انتخاب برگه

طراحی یک دکوراسیون داخلی مناسب و زیبا

آبان ۳, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

طراحی یک دکوراسیون داخلی مناسب و زیبا
طراحی یک دکوراسیون داخلی مناسب و زیبا

 چگونه با مراجعه به شرکت های طراحی داخلی یک دکوراسیون داخلی متناسب و زیبا داشته باشیم.

در طراحی دکوراسیون داخلی توسط مهران طاهری مناسب ، توجه به این نکته که کدام یک از وسایل باید کجا قرار گیرد و نحوه ی چیدمان مناسب چگونه  می باشد ، بسیار حائز اهمیت   است ،شاید ببینید از طراحی  دکوراسیون داخلی خود خسته شده اید و نیاز به تغییر آن دارید ، ولی نمی دانید چطور می توانید چیدمان مناسب خود را انجام دهید، برای داشتن یک چیدمان مناسب در طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب توجه به نکات زیر خالی از لطف نمی باشد.

۱-هنگام استفاده از مصالح ، برای طراحی اتاق های کوچک از مصالح براق استفاده کنید،چرا که استفاده از مصالح براق سبب بزرگتر جلوه دادن فضای مورد استفاده می شود.

آیا می دانید طراحی داخلی مغازه باید چگونه باشد؟

آیا شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود را تغییر دهید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید.ابتدا برای جذب مشتری به داخل مغازه باید ویترین مغازه را به زیبایی طراحی کنید زیرا اولین جایی که چشم مشتری می بیند ویترین مغازه است که باید به گونه ای باشد که چشم بیننده به راحتی اجناس داخل ویترین را ببیند و خسته کننده نباشد و پس از آن که مشتری جذب ویترین مغازه بشود وارد مغازه نیز خواهد شد که در مرحله بعد طراحی مغازه دکوراسیون داخلی آن می باشد که باید به گونه ای باشد که اجناس روی قفسه ها شلوغ دیده نشود و به راحتی در دید و دسترس مشتری قرار بگرید و رنگ بندی داخلی مغازه به شکلی باشد که چشم بیننده را خسته نکند.یکی دیگر فاکتورهای مهم در طراحی داخلی مغازه مسیر رفت و آمد در مغازه می باشد که مشتری علاوه بر دید راحت بر اجناس مغازه به راحتی بتواند در مغازه رفت و آمد کند.

۲-در طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب برای اتاقی که به عنوان اتاق میهمان در نظر گرفته اید ، می توانید از کوسن های رنگی برای هر چه زیبا تر جلوه دادن محیط استفاده کنید ، هم چنین در صورتی که میهمان ندارید خودتان می توانید از قرار گرفتن در آن محیط لذت ببرید .

۳-بالش  های رنگی جفت با رنگ های متضاد می توانند در نحوه ی چیدمان مبلمان پذیرایی جلوه ی ویژه ای ایجاد کنددو سبب شوند فضا در نظر مخاطب زیبا تر جلوه کند.

۴-استفاده از تخت خواب هایی که درای تاج های بزرگ هستند در اتاق خواب سبب می شود که فضای اتاق خواب بزرگ تر از حد معمول جلوه کند و کوچک به نظر نیاید.

۵-به کار گیری در ب های شیشه ای برای اتاق ها سبب می شود که نور بیشتری به اتاق راه پیدا کند و فضای اتاق را به محیط دلنشینی مبدل سازد.

۶-در طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب سعی کنید در آشپز خانه از قفسه  استفاده کنید ، چرا که علاوه بر مدیریت فضای مورد استفاده ، محیط آشپزخانه نیز در نظر مخاطب جذاب تر به نظر می رسد.

۷-برای طراحی اتاق خواب با استفاده از کاغذ دیواری های  مناسب برای پوشاندن  سرتا سر دیوار اتاق ، حتی روی درب کمدها سبب می شود ، اتاق خواب دو کار بره شده و به عنوان اتاق کار نیز مورد استفاده  قرار بگیرد.

۸-در طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب با قرار دادن گلدان ها و گیاهان زیبا در فضاهای خالی، علاوه بر دو برابر کردن زیبایی محیط ، می توان از حس شادابی و طراوت گل ها نیز بهره مند شد.

۹-استفاده از مبلمان چرمی در طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب می تواند زیبایی را محیط را بیشتر جلوه گر ساز د،هم چنین مبلمان چرمی دارای دوام  مناسبی برای استفاده می باشد و کمتر دچار مشکل خواهند شد.

۱۰-برای طراحی قسمت غذاخوری فقط استفاده از یک نمونه صندلی زیبایی خاصی را در نظر مخاطب جلوه گر نخواهد ساخت،به همین دلیل استفاده از صندلی های یک نفره و چند نفره در کنار یکدیگر می تواند  انتخاب مناسبی برای فضای نهار خوردی باشد.

۱۱- در طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب ، به کار گیری کمدها و زیباتر ساختن آنها اهمیت زیادی دارد ،زیرا در صورتی که برای رنگ کمدها از رنگ مناسب و متضاد با محیط استفاده شود  می توان محیط را متفاوت نشان داده وزیبایی طراحی را بیشتر از یک طراحی ساده به رخ بکشد.

۱۲-می توان برای طراحی  دکوراسیون داخلی مناسب از چندین نوع مبلمان بدون پایه و مبلمان پایه دار در کنار یکدیگر استفاده کرد ، تا فضای مورد طراحی در نظر مخاطب جذاب تر جلوه کند.

هم چنین در طراحی یک دکوراسیون داخلی مناسب ، توجه به نوع رنگ ها و ترکیب آنها با یکدیگر،تر کیب سبک های متفاوت مانند سبک مدرن و کلاسیک ،استفاده از پرده ها و… اهمیت زیادی دارد ، چرا که باید چیدمان وسایل به گونه ای صورت پذیرد که در نظر مخاطب زیبا و مناسب جلوه کند.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه