انتخاب برگه

خرید داربست و قیمت داربست دست دوم

مهر ۲۲, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

خرید داربست و قیمت داربست دست دوم
خرید داربست و قیمت داربست دست دوم

بسیاری از ما که کارمان به ساختمان سازی افتاده متوجه این مساله شده ایم که برای خرید داربست ممکن است با چه چالش هایی در خصوص قیمت یا تهیه یا حمل و نقل آن به محلی که می خواهیم از آن استفاده کنیم می شویم. در این مقاله سعی داریم تا با راهنمایی شما دوستان عزیز برخی از چالش های پیش روی شما عزیزان را حل کنیم.

خرید داربست از اینترنت یا بازار شادآباد

داربست لوله فلزی مستحکمی است که امروزه ساختمان سازی بدون آن ناممکن است. داربست ساخت و ساز را بسیار آسان نموده است. با توجه به بازار رقابتی امروزه شاید به سختی بتوان داربست را با قیمت مناسب خرید؛ از همین رو برای خرید داربست با قیمت مناسب بایستی به کسانی مراجعه کرد که سال ها تجربه فعالیت در زمینه آهن آلات را دارند. فروشگاه صنعتی فولاد رادمهر با سال تجربه فعالیت در این زمینه بهترین گزینه برای خرید می باشد.

داربست باید تحت نظر افراد متخصص و حرفه‌ای نصب و پرداخته شود تا از هرگونه آسیب جلوگیری کند. لوله داربست می تواند در هنگام بروز خطر، سد محکمی برای جلوگیری از ضربه دیدن افراد باشد. هم‌چنین با نصب دقیق آن می‌توان به زیبایی شهر کمک نمود.

با توجه به نوسانات مختلف قیمتی که در مورد انواع آهن آلات از جمله لوله داربست وجود دارد و ورود واسطه ها به این حوزه و با توجه به این که استحکام این لوله‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، بنابراین هنگام خرید آن باید عوامل محیطی و شرایط استفاده از لوله را در نظر بگیرید و سپس نسبت به خرید نوع مناسب آن اقدام کنید. در این بین اگر نسبت به نوع این تجهیزات اطلاعاتی نداشته باشید، هنگام خرید داربست به مشکل بر می‌خورید و ممکن است لوله‌های سبک را با قیمت بالا خریداری کنید. این مسئله در مورد لوله دست دوم نیز مطرح است. ضمن این که باید نسبت به نوع اتصالات و یراق آلات  آن نیز اطلاعات و شناخت درست داشته باشید.  به همین دلیل توصیه می‌شود لوله داربست را از مرکزی خرید کنید که مورد اعتماد است. توصیه ما به شما خرید از  شرکت فولاد رادمهر است.

این شرکت محصولات بسیار مرغوب با کیفیت جهانی را ارائه می‌دهد و قیمت آن نسبت به شرکت‌های هم تراز بسیار ارزان‌اتر و منصفانه‌تر است. علاوه بر این شرکت دارای یک تیم حرفه‌ای و مجرب است که آماده ارائه مشاوره و راهنمایی هستند و به خوبی خدمات ارائه داده شده را پشتیبانی می‌کنند. هدف این شرکت ارائه خدمات  متفاوت نسبت به شرکت‌های مشابه است. از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت فولاد رادمهر شوید و لوله های داربست مورد نیاز خود را با اطمینان و قیمت ارزان  به صورت آنلاین خرید کنید.

حمل و نقل داربست

داربست با توجه به سنگینی و حجم بسیار بالایی که دارد و یک محموله ترافیکی به حساب می آید حمل آن بسیار مشکل است پس باید سعی کنید تا از فروشندگانی که فروش آن را انجام می دهد درخواست کنید تا حمل و نقل نیز برای آن در نظر بگیرند و با احتساب هزینه حمل روی محصولات  داربست را از آن فروشنده تهیه کنید.

قیمت لوله داربست به چه عواملی بستگی دارد؟

  • عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. به عنوان مثال وزن لوله تعیین کننده قیمت آن است. وزن لوله نیز بسته به ضخامت و طول آن متغیر است. طبیعتاً لوله‌های ضخیم وبا وزن بیشتر استحکام بالاتر و قیمت گران‌تری دارند.
  • سایز لوله که بر اساس قطر داخلی و خارجی آن مشخص می‌شود یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت است.قیمت این محصول در ضخامت‌های مختلف متفاوت است.هدف این شرکت ارائه خدمات متفاوت نسبت به
  • از آن‌جا که ماده اولیه این محصولات از فولاد است، نوسان قیمت در بازار فولاد بر روی قیمت نهایی این محصولات تأثیرگذار است.

بررسی کیفیت انواع لوله داربست و مقابسه آن با داربست دست دوم

در تعیین کیفیت داربست های مختلف موارد بسیاری دخیل می شوند که به بررسی آن ها می پردازیم، کیفیت داربست همچنین می تواند به قیمت آن رابطه مستقیم داشته باشد که این مساله بسیار حائز اهمیت است. در تعیین کیفیت داربست به مواد اولیه، کارخانه و تجهیزاتی که با آن تولید شده است پرداخته می شود.

مواد اولیه

اینکه چه مواد اولیه در تولید داربست مورد نظر ما بکار گرفته شده است بسیار تاثیر گذار است. اگر از مواد اولیه درجه یک استفاده شود، طبعا جنس و ماندگاری داربست ما بهتر و بیشتر خواهد شد و بسیار دیر زنگ می زند.

تجهیزات

در تولید آهن آلات باید از به روز ترین تجهیزات و فناوری ها بهره گرفت تا بهترین کیفیت از یک محصول را داشته باشیم. برای تهیه لوله داربست با کیفیت سعی شود تا  از کارخانه ای که این محصول را با به روزترین تجهیزات تولید می کند بهره گرفت.

لوله داربست دست دوم

این نوع از لوله داربست نیز با توجه به مواد و تجهیزاتی که در آن به کار رفته باشد می تواند کیفیت و ماندگاری بالاتری داشته باشد، و در مقایسه آن با داربست نوع تنها می توان مقداری تفاوت ظاهری را ذکر کرد و این که قیمت مناسب تری نسبت به داربست نو دارد و تهیه آن بسیار راحت تر است.

قبل از این که در مورد قیمت لوله داربست و خرید ارزان قیمت آن صحبت کنیم بهتر است شرح مختصری راجع به انواع این لوله و کاربردها و ویژگی‌های آن بیان کنیم تا بهتر با آن آشنا شوید. قطعاً شناخت ویژگی‌های این تجهیز در انتخاب آن هنگام خرید به شما کمک می‌کند. لوله‌های داربست در واقع اسکت سازه داربست هستند که با هدف دسترسی به نقاط سخت و کور ساختمان‌ها مخصوصاً هنگام ساخت نما مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها به جز ساختمان سازی در صنایع مختلفی به طور گسترده به کار گرفته می‌شوند. در زیر کاربردهای این تجهیز صنعتی را بیان می‌کنیم.

خرید لوله داربست دست دوم

برای اطلاع از قیمت و خرید لوله داربست دست دوم باید بدانیم که آن نوعی از لوله داربست است که حداقل چندین بار استفاده شده است. برخی از مجموعه های بزرگ ساختمان سازی که داربست زیادی به مدت حداقل یک سال نیاز دارند، داربست نو تهیه کرده و پس از اتمام استفاده از آن در بازار آن را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند که تهیه این نوع داربست می تواند در هزینه های ما به صرفه باشد.

لوله داربست دست دوم را از کجا می توان خرید؟

برای خرید لوله داربست دست دوم می توان از روش های مختلفی اقدام نمود. با توجه به اینکه این نوع از لوله های داربست توسط کارخانه ها عرضه نمی شود، بازار سیاهی برای این محصول بوجود آمده است و عده ای سودجو قیمت های بالایی برای این گونه محصولات ارائه می دهند در چنین بازاری باید به تجار و فروشندگانی که سال ها سابقه فعالیت در این بازار را داشته و قابل اعتماد باشند مراجعه کرد. فروشگاه صنعتی فولادرادمهر از جمله عرضه کنندگان لوله داربست دست دوم است که در ارائه این محصول انصاف را رعایت کرده و مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می دهد. 

جهت تهیه این محصول و دریافت مشاوره در خصوص انواع و قیمت های آن با مشاوران ما در تماس باشید تا از بروزترین اخبار و قیمت ها خبردار شوید و متضرر نگردید. 

همچنین می توانید با مراجعه حضوری به دفتر ما از نمونه کارها نیز دیدن فرمایید و قبل از خرید محصول و پرداخت وجه محصول مورد نظر خود را کاملا بررسی نمایید.

کاربرد لوله داربست

لوله داربست بر حسب نوع آن می تواند در انواع مختلفی باشد. لوله داربست انواع مختلفی دارد مانند لوله داربست معلق یا لوله داربست مثلثی، داربست چکشی.

  • ساخت یک سازه مقاوم به عنوان تکیه گاه برای کارگران ساختمانی هنگامی که مشغول به کار در ارتفاع هستند.
  • کمک به ساخت و نگهداری پروژه‌های عمرانی مانند احداث پل.

ویژگی‌های ساختاری لوله های داربست

این لوله‌ها که در صنعت با نام لوله ۵ نیز شناخته می‌شوند، در ضخامت‌ و طول‌های مختلف وجود دارند و به دلیل ساز و کاری که دارند از جنس فلز می‌باشند.از آن‌جا که این لوله‌ها هیچ سیالی را انتقال نمی‌دهند، فقط کاربرد صنعتی دارند. به همین دلیل تست‌های نفوذ و آنالیز روی این لوله‌ها انجام نمی‌شود. می‌توان گفت لوله‌های داربست تنها عضور محوری سازه محسوب می‌شوند. ضخامت معمول این لوله در مصارف ساختمانی و صنعتی دو و نیم میلی متر است و طول آن از ۳ تا ۶ متر متغیر است. این لوله از آلیاژهای مختلفی ساخته می‌شود و نوع آلیاژ به کار رفته در آن به محیطی که سازه داربست قرار می‌گیرد و عوامل بسیار دیگر بستگی دارد. در ادامه بیشتر راجع به این مهم صحبت خواهیم کرد.

مزایای لوله داربست

  • به دلیل جنس و نحوه تولیدی که دادند، از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • نصب این لوله‌ها آسان است.
  • قابلیت تحمل وزن‌های بالا و نیروی فشار زیاد را دارند.
  • نسبت به نیروی کششی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

انواع لوله داربست

این لوله‌ها از لحاظ دسته بندی در دو گروه مجزا  قرار می‌گیرند. یک گروه بر حسب شیوه تولید و گروه دیگر بر اساس میزان گالوانیزاسیون مورد بررسی قرار می‌گیرند. به این ترتیب لوله‌های داربست در انواع درزدار و بدون درز و لوله‌های سبک و سنگین تولید می‌شوند‌. هر نوع از این لوله‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایا خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

  • لوله درزدار:لوله درزدار که با نام لوله جوش داده شده نیز معروف استبه شکل‌های مختلفی تولید می‌شود. فرآیند تولید این لوله به این شکل است که ابتدا ورق‌های فولادی برش داده می‌شوند و پس از فرآیند نورد گرم به شکل دایره در می‌آیند. در این میان درزهایی به وجود می‌آید که جوش داده می‌شوند.  و غیره انجام می‌شود. بعد از این که درزها جوش داده شدند، لوله با طول‌های مشخص بریده شده و خال‌های اضافی در محل جوش برداشته می‌شوند.

تفاوت لوله سبک و سنگینداربستی

در تولید لوله‌های داربست از فلز گالوانیزه استفاده می‌شود. از آنجا که این لوله‌ها ممکن است در شرایط محیطی مختلف مانند محیط مرطوب یا زیر نور مستقیم آفتاب مورد استفاده قرار بگیرند، باید روکش مقاومی داشته باشند تا دوام و ماندگاری مطلوبی پیدا کنند. بنابراین این که لوله با چه هدفی گالوانیزه شود به دو نوع سبک و سنگین تقسیم می‌شود. در تولید لوله‌های سنگین داربست از فلز بیشتری برای پوشش‌دهی استفاده شده و ضخامت و وزن این لوله‌ها بیشتر است. غالباً از فلز روی برای پوشش‌دهی و گالوانیزاسیون این لوله‌ها استفاده می‌شود.‌ لوله‌های سنگین در ابعاد بزرگ‌تر تولید می‌شوند و به دلیل استحکام بالاتری که دارند در سازه‌های بزرگ و ساختمان‌های مرتفع که امنیت بیشتری می‌طلبد، به کار گرفته می‌شوند.

در تولید لوله‌های سبک فلز روی کمتری استفاده می‌شود اگر چه این لوله‌ها به محکمی لوله سنگین نیستند اما به دلیل قیمت مناسب و کاربردهای فراوان استفاده گسترده‌ای در صنعت و ساختمان سازی دارند. لازم به ذکر است دو نوع لوله داربست سبک و سنگین از لحاظ شیوه تولید یکسان‌اند، تنها در میزان استفاده از پوشش فلز روی تفاوت دارند.

ملاک انتخاب انواع لوله داربست چیست؟

لوله داربست جزو محصولات و تجهیزاتی است که کیفیت آن بسیار مهم و حیاتی است، چون عدم توجه به کیفیت آن خسارت‌های جبران ناپذیر جانی و مالی به بار می‌آورد. مهم‌ترین ملاک انتخاب این لوله‌ها شرایط محیطی و شرایط وزنی مختلف است. لوله ۵ صنعتی در دو نوع فولادی و فولادی گالوانیزه تولید می‌شود. اگر داربست در مکان‌هایی که آفتاب مستقیم می‌تابد و یا محیط‌های نم‌دار و مرطوب قرار می‌گیرد، باید روکش مناسبی داشته باشد تا از زنگ زدگی و پوسیدگی آن جلوگیری کند. علاوه بر این مسئله مقاومت کششی سازه داربست مطرح می‌شود که بسیار مهم است. اگر لوله‌های داربست بر اساس استانداردهای تعیین شده با ضخامت مناسب تولید شوند، می‌توانند حداقل هشت تن بار کششی را تحمل کنند. ضمن این که در مورد داربست‌های ساختمانی لوله‌های بدون درز انتخاب ایمن‌تری است.

نتیجه گیری

در این مقاله به شرح بررسی کمی و کیفی لوله داربست پرداختیم و در رابطه با راه های مختلف تشخیص آن صحبت نمودیم و گفتیم برای تشخیص لوله داربست با کیفیت چه متغیرهایی لازم است بررسی کنیم. شرکت فولاد رادمهر با سال ها تجربه متمادی در زمینه عرضه این محصول می توانید از سایت این شرکت به آدرس https://fooladradmehr.com/ محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه