انتخاب برگه

طراحی ویلا در شمال

تیر ۲۸, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

 به دلیل زندگی پر مشغله امروزی، بسیاری از سکنه شهر­های بزرگ برای استراحت به باغ­ها و ویلا­ها روی می­آورند. در نتیجه افزایش تقاضا برای طراحی ویلا افزایش داشته و به دنبال آن تعداد ویلا­ها رو به افزایش است. در سال­های اخیر به دلیل افزایش ویلا سازی به ویژه در شمال کشور و همچنین با توجه به اینکه هر روزه آگاهی مردم نسبت طراحی افزایش یافته است، نیاز به طراحی بازسازی خانه و طراحان تخصصی بیشتر احساس می­شود.

از آنجایی که بسیاری از ویلا­های شمال کشور طبق اصول و متد­های روز دنیا طراحی نشده­اند، بنابراین باید طراحی این ویلا­ها توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گیرد. از طرفی به دلیل شراط آب­و­هوایی و خاک شمال کشور طراحی ویلا در این مناطق نیازمند دانش و تخصص کافی و به روز در زمینه طراحی است. به علاوه ویلا­سازی در سراسر دنیا چنان رو به گسترش است که می­توان نتیجه گرفت که این امر تنها مختص ایران نیست.

بسیاری از افراد که سرمایه مشخصی دارند تمایل دارند تا به جای ویلا­های ساخته شده خودشان با خرید زمینی اقدام به ساخت ویلا در شمال کشور کنند. که این امر مستلزم به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است تا بتوان با توجه به شرایط آب­و­هوایی خاص شمال کشور ویلایی مدرن و مناسب را احداث کرد. همچنین متریالی که در ساخت ویلا در شمال استفاده می­شود با متریالی که برای ساخت همان ویلا در جنوب استفاده می­شود تفاوت بسیاری دارد.

طراحی ویلا

از طرفی دیگر وقتی طراحی و ساخت ویلا به افراد متخصص سپرده می­شود، کارفرما می­تواند به صورت مستقیم در انتخاب مصالح و مواد مصرفی نقش داشته و بر روند پروژه نظارت داشته باشد.

شروع هر کار حرفه­ای با افراد ماهر امکان­پذیر است. بهترین روش برای داشتن یک ویلا لوکس در شمال کشور سپردن صفر تا صد پروژه ساخت و طراحی ویلا به یک گروه متخصص در این زمینه است.

تیم متخصص ایماژ با استفاده از روش­ها و تکنولوژی­های روز دنیا الگو­های سنتی طراحی و ساخت را تغییر داده و روشی نوین و مدرن را برای این امر در نظر گرفته است.

 گروه تخصصی معماری ایماژ این امکان را فراهم کرده که با داشتن تیمی متشکل از افراد متخصص در زمینه مشاوره ساخت و ساز در زمینه طراحی ویلا­های مسکونی را در انواع سبک­ها براساس بودجه کارفرما طراحی از صفر تا صد پروژه­ها را انجام داده و ویلایی اصولی و به روز را به کارفرما ارائه کنند. این سبک­ها شامل: کلاسیک، مدرن، روستیک، سنتی ایرانی و…

گروه تخصصی معماری ایماژ آنچه که جوابگوی تمام نیاز­ها در طراحی یک ویلای لوکس و مدرن در شمال کشور را با توجه به شرایط اقلیمی خاص مناطق شمالی کشور و با به کار­گیری متخصصان مجرب و متد­های روز در این زمینه محقق می­کند.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه