انتخاب برگه

قیمت کابینت در زمستان ۱۴۰۱

بهمن ۲۰, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

قیمت کابینت و انواع آن در زمستان ۱۴۰۱

اگر تمایل دارید پس از سال‌ها زندگی در یک خانه، دستی به سر و روی آن بکشید و خانه را نوسازی کنید، می‌توانید با استعلام قیمت کابینت برای تعویض آن اقدام کنید. حتی افرادی که خانه‌های نیمه ساخته خریده‌اند، باید برای آشپزخانه آن نیز فکری کرده و آن را با کابینت مجهز کنند.

با توجه به اینکه آشپزخانه قلب خانه بوده، باید برای خرید کابینت به سراغ یکی از معتبرترین و بهترین کابینت‌سازهای شهر خود بروید تا آشپزخانه شما را به بهترین شکل تجهیز و تکمیل کنند. حال در ادامه قصد داریم بیشتر به این مبحث اشاره کنیم، پس ما را همراهی کنید.

مراحل اصولی سفارش و خرید کابینت

• در هنگام سفارش کابینت، علاوه بر آگاهی از قیمت کابینت باید از جزئیات و مراحل دیگر نیز اطلاعات کافی کسب کرده و سپس برای سفارش آن اقدام کنید. مراحل اصولی سفارش و خرید کابینت از قرار زیر است:

• ابتدا پیش از هر کار، اقدام به تهیه تصویر طرح کابینت موردنظر خود کرده و تمام جزئیات و اکسسوری‌های آن اعم از طرح، رنگ، برند، نوع چوب، یراق‌آلات، دستگیره‌ها و غیره را نیز مشخص کنید.

• سپس جزئیات دیگری از قبیل جانمایی دقیق اجزای کابینت و قرارگیری سینک را نیز تعیین تکلیف کنید.

•پس از آن می‌توانید به سراغ کابینت‌سازها بروید و با آن‌ها درباره نحوه اجرای کار مشورت کنید.

ت این مذاکره را می‌توانید با چند نفر از کابینت‌سازها انجام داده و سپس با بررسی سابقه کاری آن‌ها و نمونه کارهای اجراشده، با یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین کابینت‌سازها که کارهای حرفه‌ای‌تر و منظم‌تری داشته و قیمت مناسبی دارد، قرارداد ببندید.

عوامل موثر بر قیمت کابینت

برای سفارش و خرید کابینت باید بدانید که چه فاکتورهایی می‌تواند بر قیمت کابینت اثرگذار باشد. این فاکتورها از قرار زیر هستند:

• یکی از مهم‌ترین عوامل در قیمت‌گذاری کابینت، متراژ و ارتفاع کابینت زمینی و دیواری است.

• برند متریال مورد استفاده در ساخت کابینت نیز تاثیر زیادی بر قیمت تمام‌شده کابینت دارد.

• جنس و برند یراق‌آلات مورد استفاده در کابینت از قبیل دستگیره نیز می‌تواند بر قیمت تاثیر داشته باشد.

• در صورتی که به جای کابینت ساده قصد داشته باشید جزیره، اپن یا سوپری داشته باشید، قیمت تمام‌شده را افزایش می‌دهد.

• همچنین استفاده از تاج، سرستون و جای چراغ یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت است.

• هزینه حمل و نصب نیز یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نهایی کابینت است که اغلب در آخر کار از مشتریان دریافت می‌شود.

لیست قیمت انواع کابینت در زمستان ۱۴۰۱

در اینجا برای افرادی که قصد دارند کابینت‌های فرسوده خانه خود را تعویض کنند و یا خریدارانی که به دنبال تکمیل و تجهیز خانه نو هستند، به قیمت کابینت و انواع آن را در زمستان ۱۴۰۱ اشاره کنیم.

قیمت کابینت نئوپان روکش ملامینه

برای خرید کابینت نئوپان روکش ملامینه لازم است به ازای هر متر طول زمینی + هوایی مبلغ ۲۶۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

قیمت کابینت ام‌دی‌اف ایرانی

خریدارانی که به دنبال تهیه کابینت ام‌دی‌اف ایرانی هستند، باید به ازای هر متر طول زمینی + هوایی مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنند.

قیمت کابینت ام‌دی‌اف خارجی

برخی از مشتریان که به دنبال خرید کابینت ام‌دی‌اف خارجی هستند، باید بدانند قیمت هر متر طول زمینی + هوایی مبلغ ۳۲۰۰۰۰۰ تومان است.

قیمت کابینت های گلاس ایرانی

بسیاری از خریداران تمایل به خرید کابینت‌ های گلاس ایرانی دارند که باید برای آن به ازای هر متر طول زمینی + هوایی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنند.

قیمت کابینت های گلاس خارجی

مشتریانی که در هنگام انتخاب کابینت، های گلاس خارجی را انتخاب می‌کنند، لازم است برای هر متر طول زمینی + هوایی مبلغ ۴۸۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنند.

قیمت کابینت رنگ و پلیش (انزو)

کابینت رنگ و پلیش (انزو) که به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین مدل‌های بازار شناخته می‌شود، دارای قیمت ۹۰۰۰۰۰۰ تومان به ازای هر متر طول زمینی + هوایی است.

قیمت کابینت ممبران

کابینت ممبران که در طول سالیان اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به ازای هر متر طول زمینی + هوایی دارای قیمت ۶۰۰۰۰۰۰ تومان است.

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ایرانی

خریدارانی که قصد دارند کابینت منزل خود را از جنس پلی گلاس و لمی گلاس ایرانی کار کنند، باید مطلع باشند که به ازای هر متر طول زمینی + هوایی مبلغ ۵۸۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنند.

قیمت کابینت رنگ پلی اورتان

کابینت رنگ پلی اورتان یکی از خاص‌ترین مدل‌های کابینت است که مشتریان باید برای هر متر طول زمینی + هوایی مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ تومان بپردازند.

قیمت کابینت تمام چوب

کابینت تمام چوب که به عنوان لوکس‌ترین کابینت شناخته می‌شود، دارای قیمت ۱۲۰۰۰۰۰۰ تومان به ازای هر متر طول زمینی + هوایی است.

قیمت کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب نیز از دیگر مدل‌های کابینت است که خریداران برای تهیه آن باید ۸۵۰۰۰۰۰ تومان به ازای هر متر طول زمینی + هوایی پرداخت کنند.

اهمیت خرید کابینت از تولیدکنندگان حرفه‌ای و مجرب

با توجه به اینکه کابینت بخش مهمی از دکوراسیون منزل را تشکیل می‌دهد، لازم است علاوه بر توجه به قیمت کابینت، به کیفیت کار سازندگان آن نیز دقت کنید. در صورتی که زمان کافی برای مراجعه حضوری به کابینت فروشی‌ها را ندارید، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین نیز کمک بگیرید.

یکی از فروشگاه‌های آنلاین و غیرحضوری وود استون است که از متخصصان فعال و مجرب در این حوزه استفاده کرده و توانسته به یکی از بهترین کابینت‌سازها تبدیل شود. شما می‌توانید به سایتwoodstoone.ir مراجعه کنید و تمام مدل‌های جدید بازار را به همراه قیمت آن مشاهده کنید.

به این ترتیب شما می‌توانید با تعیین دقیق میزان بودجه خود و مدلی که مدنظرتان است، با مشاوران این مرکز مشورت کرده و از آن‌ها برای ارائه راهنمایی‌های بیشتر درخواست کمک کنید. مشاوران با توجه به سابقه بالا و تجربه کاری خود می‌توانند شما را برای خرید بهترین مدل با مناسب‌ترین قیمت یاری کنند.

جمع‌بندی

بسیاری از مشتریانی که به دنبال خرید کابینت هستند، در کنار تمام دغدغه‌های خود، دغدغه قیمت کابینت را نیز دارند. عوامل و فاکتورهای متعددی می‌تواند بر قیمت تمام‌شده کابینت اثرگذار باشد و آن را تغییر دهد. از این رو لازم است با تولیدکنندگان مجرب و متعهد مشورت کرده و سپس با توجه به مدل انتخابی خود، سفارش دهید.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز کابینت و کورین با ما در تماس باشید: ۰۹۱۲۷۹۲۵۷۱۹

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه