انتخاب برگه

بهترین ورق های بروشور تبلیغاتی

بهمن ۱۱, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

درست در پشت طراحی گرافیکی، ایجاد جذابیت بصری بروشور از لحاظ جنس ورق نیز مهم هستن. نوع ورقی که انتخاب میکنید باید با پیام شما مطابقت داشته باشه و در طراحی شما گنجانده شود. به طور کلی سه نوع ورق برای بروشورها داریم:

  • ورق پوشش داده شده براق

ورق براق اغلب معتبر به نظر میرسه و کیفیت بالاتری رو نشون میده. برای قطعاتی با تعداد زیادی عکس یا آثار هنری دیگر عالی است. چرا؟ کاغذ براق اجازه نمیده جوهر جذب الیاف کاغذ بشه. در عوض، جوهر در سطح باقی میمونه و به تصاویر عمق میبخشه. اگه متن زیادی در بروشور خود دارید، ممکنه بهترین انتخاب نباشه. یک استوک براق تابشی ایجاد میکنه که خواندن بسیار سخت میشه.اگر تمایل به چاپ بروشور دارید چاپ بروشور کوثر یکی از بهترین مراکز چاپ در تهران میباشد.

  • ورق پوشش داده شده مات

ورق مات معمولاً انتخاب شماره ۱ برای بروشورهایی با ترکیبی از عکس و متن هست. درخشندگی همراه با کاغذ براق رو نخواهید داشت اما خواندن متن شما رو آسون تر میکنه. علاوه بر این، هنوز هم به اندازه کافی درخشش وجود داره که عکس های شما عالی به نظر برسه.

  • ورق بدون پوشش

این نوع ورق به دلیل سازگاری با محیط زیست در سال های اخیر فوق العاده محبوب شدن. این نوع ورق دارای بافتی طبیعی و ارگانیک است که منعکس کننده شخصیتی ساده و دوستدار محیط زیست هستش.

فرمت های مختلف عکس برای تخته شاسی

چاپ روی تخته شاسی خیلی سبک، بادوام و مقرون به صرفه هست. تخته شاسی نسبت به سایر بسترها ماندگاری بیشتری داره و میتوان به عنوان نمایشگرهای تبلیغاتی، نمایشگرهای داخلی، نمایشگرهای بیرونی، مورد استفاده قرار داد. کوثر پرینت چاپ عکس روی شاسی را با بهترین کیفیت انجام میده. شما میتونید برای چاپ روی تخته شاسی، طرح تون رو در فرمت های زیر برای چاپ کوثر پرینت، ایران کهن و چاپ متین بفرستید:

۱. JPEG

JPEG ممکنه رایج‌ترین نوع فایلی باشه که در وب اجرا میکنید، و احتمالاً نوع تصویری هست که در نسخه ورد شما وجود داره. JPEG ها نمیشه فشرده سازی کرد چون با کاهش اندازه فایل، کیفیت تصویر کاهش میابد.

۲. PNG

این فرمت برای اسناد تعاملی مثل صفحات وب شگفت انگیز هستن اما خیلی برای چاپ مناسب نیستن. در این فرمت میتونید به راحتی آنها را ویرایش کنید و کیفیت آنها را از دست ندهید، اما هنوز وضوح پایینی دارند.

۳. TIFF

این فرمت یک فایل شطرنجی بزرگ هست که کیفیت خودشو از دست نمیده. این نوع فایل رو به راحتی میتوان فشرده کرد. چراکه داده های تصویر اصلی بدون توجه به تعداد دفعات کپی کردن، ذخیره مجدد یا فشرده سازی حفظ میشن.

۴. PSD

این نوع فرمت در ادوبی فتوشاپ به عنوان محبوب ترین نرم افزار ویرایش گرافیک ایجاد و ذخیره میشه. در این فرمت تغییر وضوح تصاویر به راحتی انجام میشه.  

اگر مطمئن نیستید که کدوم فرمت رو برای طرح تون انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم از کارشناسان کوثر پرینت کمک بگیرید. این شرکت با داشتن یک وب سایت امن و آسون خدمات عالی به مشتریان داره و  چندین گزینه برای تکمیل و ویژگی های چاپ شما ارائه میده.

چاپ رول آپ تبلیغاتی

 استند رول آپ کوثر پرینت و بنرهای رول آپ یک راهی برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات شما برای مخاطبان خاص هستش. چون این بنرها دارای یک صفحه نمایش بزرگ هستش که میتونید اطلاعات زیادی رو در آن نشون بدید و در عین حال برند خودتون هم زیبا جلوه بدید. بنرهای رول آپ میتونه از مواد مختلفی ساخته بشه که هر کدام ویژگی ها و هزینه های متفاوتی دارن. رایج ترین مواد عبارتند از:

-وینیل: یکی از پرکاربردترین و ارزانترین مواد برای بنرهاست که تا ۳ سال ماندگاری داره

-پارچه نبافته: محصولی صنعتی مشابه پارچه، اما از طریق بافت تولید نمیشه. معمولاً سبکتر از وینیل و مقاوم در برابر پارگی هستش. بنابراین برای استفاده در فضای باز مناسبه.

-پارچه پلی استر: این پارچه بهترین نتیجه ممکن رو برای آثار هنری و رنگ های شما ارائه میده دهد. چراکه از هرگونه تداخل نور در پشت پارچه جلوگیری میکنه و باعث میشه رنگ های روی اثر هنری ظاهری یکدست داشته باشند.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه