انتخاب برگه

هر آنچه که باید در مورد پنجره‌‌های آلومینیومی بدانید

بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ | رپورتاژ آگهی

پنجره‌‌های آلومینیومی انتخاب جدید خانه‌‌های قرن ۲۱ی است، ولی آیا اطلاعات کافی از آنها دارید؟ بیایید تمام راز‌‌های این پنجره‌‌ی تازه را فاش کنیم.

مزایای پنجره‌‌های آلومینیومی

با ارائه‌‌ی فهرستی از مزایا مثل طول عمر زیاد، صرفه‌‌جویی در انرژی و ضد خش بودن به این نتیجه می‌‌رسیم که آلومینیوم بهترین فلز برای ساخت پنجره است.

ممکن است به دلیل تجربه‌‌ی سیستم های قبلی هنوز روی پنجره‌‌های فلزی پیشفرض های خوبی نداشته باشید، اما پنجره‌‌های آلومینیومی امروزی مانند پنجره های الومینیومی شرکت چهلستون چیز کاملاً متفاوتی هستند. پنجره‌‌های آلومینیومی ساخته شده با استفاده از پیشرفته‌‌ترین تکنولوژی و ماشین آلات دقیق، از حفاظ حرارتی برای عایق‌‌بندی استفاده می‌‌کند. به همین دلیل آنها بهترین انتخاب کسانی هستند که می‌‌خواهند محل سکونت خود را گرم نگه دارند.

آلومینیوم به صورت شگفت انگیزی بادوام است

آلومینیوم سبک و در عین حال بسیار با دوام است. مقاوم در برابر عوامل فرسوده شدن دیگر انواع پنجره‌‌ها. پنجره‌‌های آلومینیومی طبیعتاً ضد خش و ضد خوردگی هستند. در شرایط مناسب می‌‌توانند ده‌‌ها سال دوام بیاورند.

پنجره‌‌های آلومینیومی به شدت جذاب هستند

کسانی که می‌‌خواهند ظاهری مدرن به منزل خود بدهند، آلومینیوم انتخابی بسیار شیک و فوق العاده‌‌ای است. همانطور که هستند نصب می‌‌شوند و دارای ظاهری باریک و متالیک می باشند. با طیف گسترده‌‌ای از رنگ‌‌های متنوع که امکان انتخاب دارند می‌‌توانند هر طرحی را بسازند. همچنین با استایل کشویی و جلوه‌‌های چوبی، می‌‌توانند کاملاً متناسب با دوره و سنت خاصی باشند.

مقاوم در برابر زنگ‌‌زدگی

هنگامی که آلومینیوم با لایه ضد فرسایش قاطی می‌‌شود، در برابر زنگ‌‌زدگی خیلی مقاوم می گردد. همین باعث می‌‌شود که در مناطق با آب و هوای نامناسب مثل کنار دریا هم کاربرد داشته باشد. اگر به دنبال پنجره‌‌ای می‌‌گردید که در مقابل تاثیرات آب و هوایی مقاوم باشد، پنجره‌‌های آلومینیومی بهترین گزینه هستند.

دارای خطوط باریک‌‌تر جهت دید وسیع‌‌تر

به لطف تکنیک‌‌های اجرا شده در طراحی آنها، پنجره‌‌های آلومینیومی دارای خطوط باریک‌‌تری نسبیت به یو‌‌پی‌‌وی‌‌سی و پنجره‌های چوبی هستند. همین امر باعث می‌‌شود که پنجره‌‌های آلومینیومی اجازه ورود نور بیشتری را بدهند که باعث روشن‌‌تر شدن اتاق می‌‌شود و اگر عاشق تماشا کردن و ستودن باغچه‌‌ی خود هستید، این پنجره‌‌ها دید بی‌‌مانع و وسیعی را به شما می‌‌دهد.

آلومینیوم به صرفه‌‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌‌کند

پنجره‌‌های آلومینیومی دارای حفاظ‌‌های حرارتی می‌‌توانند به سطح استثنایی از عایق حرارتی و صوتی برسند. این امر که پنجره‌‌های آلومینیومی از سطح عایق‌‌بندی بالایی برخوردار است به این معنی است که مصرف گرما در خانه را کاهش می‌‌دهد و درنتیجه هزینه‌‌ی قبض‌‌ها کاهش می‌‌یابد.

به راحتی قابل بازیافت است

آلومینیوم به عنوان یک فلز قابل بازیافت، دوستدار محیط زیست است. بعد از زندگی‌‌اش به عنوان پنجره، می‌‌توان آن را ذوب کرده و به محصولات گونان‌‌گون دیگری تبدیل کرد. این امر باعث می‌‌شود تا برای استفاده در خانه‌‌های سازگار با محیط‌‌زیست کاملا مناسب باشد.

شش دلیل ظهور پنجره‌‌های آلومینیومی

در گذشته، پنجره‌‌های آلومینیومی فقط به رنگ نقره‌‌ای در چهارچوب‌‌های چوبی و آسیب‌‌پذیر موجود بودند. این امر با مدرن شدن بازار از بین رفت و پنجره‌‌های آلومینیومی دوباره مورد استقبال قرار گرفتند. بخاطر دوام، استحکام و استایل، جایگزین خوبی برای پنجره‌‌های چوبی و یو‌‌پی‌‌وی‌‌سی هستند. جای تعجب نیست که در و پنجره‌‌های آلومینیومی، مخصوصاً در‌‌های بای فولد، توسط اغلب متخصصین نصب در و پنجره توصیه می شود. براساس گزارش چهلستون، از سال ۱۳۹۲ شاهد یک افزایش سالانه‌‌‌‌ی ۶ درصدی بوده‌‌ایم. در ادامه شش دلیل را برای اثبات مفید بودن پنجره‌‌های آلومینیومی برای منزل و محل کسب و کار شما آورده‌‌ایم.

استحکام در برابر فرورفتگی و فرسایش

آلومینیوم فلزی است که اکسید کمتری را نسبت به باقی فلزات دارد. به همین دلیل مقاومت بیشتر در برابر زنگ‌‌زدگی و سایر فرسایش‌‌ها دارد. آلومینیوم در فضاپیما‌‌ها که باید در مقابل دما و تغییرات جوی مقاوم باشند نیز استفاده می‌‌شود. خیلی واضح است که آلومینیوم برای خانه‌‌هایی که در هر فصلی نیاز به پنجره‌‌ی عایق هوا دارند گزینه‌‌ی مناسبی است.

به محیط زیست کمک می‌‌کند

یک متخصص نصب در و پنجره از پنجره‌‌های آلومینیومی دو جداره استاندارد برای صرفه‌‌جویی در انرژی استفاده می‌‌کند. از حفاظ‌‌های حرارتی منحصر به فرد پلی‌‌آمید می‌‌توان برای عایق‌‌های حرارتی و صوتی تقویت شده استفاده کرد. طراحی چند محفظه‌‌ای پنجره‌‌های آلومینیومی به معنی به دام انداختن گرمای بیشتری در داخل پروفیل است. پنجره‌‌های آلومینیوم به بهبود چشمگیر بهره‌‌وری انرژی در منزل کمک می‌‌کنند. این بدان معناست که شما با کاهش تمرکز بر گرما، کربن کمتری را در خانه تولید می‌‌کنید. به همان اندازه که آلومینیوم برای محیط زیست خوب است، به مراتب بیشتر از پنجره‌‌های یو‌‌پی‌‌وی‌‌سی قابل بازیافت است.

راحتی در تعمیر و نگهداری

نگهداری از پنجره‌‌های آلومینیومی به دلیل مقاومت در برابر فرسایش و زنگ‌‌زدگی آسان است. برخلاف پنجره‌‌های چوبی (که ممکن است کج شود، پوسیده شود و نیاز به رنگ‌‌آمیزی‌‌های مکرر داشته باشد)، چهارچوب‌‌های آلومینیومی خیلی با دوام‌‌تر هستند. آنها فقط بعضی اوقات به دستمال مرطوبی نیاز پیدا خواهند کرد تا ظاهر تازه خود را حفظ کنند. انتظار راحت تر از این را نداشته باشید! می‌‌توانید پنجره‌‌های آلومینیومی همانطور که هستند را رها کنید و از فواید آنها بدون هیچ زحمتی لذت ببرید.

افزایش امنیت

پنجره‌‌های آلومینیومی می‌‌توانند سیستم‌‌های قفل چند نقطه‌‌ای و ویژگی‌‌های امنیتی اضافی مانند پیچ ​​و مهره را داشته باشند. حتی اگر پنجره‌‌های یو‌‌پی‌‌وی‌‌سی با چوب و آهن هم محکم شده باشند، باز از پنجره‌‌های آلومینیومی قوی‌‌تر نیستند. استحکام پنجره‌‌های آلومینیومی ملک شما را امن و دزد‌‌ها را از آن دور می‌‌کند. این امر در صورت ترکیب با سیستم‌‌های قفل پیشرفته و شیشه‌‌های دوجداره افزایش می‌‌یابد.

معماران و متخصصان نصب نیز آن را دوست دارند

امروزه آلومینیوم به صورت رسمی جایگزین پنجره‌‌های یو‌‌پی‌‌وی‌‌سی شده است. علا رغم سبک بودنش، هنوز هم خیلی از یو‌‌پی‌‌وی‌‌سی قوی‌‌تر است. بنابراین نه تنها نصب آن آسان است بلکه یکپارچگی ساختاری آن توانایی نگه داشتن شیشه‌‌های بزرگ را به آن می‌‌دهد. آلومینیوم به راحتی می‌‌تواند پنجره های سه جداره را هم نگه دارد. همچنین آن قدر انعطاف‌‌پذیر است که به هر شکلی بخواهید می‌‌توانید آن را بسازید. اگر طرحی سفارشی مانند قوس‌‌دار را در ذهن دارید یا فضای نامناسبی دارید، پنجره‌‌های آلومینیومی می‌‌توانند برای خانه شما سفارشی سازی شوند. همچنین آلومینیوم با توجه به زیبایی‌‌اش می‌‌تواند جنبه‌‌ی حفاظتی نیز داشته باشد. طراحی و ظرافت باریک آن باعث می‌‌شود که ویژگی و یکپارچگی‌‌اش حفظ شود. پنجره‌‌های آلومینیوم را می‌‌توان در چهارچوب‌‌های موجود یا الوارها‌‌ی جدید نصب کرد و یا آنها را مستقیم در آجر یا در سنگ قرار داد. اصلاً براش مهم نیست که در چه نوع خانه‌‌ای زندگی می‌‌کنید!

رنگ

یک نصب کننده‌‌ی خوب می‌‌فهمد که شما می‌‌خواهید پنجره را با سایر وسابل خانه ست کنید. پس باید پنجره‌‌های آلومینیومی در طیف‌‌های گسترده‌‌ی رنگ‌‌های رال و دو رنگی در اختیار شما قرار بگیرند. این بدان معناست که رنگ پنجره‌‌ی شما می‌‌تواند در داخل با خارج فرق کند. رنگ داخلی را سفید کنید تا با باقی وسایل سازگار باشد و رنگ بیرونی را براق کنید تا به نما جذابیت ببخشد.

پنجره‌‌های چهلستون، انتخاب شما در نصب پنجره‌‌های آلومینیومی

پنجره‌‌های چهلستون یک محصول قابل اعتماد است که از سال ها پیش بسیاری از خانه‌‌های ایران را مجهز کرده است. پنجره‌‌های آلومینیومی ما دارای تمام ویژگی‌‌ها و مزایای ذکر شده است و سرمایه‌‌گذاری خیلی خوبی برای خانه‌‌ی شما خواهد بود. از پروفیل‌‌های باکیفیت ساخته شده و دارای نشان A+ در صرفه‌‌جویی انرژی و سیستم امنیتی است.

سفارشات را آسان می‌‌کنیم

تمام پنجره‌‌های آلومینیومی چهلستون قبلیت سایزبندی در طراحی ها مختلف مانند کشوی و لولا دارد را دارد. پنجره‌‌های آلومینیومی چهاستون را می‌‌توان در طرح‌‌های دلخواه سفارش داد و نمایی عالی را به منزل خود ببخشید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه