انتخاب برگه

ساندویچ پانل آسیا | نوآوری در عملکرد حرارتی، صوتی و بهره وری انرژی در ساختمان

مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ | رپورتاژ آگهی

اگر در مناطق گرم و خشک و یا حتی مناطق سرد و برفی زندگی می‌کنید و به دنبال یک ساختمان با عایق‌بندی حرارتی برتر هستید ساندویچ پانل آسیا بهترین راه حل این مسئله است. ساندویچ پانل آسیا با ترکیبی منحصر به فرد از مصالح با کیفیت بالا و طراحی هوشمند در برابر شرایط جوی سخت مقاومت و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند به تمامی انتظارات شما پاسخ دهد. یکی از کاربردهای بسیار مهم ساندویچ پانل‌ها طراحی و اجرای انواع سوله صنعتی، سوله انبار، سوله تولیدی، سوله ورزشی، سوله مرغداری و غیره است.

اما شاید بپرسید ساخت و اجرای یک سوله تا چه حد بر روی توسعه صنعتی یک کشور تاثیر دارد؟

سوله‌ها و سازه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه صنعتی یک کشور دارند. آنها به عنوان زیرساخت‌های اساسی صنعت، فضایی مناسب برای تولید، ذخیره سازی و توزیع کالاها فراهم می‌کنند. در زیر به برخی از نقش‌های مهم این سازه‌ها در توسعه صنعتی اشاره می‌کنم:

  1. فضای تولید: سوله‌ها و سازه‌های صنعتی فضایی وسیع و بزرگ را برای تولید کالاها و خدمات فراهم می‌کنند. این فضاها قابلیت جاگزینی و تغییرات از جمله تغییرات طراحی و یا جابه‌جایی را دارند و به سادگی می‌توانند به نیازهای صنعتی و تولیدی متناسب با تغییرات بازار پاسخ دهند.
  2. ذخیره سازی: سوله‌ها و سازه‌های صنعتی امکان ذخیره‌سازی و نگهداری انبوه کالاها را فراهم می‌کنند. این سازه‌ها می‌توانند به عنوان انبارهای بزرگ و مجهز برای نگهداری مواد خام و محصولات نهایی استفاده شوند و به افزایش کارآیی و بهره‌وری در زنجیره تامین کمک کنند.
  3. تسهیل در توزیع: سوله‌ها و سازه‌های صنعتی با ایجاد فضاهای مناسب برای بارگیری و تخلیه، تسهیل‌گر حمل و نقل و توزیع کالاها می‌باشند. این سوله‌ها معمولاً با قابلیت دسترسی آسان به جاده‌ها، بنادر یا فرودگاه‌ها قرار می‌گیرند و امکان حمل و نقل سریع و کارآمد را فراهم می‌سازند.
  4. جذب سرمایه‌گذاری: وجود زیرساخت‌های صنعتی مطلوب و مناسب می‌تواند جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در صنایع مختلف را تسهیل کند. سازه‌های صنعتی به عنوان یک عامل مهم در تصمیم سرمایه‌گذاران نقش مهمی در توسعه صنعتی یک کشور ایفا می‌کنند. آنها به عنوان زیرساخت‌های بنیادی صنعت، فضاهایی را برای تولید، ذخیره‌سازی و توزیع کالاها فراهم می‌کنند.

با توجه به موارد ذکر شده انتخاب مصالح ساختمانی مناسب جهت طراحی و اجرای این سازه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به صورت خلاصه ساندویچ پانل یکی از انواع مصالح ساختمانی نوین است که نزدیک به دو دهه در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته است. ساندویچ پانل از سه بخش مستقل و چسبیده به یکدیگر طراحی و تولید می‌شود. دو لایه بیرونی ساندویچ پانل از جنس ورق فلزی بوده و لایه میانی از جنس فوم عایق است. ورق‌های فلزی از جنس ورق آلوزینک، ورق گالوانیزه و ورق آلومینیوم است. لایه میانی ساندویچ پانل نیز از جنس فوم پلی اورتان، فوم پلی استایرن، فوم اکس پی اس و فوم پشم سنگ است. هر کدام از انواع ورق‌ها و فوم‌های موجود ویژگی خاصی دارند که برای یک نوع کاربری متناسب هستند.

محصولات شرکت آسیا پانل

ما در مجموعه آسیا پانل با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته، مهندسین زبده و استفاده از مصالح با کیفیت به دنبال ارائه بهترین خدمات برای ساخت سازه‌های شما عزیزان هستیم. ساندویچ پانل آسیا با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین فوم و ورق و همچنین پیشرفته‌ترین خطوط تولید، طراحی و عرضه می‌شود. در ادامه به شرح انواع محصولات آسیا پانل می‌پردازیم.

ساندویچ پانل دیواری آسیا

ساندویچ پانل دیواری یکی از محصولات پیش ساخته بسیار پرکاربرد محسوب می‌شود که جهت پوشش دیوار انواع سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت استفاده از ساندویچ پانل دیواری به مثابه این است که دیوار سازه شما به صورت از پیش ساخته شده در کارخانه طراحی و تولید می‌شود. در ادامه به شرح برخی از محصولات آسیا پانل می‌پردازیم.

ساختار ساندویچ پانل دیواری به صورت کاملا صاف و بدون برجستگی است. شیت‌های ساندویچ پانل دیواری را یا به صورت افقی و یا به صورت عمودی جهت پوشش دیوار جایگذاری می‌کنند. اما ورق ساندویچ پانل دیواری معمولا با یکسری شیارهای ریزی طراحی می‌شود که از ایجاد موج بر روی ورق‌های با ضخامت پایین جلوگیری می‌کند.

در برخی موارد استثنا مانند پوشش دیوارهای کلین روم یا همان اتاق تمیز ورق ساندویچ پانل کلین روم باید به صورت کاملا صاف و بدون هیچ گونه شیاری طراحی شود؛ دلیل این امر وجود الزامات بهداشتی است که در کلین روم حاکم است و می‌بایست برای جلوگیری از نفوذ و رشد میکروب‌ها ورق‌ها به صورت کاملا صاف طراحی و تولید شوند.

لبه ساندویچ پانل‌های دیواری به صورت کام و زبانه (نرو مادگی) در یکدیگر فرو می‌روند و وجود خطوط تولید پیشرفته و به‌روز سبب می‌شود این لبه‌ها به صورت استاندارد تولید شده و به خوبی در یکدیگر چفت شوند، همچنین درزبندی و آب‌بندی ساندویچ پانل‌ها نیز به گونه‌ای مناسب صورت گیرد.

ساندویچ پانل سقفی آسیا

ساندویچ پانل‌های سقفی یکی دیگر از انواع اصلی ساندویچ پانل‌ها هستند که جهت پوشش سقف انواع سازه کاربرد دارند. ساندویچ پانل‌های سقفی یا به صورت هشتی شکل و یا به صورت نردبانی بر روی سقف سازه اجرا می‌شوند. از ویژگی‌های اصلی ساندویچ پانل‌ سقفی وجود گام یا همان برجستگی‌هایی است که سبب افزایش مقاومت خمشی پانل سقفی می‌شود. ساندویچ پانل‌های سقفی از آن‌جایی که به صورت مستقیم در معرض ریزش برف‌وباران قرار دارند و تقریبا هر یک متر مکعب برف، فشاری در حدود ۱۵۰ کیلوگرم بر روی سقف وارد می‌کند به همین دلیل پانل‌های سقفی را به صورت ۳ گام یا ۴ گام طراحی می‌کنند. گام انتهایی ساندویچ پانل‌های سقفی به صورت اورلپ طراحی می‌شود که این اورلپ بر روی گام ساندویچ پانل کناری می‌نشیند و سبب درزبندی و آب‌بندی پانل می‌شود.

تجربه مشتریان آسیا پانل

در این قسمت چند نمونه از بازخوردهای مشتریان آسیا پانل را از چندین جهت بررسی می‌کنیم:

کیفیت بالا: بسیاری از مشتریان ما بازخوردهایی از کیفیت ساندویچ پانل‌های آسیا مانند عایق صوتی و حرارتی مناسب، اتصالات و درزبندی‌های مناسب و اصولی را اعلام کردند.

خدمات مشتریان: مشتریان آسیا پانل از خدمات تیم آسیا پانل مانند پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره‌های  و راهنمایی ‌های فنی و تخصصی در زمینه نصب و اجرای ساندویچ پانل و همچنین پیگیری به موقع در تمامی مراحل از تولید تا بارگیری کالا از درب کارخانه رضایت کامل داشته‌اند.

تنوع محصولات: آسیا پانل مجموعه‌ای وسیع از انواع ساندویچ پانل‌ و متعلقات نصب ساندویچ پانل مانند ورق فلاشینگ، ورق آبرو، پیچ و فیتر ، متعلقات نصب کلین روم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که مشتریان آسیا پانل به عنوان یکی از نقاط قوت آسیا پانل به آن اشاره کرده‌اند.

نصب و اجرای ساندویچ پانل: سرویس دهی در حوزه نصب ساندویچ پانل با در اختیار داشتن یک تیم نصب حرفه‌ای و مجرب یکی دیگر از خدمات اصلی این شرکت محسوب می‌شود. نصب و اجرای ساندویچ پانل جز ویژگی‌های مورد توجه برای مشتریانی است که ساندویچ پانل‌های خود را از یک مجموعه تهیه می‌کنند و نصب ساندویچ پانل‌های خود را نیز به دست همین مجموعه می‌سپارند.

خرید از آسیا پانل

اگر قصد خرید ساندویچ پانل و احداث یک سازه پیش ساخته را دارید حتما از چندین شرکت معتبر در این زمینه تحقیق کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، خرید ساندویچ پانل آسیا و استعلام قیمت ساندویچ پانل از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان آسیا پانل همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

۰۲۱-۲۶۴۰۹۶۹۸

۰۹۳۵-۳۱۹۹۲۶۶

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه