انتخاب برگه

لوله و پروفیل در زیباسازی شهری

آبان ۱۰, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

احتمالا کم‌تر کسی وجود دارد که با دیدن سازه‌های مختلف شهری و نماهای جذاب، سر ذوق نیاید و یا از مشاهده زیبایی آن‌ها هیجان‌زده نشود! در اطراف محل زندگی همه ما، دور یا نزدیک، چنین سازه‌هایی وجود دارد که به نوعی جاذبه توریستی هر شهر به حساب می‌آیند.

از پل سفید بر رود زیبا و خروشان کارون در استان خوزستان تا برج پرشکوه میلاد در کلان شهر تهران، همگی به زیباسازی شهرها کمک می‌کنند و بر نمای کلی منطقه اثرگذارند. نکته قابل توجه آن است که ما تنها به یک وجه از این سازه‌ها توجه می‌کنیم؛ آن هم زیبایی بصری است.

اما اطلاعی از روند ساخت و مصالح به‌کار رفته در آن نداریم. جالب است بدانید که در ساخت تمام این جاذبه‌ها، یک وجه اشتراک وجود دارد. این وجه اشتراک، به‌کارگیری گسترده از پروفیل‌ها است. اگر شما نیز با خواندن این جمله، سوالی تحت عنوان پروفیل چیست در ذهنتان به‌وجود آمده است، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ما به زبانی شیوا و رسا، شما را با این مقطع پرکاربرد آشنا کرده و در نهایت شرکتی نام آشنا را معرفی خواهیم کرد که پروفیل را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان محترم عرضه می‌کند. با ما همراه شوید.

کاربرد لوله و پروفیل در زیباسازی شهری

برای اطلاع از قیمت پروفیل به صورت آنلاین و روزانه، کلیک کنید.

پروفیل چیست؟

در تعریف ساده و به طور کلی، به مقطعی که سطح آن در یک طول مشخص ثابت باشد، پروفیل گفته می‌شود. گستره تنوع پروفیل‌ها بسیار بالا است و همین امر منجر به تفاوت در کاربرد آن‌ها می‌گردد. در وهله اول، پروفیل‌ها را به ۲ دسته باز و بسته تقسیم می‌کنند.

باز و بسته بودن، به سطح مقطع آن‌ها برمی‌گردد. بدین منظور، مقاطعی همچون لوله و قوطی مقطع بسته و پروفیل‌هایی زد، آبرو و تیرآهن مقطع باز هستند. همان‌طور که از نام آن‌ها برمی‌آید، تشابه شکل ظاهر این مقاطع با حروف هم‌نامشان در زبان انگلیسی کاملا مشهود است. به همین علت با این اسامی شناخته می‌شوند.

برای اطلاع از آن‌که دریابید لوله فولادی چیست، لینک درج شده را دنبال کنید.

انواع پروفیل کدام است؟

علاوه بر نوع سطح مقطع و دسته‌بندی براساس باز و بسته بودن پروفیل، تقسیم‌بندی دیگری از منظر جنس پروفیل‌ها وجود دارد:

  • پروفیل آهنی
  • پروفیل استیل
  • پروفیل گالوانیزه
  • پروفیل یو پی وی سی
  • پروفیل کامپوزیتی

پروفیل ها چگونه تولید می‌شوند؟

پروفیل‌ها با ۲ روش مستقیم و غیرمستقیم به تولید می‌رسند. در نوع اول، طی خم‌کاری ورق و با بهره‌گیری از دستگاه جوش، دو طرف لبه را جوش می‌دهند و پروفیل مدنظر را تولید می‌کنند.

این روش اکثرا برای پروفیل‌های بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شیوه غیرمستقیم، ورق از طریق شکل‌دهی مرکزی و شکل‌دهی به وسیله شعاع ورق، به فرم لوله درمی‌آید و در نهایت پروفیل موردنظر تولید می‌شود.

مطالعه مقاله زیر را برای آشنایی با پروفیل زد و کاربردهای آن پیشنهاد می‌کنیم.

https://sazeplus.com/با-مرجع-قیمت-پروفیل-زد-آشنا-شوید/

لوله و پروفیل در زیباسازی شهری

همان‌طور که تا به این قسمت از مقاله بررسی شد، به‌کارگیری لوله و پروفیل در سازه‌های شهری حائز اهمیت بسیاری است.

این مقاطع فولادی افزون بر آن‌که در نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به زیبایی ظاهری آن‌ها کمک می‌کنند، بلکه در ساخت سازه‌های شهری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی، کاربردهای انواع پروفیل شامل موارد زیر می‌شود:

کاربرد لوله و پروفیل
  • کاربرد در صنایع حمل و نقل
  • صنعت سوله سازی
  • صنایع نفت و گاز
  • استفاده در صنایع عمرانی و معماری

عوامل موثر بر قیمت پروفیل چیست؟

امری بدیهی و مبرهن است که قیمت مقاطع مختلف، مخصوصا آهن آلات، همواره در نوسان است و تحت تاثیر عوامل مختلف، تغییر می‌کند. شناخت این عوامل، کمک می‌کند با در نظر گرفتن این موارد، بهترین خرید با بهترین قیمت صورت گیرد. این عوامل به شرح زیر است:

  • قیمت مواداولیه
  • نوسانات ارز و تورم
  • میزان عرضه و تقاضا
  • واسطه در خرید
  • هزینه سوخت

کارخانه شاهین فلز سپاهان؛ تولیدکننده لوله و پروفیل

در کارخانه شاهین فلز سپاهان، تولید و عرضه پروفیل با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب انجام می‌گیرد. انواع بسیاری از پروفیل‌های فلزی باز و بسته همچون زد، پروفیل فرانسوی، قوطی، لوله و غیره در این کارخانه تولید و عرضه می‌شوند.

همچنین قابل ذکر است که ارائه پروفیل در این کارخانه بدون واسطه انجام می‌پذیرد. همین برتری، خود منجر به تفاوت قیمت این کارخانه با دیگر مراکز فروش می‌شود. کارخانه شاهین فلز سپاهان، به کمک متخصصین مجرب خود، به یکی از مراکز بزرگ و مطرح تولید پروفیل مقطع باز و بسته در ایران مطرح شده است.

کارخانه شاهین فلز سپاهان

کارخانه شاهین فلز سپاهان، علاوه بر تولید و ارائه انواع پروفیل، خدماتی همچون نواربری ورق، پوشش‌دهی با پوشش ضدخوردگی زینک فلیک، شات بلاست، ساخت پالت فلزی، تولید چهارچوب فلزی آماده و غیره را نیز به مشتریان گرامی عرضه می‌دارد. برای خرید و استعلام قیمت پروفیل از کارخانه شاهین فلز سپاهان، با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

جمع بندی

در مطلبی که ارائه شد، پروفیل را معرفی کردیم و به اهمیت استفاده از آن در صنایع مختلف بالاخص سازه‌های شهری پرداختیم. علاوه بر آن، شرکتی را معرفی کردیم که انواع پروفیل را با بهترین کیفیت و قیمت به متقاضیان آن ارائه می‌دهد.

کارخانه شاهین فلز سپاهان، پروفیل‌های فولادی همچون پروفیل زد، آبرو، قوطی، لوله و غیره را با بهترین کیفیت و نازل‌‌ترین قیمت، به خریداران ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد خریداری و یا استفاده از محصولات برتر شرکت شاهین فلز سپاهان را دارید، کارشناسان متخصص این مجموعه، همه ‌روزه آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

تلفن:  ۰۳۱۴۵۲۷۳۰۱۰

وب‌سایت: www.shahinfelezsepahan.com
آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی بزرگ، بازارچه، خیابان اندیشمندان ۱۶، خیابان کارآفرینان، نبش کارآفرینان ۱۴/۱

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه