انتخاب برگه

لیست قیمت ترمووود کالرچات رنگی چوب ترمو

مرداد ۷, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

این یک چوب خاکستر سازگار با محیط زیست است که تحت عملیات حرارتی خاصی قرار گرفته است. تحت تأثیر بخار داغ، تخته ترکیب مولکولی خود را تغییر می دهد و به همین دلیل رنگ آن به سایه مورد نظر می رسد. به لطف این تنظیم سایه و بافت زیبای خاکستر، به هر محصولی شیک و اصالت می بخشد، که محبوبیت رو به رشد آن را در ساخت عناصر تزئینی داخلی توضیح می دهد.

برای مشاهده لیست قیمت چوب ترمو به سایت معماریکا مراجعه فرمایید

ویژگی ها و مزایای اصلی چوب ترمو عبارتند از:

  1. توانایی مقاومت در برابر جذب آب، که به شما امکان می دهد آن را با کمک اتاق هایی با رطوبت بالا به پایان برسانید.
  2. بدون تغییر شکل تحت تاثیر دما، رطوبت و عوامل دیگر.
  3. مقاومت در برابر سایش و آسیب های مکانیکی و همچنین چگالی بالا و توانایی تحمل بارهای سنگین.
  4. دوام به دلیل مقاومت عالی در برابر محرک های خارجی.
  5. عایق حرارتی عالی به دلیل انتقال حرارت ضعیف.
  6. سهولت مراقبت، زیرا این ماده از نظر بیولوژیکی پایدار است، پوسیده نمی شود و به حداقل تعمیر و نگهداری (نقاشی) نیاز دارد.
  7. ایمنی و سازگاری با محیط زیست، به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی در طول پردازش.

از آنجایی که چوب عملیات حرارتی شده چوب زنده است، برای افزایش طول عمر آن باید به درستی کار شود. روش اصلی افزایش طول عمر پوشش، رنگ آمیزی تخته کف با واکس روغنی است. رنگ آمیزی قبل از نصب برای رنگ آمیزی روی سنبله ها و شیارهای محصول بسیار مهم است.

نگهدارنده چوب ترمو چیست؟

هنگام کار با چوب به عنوان مصالح ساختمانی، نگهدارنده چوب ضروری است. این ماده روی سطح اعمال می شود و سپس زمان مشخصی برای خشک شدن کامل و نفوذ به ساختار تخته یا تیر در نظر گرفته می شود. ضد عفونی کننده ها در برابر ظاهر پوسیدگی، قالب، آفات مختلف و از تأثیرات خارجی محافظت می کنند.

انتخاب ضد عفونی کننده به تعدادی از شرایط بستگی دارد – گونه های چوبی، ویژگی های آب و هوایی، محل نصب و موارد دیگر. در این زمان، مجموعه عظیمی از ترکیبات ضد عفونی کننده برای چوب وجود دارد، در این مقاله بیشتر در مورد آنها بحث خواهد شد، که کدام یک را انتخاب کنید، چگونه آنها با یکدیگر متفاوت هستند. چند فیلم مفید در مورد موضوع اضافه شده است، همچنین مطالب جالب برای دانلود.

مقاوم سازی ترمووود در فضای خارجی

اصطلاح “ضد عفونی کننده” از اصطلاحات پزشکی وام گرفته شده است. این به معنای عاملی است که برای سرکوب رشد و رشد و همچنین از بین بردن باکتری ها و میکروارگانیسم های بیماری زا استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز، مفهوم “ضد عفونی کننده” برای طبقه بندی اشباع مایع که از چوب محافظت می کند استفاده می شود. این دیگر فقط در مورد حشرات، سوسک های پوست، قارچ ها و کپک ها نیست. داروهای ضد عفونی کننده درخت را از جذب رطوبت، اشعه ماوراء بنفش، ترک خوردن، تورم و آتش محافظت می کند.

عقیده ای وجود دارد که یک ضد عفونی کننده در فضای باز برای استفاده روی سطوح چوبی در اتاق ها کاملاً مناسب است و با وظیفه حفاظتی مقابله می کند. در واقع استفاده از ترکیب مناسب درست خواهد بود.

چرا ضد عفونی کننده ها را برای استفاده در فضای باز و داخل ساختمان با هم اشتباه نگیرید؟گزینه های مورد استفاده در خارج از ساختمان برای انجام عملکردهای حفاظتی کاملاً متفاوت طراحی شده اند. اغلب آنها رطوبت را به خوبی دفع می کنند، قرار گرفتن در معرض نور خورشید را به حداقل می رساند. ضد عفونی کننده ها برای پردازش در فضای باز برای محافظت از چوب در برابر دمای پایین در زمستان، برای حفظ ظاهر زیبایی شناسی دیوارها، قاب ها، درها طراحی شده اند.

ترمووود مناسب تیوی روم

در تالارهای ما می توانید با در میان گذاشتن سوالات خود از قبیل رنگ دیوار، سایز و مدل صندلی راحتی، رنگ پارکت با یک طراح داخلی اطلاعات روشنگرانه ای به دست آورید و با کمک گرفتن از آنها می توانید دکوراسیون منزل خود را با راحتی بیشتری انجام دهید. سالن شما مفید و مقرون به صرفه خواهد بود و همچنین توسط یک متخصص ساخته می شود.

اتاق نشیمن و اتاق های ما باید مطابق با نیاز مهمانان شما به خصوص افراد خانه طراحی شود و انجام آن در کنار یک متخصص و آگاه به کار در انتخاب شما تعیین کننده خواهد بود که بار شما را کاهش می دهد.

خرید مبلمان ما که مواد اولیه دکوراسیون اتاق نشیمن ما است، به گونه ای که هم به جیب و هم سلیقه ما خوش آید، جامع ترین کار ما در زمینه دکوراسیون اتاق نشیمن خواهد بود. در این زمینه، باید اولویت شما باشد که با یک طراح داخلی کار کنید که به شما کمک کند، سبک شما را درک کند، و بودجه شما را بشناسد، که می تواند شما را ارزان اما خوب هدایت کند. به عبارت دیگر، وقتی طراح خود را انتخاب می‌کنید، دستیاری را انتخاب می‌کنید که مانند شما فکر می‌کند، اما به سود شما نیز فکر می‌کند، زیرا او متخصص است. تلویزیون کجا باید باشد، آیا این یک کنسول است یا یک واحد تلویزیونی باشکوه ؟چگونه می تواند هماهنگ باشد، میز من باید چه اندازه و رنگی باشد، پرده و فرش من باید یک رنگ باشد وگرنه به نوعی پاسخگوی سوالات شما در مورد مبل و فرش است. بعد از اینکه تصمیم گرفتید برای دکوراسیون و نیازهای خود چه کاری باید انجام دهید، باید مبلمان خود را با دقت و به طور گسترده انتخاب کنید. اگر اتاق نشیمن شما به آشپزخانه باز می شود، هنگام انتخاب مبلمان باید آشپزخانه را نیز در نظر بگیرید، اما اگر اتاق نشیمن شما مستقل است، می توانید یک اتاق نشیمن به سبک منحصر به فرد خود ایجاد کنید.

ترمو وال های چوبی با باکس ام دی اف برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن ما در خانه‌هایمان هم محل زندگی ماست و هم مکان‌هایی که مهمانان با احترام میزبانی می‌کنند، به همین دلیل است که نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد. حتی اندازه زیور آلاتی که استفاده می کنیم بسیار مهم است، زیرا سالن ها به طور کلی در معرض مبلمان و کالاهای زیادی قرار دارند. با توجه به فضا باید از اجسام بزرگ مینیمال یا تک استفاده کرد، همه چیز باید متقارن یا نامتقارن باشد.

اتاق نشیمن ما خانه و سبک ما است. نقاشی ای که از آن استفاده خواهیم کرد می تواند کل فضای اتاق نشیمن را تغییر دهد و کل روحیه را خراب کند. این یک کار سرگرم کننده و در عین حال سخت است. یک جلسه راحت، یک اتاق مهمان شیک، وسایل مناسب با بودجه شما و زمین بازی کودکان شما یعنی اتاق نشیمن به معنای خانه ماست.

انتخاب رنگ برای نمای خانه. کدام محصول ماندگاری بیشتری خواهد داشت؟

انتخاب رنگ برای نمای یک خانه چوبی باید بر اساس ویژگی های زیبایی شناختی و عملکرد مواد رنگ باشد. هنگام خرید باید به ترکیب و توصیه های استفاده توجه کنید که برای محصولات مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد. همچنین باید نوع نما و گونه های چوب را در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ برای خانه های چوبی

در سایت شرکت ما معماریکا انواع رنگ و لاک ارائه می شود. همه آنها پس از یک سری آزمایشاتی که شرکت ما معماریکا در فروشگاه رنگ و آزمایشگاه ، انتخاب شدند.

ما به دقت نتایج واقعی رنگ آمیزی را با پارامترهای اعلام شده توسط سازنده مقایسه کردیم. در نتیجه، هر یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم ترکیب قابل اعتمادی است که به طور کامل با توضیحات سازنده مطابقت دارد.

در طی آزمایشات خودمان متوجه شدیم که بسیاری از برندهای محبوب موجود در بازار اصلا مناسب ما نیستند.

این به چند عامل بود:

خیلی بیشتر از آنچه سازنده ادعا می کند خشک می شود.
عمر مفید بسیار کوتاه است؛
LKM در انتخاب ابزار برای نقاشی بسیار خواستار است.
خواص زیبایی شناختی پایین
حداقل مقاومت در برابر تأثیرات محیطی

ما لیستی از الزامات خود را تشکیل داده ایم که رنگ های نمای با کیفیت بالا برای خانه های چوبی باید برآورده شوند:

عمر طولانی؛
سهولت کاربرد؛
سهولت به روز رسانی؛
زیبایی شناسی بالا؛
زمان خشک شدن کوتاه؛
قیمت مقرون به صرفه محصول

از طریق آزمایش، ما چندین فرمول را پیدا کرده ایم که به طور کامل این الزامات را برآورده می کند. رنگ های نما از تولید کنندگان ورنیلاک،  بریلوکس و جوتن یکی از موقعیت های پیشرو را نه تنها در بازار ایران ، بلکه در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند. و این اتفاقی نیست، ما با تجربه ۱۰ ساله خود متقاعد شده ایم.

برای مشاهده کالرچارت رنگ ترمووود و قیمت آن به صفحه سایت معماریکا مراجعه فرمایید

طرز تهیه چوب برای نقاشی

باید درک کرد که عمر مفید پوشش نه تنها به مواد رنگ انتخاب شده، بلکه به رعایت قوانین مربوط به کاربرد آن نیز بستگی دارد. اولین مورد آماده سازی سطح است. چوب باید به طور کامل از پوشش قدیمی تمیز شود. برای این کار می توانید از روش مکانیکی (اکسنتریک) و حلال برای حذف رزین های بزرگ استفاده کنید.

در صورت نیاز به پاک کردن رنگ و لاک قدیمی، باید چوب را با آسیاب ۸۰ سنباده سایید. این مورد الزامی است. به دنبال آن سنگ زنی دیگری انجام می شود که به شما امکان می دهد تا حد امکان سطح را صاف کنید و عیوب کوچک و بزرگ را از بین ببرید.

لازم به ذکر است که سنگ زنی لایه ای از رزین پلیمریزه شده را حذف می کند، که اجازه نمی دهد تا چسبندگی کامل به پوشش ایجاد شود. برداشتن این لایه یک مرحله مهم است که تضمین می کند که رنگ در آینده پوسته نمی شود.

چند نکته دیگر وجود دارد که باید دنبال کنید:

دما و رطوبت توصیه شده توسط سازنده این عوامل بر سرعت و یکنواختی خشک شدن تأثیر می گذارد.
انتخاب برس با سفتی بهینه یا اندازه مناسب نازل برای ایر براش؛
پردازش انتهایی درزگیر
استفاده از خاک این امر به ویژه در مورد چوب کاج صادق است، زیرا ساختار نرم و ناهمواری دارد که منجر به لکه شدن می شود.

با چه رنگی بیرون خانه چوبی را رنگ کنیم تا ۱۰ سال یا بیشتر بماند؟

برای رنگ آمیزی سازه های چوبی، روغن هیدرولیک Renner YS M300 را توصیه می کنیم . LKM با افزایش مقاومت در برابر عوامل محیطی نامطلوب متمایز می شود. از اشعه ماوراء بنفش، بارش یا نوسانات دمای هوا نمی ترسد. عمر سرویس بدون تمدید تا ۱۵ سال است.

روغن هیدرولیک خواص محافظتی خوبی دارد. این یک لایه نازک ایجاد می کند که تبادل رطوبت بین چوب و محیط را عادی می کند. این خطر ابتلا به کپک یا کپک را کاهش می دهد.

مواد پوشش به خوبی با تغییرات حجم چوب مرتبط با خشک شدن سازگار است. این پوشش با خاصیت ارتجاعی خود متمایز می شود، بنابراین ترک نمی خورد یا پوسته نمی شود.

در پاسخ به این سوال که چه نوع رنگ پوششی برای رنگ آمیزی خانه چوبی بهتر است، شایان ذکر است Nordica Eko از خط رنگ Teknos. و همچنین بسیار خوب، از ۱۰ سال، بسته به رنگ، Tikkurila Vinha خود را ثابت کرده است

برای مشاهد قیمت رنگ ترمووود به صفحه مورد نظر سایت مراجعه فرمایید

این ترکیب برای رنگ آمیزی حرفه ای و آماتور خود را به خوبی ثابت کرده است. آنها چندین مزیت دارند:

نما با طراحی زیبا کارت ویزیت هر ساختمانی است. و یک خانه خصوصی دور از استثنا است. این منحصر به فرد بودن و سبک فردی او را بیان می کند. هنگام انتخاب رنگ، ارزش دارد که ویژگی های طراحی منطقه محلی و همچنین نوع معماری ساختمان را در نظر بگیرید.

رنگ های روشن به ساختمان سبکی خاصی می بخشد. چنین سایه هایی به خوبی بر ویژگی های اشکال معماری تأکید می کند. رنگ های طبیعی گرم به ساختمان های چوبی ظاهر طبیعی تری می بخشد. رنگ های روشن معماری را کاملا تازه می کند. آنها در ترکیب با گل های آرام سفید برفی بسیار زیبا به نظر می رسند.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه