان برای خرید، به شما معرفی نماییم.

قیمت درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت در بازار

دربهای ضد سرقت را می توان به دسته بندی های متعددی تقسسیم بندی نمود. مهمترین اصلی که باید در تمام مدل های درب ضد سرقت رعایت شود، مقاومت و امنیت این درب ها می باشد. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از انواع درب ضد سرقت ارائه دهیم، می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ضد سرقت بر اساس قیمت(ارزان و یا لوکس بودن)
  • بر اساس ابعاد (درب ضد سرقت تک لنگه، یک و نیم لنگه و …)
  • بر اساس کشور تولید کننده( درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی)
  • بر اساس رنگ(درب ضد سرقت سفید، قهوه ای و …)
  • بر اساس نوع روکش(درب رویه فلزی، چوبی، استیل و …)

تمام محصولات موجود در این دسته بندی ها دارای ساختاری نسبتا یکسان بوده و دارای مقاومت بالایی هستند. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، تهیه درب از یک فروشگاه معتبر و امن می باشد. قیمت درب ضد سرقت از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد، که اگر از یک مرکز معتبر اقدام به خرید نمایید می توانید از کیفیت و قیمت محصولات اطمینان داشته باشید.

اعلام قیمت درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۱

انواع درب ضد سرقت بر اساس کشور تولید کننده

همان طور که اشاره شد، درب های موجود در بازار از محصولات سه کشور ایران، ترکیه و چین می باشند. درب های چینی از محصولات ارزان قیمت بازار هستند و معمولا مشتریان تمایل زیادی به خرید این دربها ندارند، زیرا امنیت و کیفیت آن ها مورد تایید نیست.

درب های تولید شده توسط کشور ترکیه در دو مدل درب ضد سرقت ترک اصل و درب وارداتی در بازار موجود می باشد. درب های ترک دارای مقاومت بسیار بالا و قیمت نسبتا گران هستند. درب های وارداتی نیز محصولات مشابه بوده و فقط در ایران مونتاژ می شوند ولی با این حال قیمت آن ها نیز نسبتا گران است.

در حال حاضر محبوب ترین مدل، درب ضد سرقت ایرانی می باشد. درب های ایرانی ساخته شده توسط تولیدکنندگان داخلی و دارای قیمت ارزان تر از مدل های ترک و ظاهر و مقاومت قابل قبول می باشند. توصیه ما به خریداران تهیه درب ضدسرقت، از تولیدکنندگان ایرانی است. اینگونه هم از تولید کننده داخلی حمایت کرده و هم محصولی خریداری می کنید که امنیت خانوادتان را فراهم می آورد.

درب ضد سرقت مدل ونوس، از محبوب ترین مدل درب ایرانی است. برای اینکه از تمام قشرها با شرایط اقتصادی متفاوت بتوانند این مدل درب را خریداری نمایند، آن را با استفاده از روکش های مختلف تولید نمودند. روکش درب ضد سرقت مهمترین عامل در ایجاد اختلاف قیمت بین محصولات می باشد. قیمت درب ضد سرقت ارزان، به صورت مستقیم تحت تاثیر نوع روکش انتخابی برای درب می باشد.

خرید درب ضد سرقت ارزان

روکش درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت یکی از فاکتورهای مهم ایجاد کننده اختلاف قیمت بین مدل های مختلف درب ضد سرقت می باشد. روکش درب را با استفاده از متریال مختلف تولید می کنند.

  1. روکش درب چوبی: درب چوبی از محبوب ترین و مقاوم ترین مدل درب داخلی و درب ورودی می باشد. این درب ها دارای استراکچری مشابه سایر محصولات بوده و فقط برای ایجاد ظاهری شیک در آن ها از انواع روکش چوبی استفاده می شود. درب با روکش ام دی اف و پی وی سی را نیز میتوان در دسته درب های چوبی قرار داد. درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی از گرانترین و لوکس ترین مدل های درب ورودی به شمار میرود. از این درب ها هم میتوان به عنوان درب واحد آپارتمانی و هم درب لابی استفاده نمود.
  2. روکش فلزی: درب ضد سرقت فلزی از محبوب ترین محصولات بازار است. این درب ها دارای مقاومت قابل قبول بوده و قیمت ارزان آن ها موجب افزایش فروش این مدل از درب های ضد سرقت شده است. درب ضدسرقت رویه فلزی را نیز می توان به این عنوان درب لابی و درب ورودی ویلایی مورد استفاده قرار دهید.
  3. درب استیل: درب رویه استیل را می توان از گران ترین مدل های درب ورودی دانست. مقاومت این دربها بسیار بالا و تا سال ها بدون افت کیفیت در ظاهر و مقاومت درب می توان از آن ها استفاده نمود.

بهترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

اگر قرار است بهترین مدل درب ضد سرقت را به شما معرفی نماییم، باید در ابتدا میزان بودجه خود را برای خرید مشخص نمایید. اگر بودجه بین ۴ تا ۶ میلیون تومان برای خرید درب ضد سرقت کنار گذاشته اید، بهتر است از مدل های درب فلزی خریداری نمایید. با بودجه ای بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان میتوانید از مدل درب های چوبی و یا روکش پی وی سی انتخاب و اگر تمایل دارید برای خرید درب ورودی ضد سرقت ساختمانتان سنگ تمام بگذارید و هزینه بالایی را صرف خرید درب ورودی نمایید، توصیه میکنیم از میان درب های استیل یکی را برگزینید.

درب های ضد سرقت اصل و باکیفیت دارای ساختاری یکسانی هستند و مهم ترین اختلاف بین آن ها نوع روکش درب و طول عمر آن ها می باشد. درب استیل به دلیل مقاومت بالا، زیبایی خیره کننده محصولات و طول عمر زیاد دارای قیمت بالایی می باشد. شاید در ابتدا فکر کنید که قیمت این درب ها بسیار گران است ولی با توجه به عدم نیاز این محصولات به تعمیر، سرویس و نگهداری در دراز مدت، خرید این مدل از دربهای ورودی را توجیح مینماید.

مدل های جدید درب ورودی ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه نماییم؟

در مطالب قبل اشاره نمودیم که برای خرید این محصولات باید به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. خرید از مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران مهم ترین و شاید اصلی ترین موردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید. با مراجعه به این مراکز شما با مشورت با مشاوران فروش می توانید مناسب ترین محصول را برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید و دیگر نگران کیفیت و اصل بودن محصول نخواهید بود. در ضمن محصولات را با قیمت بسیار مناسبتر و ارزانتر از سایر فروشگاه ها خریداری خواهید کرد.

مورد بعدی که باید به آن دقت نمایید ابعاد و سایز درب ضد سرقت است که باید با محل نصب درب هخموانی داشته باشد. همچنین در هنگام خرید نوع کاربری و محل نصب درب را با فروشنده در میان بگذارید تا محصول مناسب را به شما معرفی نمایند. مسلما درب با روکش پی وی سی و یا چوبی را نمیتوان برای قسمت بیرونی ساختمان استفاده نمود، زیرا این روکش ها در برابر عوامل محیطی مقاوم نبوده و بعد از مدتی استفاده مجبور به تعمیر و یا تعویض روکش درب خواهید شد.

اگر تمایل دارید بهترین مدل درب ضد سرقت را برای ساختمان خود خریداری نمایید با شماره ۰۹۱۲۳۴۷۸۳۶۴ تماس بگیرید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه