انتخاب برگه

بهترین قیمت خرید انواع نبشی ، ناودانی ، سپری

آذر ۱۰, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

قیمت آهن آلات ساختمانی هیچ وقت در طول هفته‌ها و ماه‌ها ثابت نیست و دائماً در حال تغییر است. تحلیل و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار برای کسب و کارهایی که با آهن و مقاطع فولادی چون انواع نبشی، ناودانی و سپری ارتباط دارد ، امری حیاتی و ضروری می باشد.

ایران در گروه ده کشور برتر در خصوص تولید آهن آلات ساختمانی به شمار می‌رود و قیمت این محصولات تأثیر مستقیم در روند بهره‌برداری از پروژه‌های گوناگون ساختمانی دارد.کاهش واردات از مهمترین دلایل بالا رفتن قیمت آهن آلات ساختمانی مانند نبشی، ناودانی و سپری در بازار ایران می باشد. چنانچه قصد خرید آهن آلات ساختمانی با کیفیت بالا را دارید می‌توانید به سایت فروشگاه‌های معتبر مراجعه و با مشاهده قیمت نبشی ، قیمت ناودانی و قیمت سپری محصول مورد نظر خود را به میزان احتیاج خریداری کنید. در ادامه به توضیح درباره عوامل موثر بر قیمت آهن آلات پرکاربرد مانند نبشی، ناودانی و سپری خواهیم پرداخت.

قیمت نبشی
قیمت نبشی

عوامل موثر بر قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری )

  • تأثیر قیمت ارز روی قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری)

قیمت ارز به ویژه دلار تأثیر مستقیمی روی قیمت آهن‌ آلات ساختمانی دارد. از آنجایی که ارزش پول ملی ایران با واحد ریال نسبت با ارزش ارزهایی مانند یورو و دلار قابل مقایسه نیست هنگامی که ارزش دلار بالا می‌رود، قیمت همه محصولات از جمله  قیمت نبشی ،  قیمت ناودانی و قیمت سپری به عنوان پرمصرف‌ترین مقاطع آهنی افزایش می‌یابد. همچنین واردات محصولات اولیه که در ساخت آهن‌ آلات ساختمانی استفاده می شود نیز طبق قیمت دلار انجام می گیرد. علاوه بر این قیمت دلار در مقایسه با ریال و هزینه واردات محصولات اولیه از لحاظ روانی در بازار آهن موثر است. پیش‌بینی‌هایی که برخی افراد از کاهش یا افزایش قیمت دلار می‌کنند، از لحاظ روانی فروشندگان آهن آلات ساختمانی را به واکنش‌های هیجانی وادار می‌کند و باعث می شود آن‌ها بلافاصله قیمت محصولات خود را  تغییر می‌دهند.

  • تأثیر عرضه و تقاضا روی قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری )

یکی از اصول پایه برای قیمت گذاری مقاطع فولادی مانند نبشی، سپری و ناودانی میزان عرضه و تقاضای شمش‌های فولادی می‌باشد. برای مثال مقاطع فولادی چون نبشی که از شمش‌های فولادی ساخته می‌شوند به صورت مستقیم با قیمت روز آهن قیمت‌گذاری می شود. وارد کننده‌ها و همچنین تولیدکننده‌ها به عنوان عرضه‌کننده آهن‌ آلات ساختمانی در این تجارت نقش بسزایی ایفا می‌کنند. در ایران دو گروه تقاضا کننده شمش های فوالادی وجود دارد که گروه اول کارخانه‌هایی می باشند که پس از خرید شمش فولادی آن را تبدیل به مقاطعی چون میلگرد، نبشی، ناودانی، سپری و غیره می‌کنند و دسته دوم اشخاصی هستند که آهن آلات ساختمانی را از کارخانه‌ها برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی گوناگون و یا سرمایه‌گذاری و نگهداری در انبار‌ها خریداری می‌کنند. نگهداری حجم زیادی از مقاطع فولادی در انبار با امید به افزایش قیمت آهن آلات ساختمانی و عرضه محصولات انبار شده به بازار صورت می‌گیرد.

قیمت ناودانی
قیمت ناودانی
  • تأثیر قیمت جهانی نفت روی قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری )

قیمت جهانی نفت نیز از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت نبشی ،  قیمت ناودانی و قیمت سپری به عنوان آهن آلات ساختمانی کاربردی در صنعت ساختمان می‌باشد. عرضه و تقاضای مشتقات نفتی با افزایش یا کاهش قیمت نفت رابطه مستقیم دارد. قیمت این محصول ارزشمند نیز همانند قیمت فولاد به صورت روزانه تغییر می کند. به همین دلیل تغییر قیمت نفت با تغییر قیمت آهن آلات رابطه مستقیمی دارد. هنگامی که نفت گران می‌شود هزینه سوخت و حمل‌ و نقل در تولید آهن آلات ساختمانی نیز افزایش خواهد یافت‌. به طبع با افزایش این هزینه‌ها قیمت آهن آلات نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

  •  تاثیر شیوع کرونا بر قیمت آهن آلات ساختمانی

همانطور که می دانید همه گیری بیماری کرونا اقتصاد کل جهان را در دوسال گذشته به هم ریخته کرده است. این بیماری موجب شد که اقتصاد چین که اولین تولید کننده فولاد در دنیاست با مشکل مواجه شود و همینطور بسته شدن مرزها به علت پیشگیری از افزایش کرونا مبادلات جهانی را با تغییر و تحولات زیادی مواجه ساخت.علاوه بر آن بسته شدن مرزهای ایران نیز سبب خروج بازار فولاد از دسترس تولیدکنندگان ایران شد. همگی عواملی که ذکر شد بر روی به هم ریختگی و نوسان قیمت آهن آلات ساختمانی تاثیر گذار بوده است.

  • تأثیر وضعیت آب کشور بر قیمت آهن آلات

در کارخانه‌های تولید فولاد اهمیت آب به منظور تبدیل آهن اسفنجی به فولاد سخت به عنوان خنک کننده بسیار بالا می باشد. از آنجایی که در پنج سال اخیر کشور ما با بحران آب مواجه است این امر در میزان تولید و عرضه کارخانه‌های تولید کننده فولاد نقش بسزایی داشته است. هنگامی هزینه بیشتری برای تأمین آب خنک کننده در خانه صرف شود، به همان نسبت قیمت مقاطع فولادی مانند نبشی، میلگرد، تیرآهن، ناودانی و سپری نیز افزایش می‌یابد.

قیمت سپری
قیمت سپری

خرید آهن آلات ساختمانی از فروشگاه اینترنتی قیمت آهن

چنانچه قصد خرید آهن‌ الان ساختمانی با قیمت‌های مناسب را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قیمت آهن بهترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات فلزی و آهنی با آدرس اینترنتی https://snappfelez.com/ مراجعه کنید. در این فروشگاه به روزترین قیمت نبشی ،قیمت ناودانی و قیمت سپری و سایر مقاطع فلزی قابل مشاهده است. مجموعه قیمت آهن فعالیت خود را از ده سال پیش آغاز نموده و توانسته به پیشرفت صنایع ساختمانی و بهبود اقتصاد کشور کمک شایانی رساند. این مجموعه با استفاده از نیروهای متخصص و جوان و در عین حال با تجربه، آهن آلات ساختمانی مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان محترم عرضه کرده است. قبل از خرید و ثبت سفارش می توانید جهت دریافت راهنمایی های لازم و همچنین مشاوره رایگان شماره تماس ۰۲۱۶۶۳۰۳۰۰۰ بگیرید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه