انتخاب برگه

کارخانه تولید المنت میله‌ ای صنعتی

خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ | رپورتاژ آگهی

المنت میله‌ ای صنعتی یکی از دسته‌بندی‌های محبوب انواع المنت‌های حرارتی است که در حوزه‌های مختلف صنعت از جمله تولید تجهیزات برقی مورداستفاده قرار می‌گیرد. دراین‌بین، مرکز توسعه و فراوری تکنو المنت نور با بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه، عرضه انواع المنت‌ های فین دار و استخری توانسته طیف وسیعی از تنوع را در محصولات خود ایجاد کند و به‌عنوان یکی از فروشندگان شناخته شده و مرجع المنت میله‌ ای شناخته ‌شود.

اگر قصد خرید انواع المنت میله ‌ای صنعتی در مدل‌های مختلف فین دار با توان‌های متفاوت و المنت‌های استخری حرارتی را دارید، در این راهنما با ما باشید؛ چون توضیحات مرتبط با دسته‌بندی‌های مختلف، کاربرد، ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های این محصولات را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کارخانه تولید المنت میله‌ ای صنعتی تهران المنت

تکنوالمنت نور مرکز خرید انواع المنت میله ای صنعتی

المنت میله‌ای به‌عنوان متریال کاربردی و کلیدی یکی از تجهیزات محبوب و پراستفاده برای تبدیل نیروی برق و الکتریسیته به حرارت و تولید نرخ دمای بالا است. این محصول از فلز ساخته شده و دارای ترکیبات مختلف از انواع مقاوم‌ترین متریال‌ها از جمله مس، نیکل کروم و… است.

در ادامه با انواع المنت میله‌ای صنعتی پرفروش در تکنوالمنت نور آشنا می‌شویم که بخش مهمی از بازار عرضه را در اختیار گرفته‌اند.

مزایای خرید المنت میله‌ ای فین دار و این که کجا استفاده می شود؟

المنت میله‌ ای فین دار معمولاً از جنس فلزات مقاوم در برابر حرارت مانند استیل ضدزنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شود. این المنت دارای یک میله فلزی است که روی آن فین‌ها (کوچک‌ترین شاخه‌هایی با سطح بزرگ) قرار دارند.

فین‌ها به‌صورت رادیاتورهای کوچک عمل کرده و بزرگ‌ترین سطح ممکن را برای انتقال حرارت به محیط فراهم می‌کنند. این فین‌ها به‌صورت موازی و متصل به میله اصلی قرار داده می‌شوند که باعث افزایش سطح مؤثر میله و افزایش کارایی حرارتی المنت می‌شود. برای خرید المنت حرارتی میتوانید با مشاورین سایت تهران المنت تماس حاصل فرمایید.

این المنت‌ها در برنامه‌هایی که نیاز به انتقال حرارت سریع و یکنواخت دارند مانند خشک‌کن‌ها، کوره‌ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی و بخاری برقی‌های فن دار استفاده می‌شوند.

از مزایای المنت میله‌ ای فین دار می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • افزایش کارایی حرارتی
  • توزیع یکنواخت حرارت
  • انعطاف‌پذیری در طراحی و ابعاد
  • نصب آسان و قابلیت تعویض
  • تعمیر آسان
  • ایمنی بسیار بالا
  • و…
خرید المنت حرارتی میله‌ ای استاندارد

امکان خرید المنت میله ‌ای فین دار در ولتاژهای ۲۲۰ و ۳۸۰ در کارگاه تکنو المنت نور وجود دارد.

در تکنوالمنت نور شما می‌توانید انواع المنت میله ای را طبق خواسته و نیاز خود سفارش دهید برای اطلاع از قیمت دقیق المنت میله ای فین دار با پشتیبانان تکنوالمنت نور می‌توانید تماس بگیرید.

نکات خرید المنت میله‌ ای استخری

استفاده از المنت میله ای در استخرها برای حفظ دمای مناسب آب استخر در طول فصول سرد سال و افزایش راحتی و لذت استفاده از استخر می‌باشد. نصب یک المنت حرارتی مناسب در استخرها به‌عنوان یک سیستم گرمایشی مؤثر به کاربران اجازه می‌دهد تا در آبی گرم و دلپذیر شنا کنند. در زیر توضیحاتی درباره المنت‌های حرارتی مورداستفاده در استخرها آورده شده است:

  1. المنت‌های حرارتی مستقیم: این نوع المنت‌ها معمولاً شامل یک میله فلزی مقاوم در برابر آب است. آب استخر از طریق المنت حرارتی عبور کرده و در آن گرم می‌شود. این نوع المنت‌ها باید مطابق با استانداردهای ایمنی برای استفاده در آب باشند.
  2. سیستم‌های حرارتی بر پایه هیتر پمپ: در این سیستم‌ها، یک هیتر پمپ استفاده می‌شود که حرارت را از منبعی مانند هوا، زمین یا آب جمع‌آوری می‌کند و آب استخر را گرم می‌کند. این سیستم‌ها به‌صورت مؤثری بهره‌برداری می‌شوند و از المنت‌های حرارتی مجزا برای گرم‌کردن آب استخر استفاده نمی‌کنند.
  3. صفحات گرمایشی: صفحات گرمایشی که در کف استخر نصب می‌شوند، نوعی المنت حرارتی هستند که از طریق آب استخر گرمایش را به آب منتقل می‌کنند. این صفحات معمولاً از فولاد ضدزنگ ساخته می‌شوند و بر روی آنها سیستم جریان آب قرار دارد.

این المنت‌ها بر اساس حجم آب در مدل‌های تک و سه‌فاز عرضه می‌شوند که دارای ساختارهای متفاوت از جمله سرامیکی هستند. المنت‌های استخری نیز بر اساس ولتاژ برق مصرفی، توان کاری و البته میزان حرارت تولیدی و دامنه کاربرد تقسیم‌بندی می‌شوند.

قیمت المنت میله‌ ای استخری

قیمت المنت میله ای استخری و المنت فلنج دار به عواملی همچون حجم گرمایشی و توان کاری، کیفیت ساخت و نوع آلیاژ و… بستگی دارد. در تکنوالمنت نور در خیابان لاله زار تهران شما می‌توانید مدل‌هایی از ۲۰۰۰ تا ۹۰۰۰ وات را از تک فاز تا سه فاز را مشاهده کنید. حتی شما می‌توانید طبق خواسته‌تان المنت میله ای استخری را در تکنوالمنت نور سفارش دهید. بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تضمین کار این فروشگاه است.

قیمت و خرید المنت‌های میله‌ای صنعتی در تهران المنت

قیمت و خرید المنت‌های میله‌ای صنعتی در تهران المنت

در بازار دسته‌بندی‌های مختلف از انواع المنت‌های حرارتی میله‌ای وجود دارند که دامنه کاربرد آن‌ها را به‌زعم کیفیت ساخت مناسب و راندمان کاری عالی بسیار گسترده می‌باشد. درصورتی‌که قصد استعلام قیمت و خرید المنت حرارتی استخری و یا المنت میله‌ای فین دار را دارید، در مرکز توسعه و تولید تکنو المنت نور، جدیدترین تولیدات با بالاترین نرخ کیفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ تمامی این محصولات با تست‌های کنترل نهایی عرضه شده و دارای توان‌های کاری مختلف هستند.

به طور مثال شما می‌توانید المنت حرارتی استخری را در سری‌های تک و سه‌فاز، برای حجم آب‌های ۱۰۰۰ تا بیش از ۳۰ هزار لیتر خریداری کنید.  شما امکان خرید المنت استخر سه‌فاز، تک‌فاز، مدل‌های مخصوص پروژه‌های صنعتی، تولیدی، شیمیایی با مقاومت فیزیکی بالا و… را خواهید داشت.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه