انتخاب برگه

کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی

شهریور ۱۵, ۱۴۰۱ | رپورتاژ آگهی

کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی با استفاده از کاشی‌ها و طراحی‌های مدرن و به روز فضای سرویس بهداشتی را بسیار زیبا و جذاب و کاملا کاربردی می‌کند. انتخاب نوع طراحی و متریال مورد استفاده برای سرویس بهداشتی از سخت‌ترین و مهم‌ترین مراحل ساخت یا تعمیر سرویس بهداشتی است.

در سبک مدرن دست شما برای انتخاب باز است و می‌توانید از انواع متریال با طرح‌ها و ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کنید. رنگ‌های خاص و هیجان انگیز در این سبک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته ترکیب طرح های مختلف در کاشی کاری مدرن به سبک و سلیقه کاشی کار هم بستگی دارد. بنابراین لازم است تا یک فرد متخصص را انتخاب کنید که تجربه های کاری زیادی دارد و شما قبل از استخدام، می توانید نمونه کارهای او را ببینید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این سبک بپردازیم.

کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی

کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی چگونه است؟

امروزه متریال مورد استفاده برای کاشی کاری پیشرفت زیادی داشته و تنوع بالایی از محصولات به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل تنوع طراحی‌ها در سبک کاشی کاری مدرن بسیار بیشتر از سنتی است. این سبک بسیار پویا است و در آن می‌توانید از انواع رنگ‌ها و متریال جدید استفاده کنید.

نکته دیگری که در زمینه کاشی  کاری مدرن سرویس بهداشتی وجود دارد این است که این سبک به دنبال خودنمایی با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب است. برعکس سبک سنتی که معمولا حالتی سرد دارد.

مهم‌ترین ویژگی‌های کاشی کاری مدرن

در گذشته معمولا کاشی کاری با رنگ‌های سرد انجام می‌شد، اما مهم‌ترین اصل روش مدرن، تمرکز بر روی رنگ‌های گرم است. استفاده از رنگ‌های گرم باعث افزایش میزان جذابیت، هیجان و لذت بصری است. در این نوع کاشی کاری می‌توانید طرح بندی‌های بسیار متنوع و زیبایی را ایجاد کنید.

در کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی مدرن شما می‌توانید از انواع طرح‌های ساده یا پیچیده و شلوغ استفاده کنید. مهم‌ترین نکته در این سبک مدرن، نظم و مرتب بودن طرح‌های اجرا شده است. استفاده از خطوط صاف و تمیزی کار اهمیت بسیار زیادی دارد. با کمک تکنولوژی‌های جدید کاشی‌هایی با طرح‌های یکپارچه و جذاب ساخته شده و در کاشی کاری مدرن استفاده می‌شود. همچنین در این سبک می‌توانید از ابزارهای مختلفی برای طرح دادن به کاشی‌ها استفاده کنید.

المان‌های طراحی کاشی کاری مدرن

همان‌طور که گفته شد در این سبک کاشی کاری دست شما برای انتخاب باز است و می‌توانید از طرح‌ها و متریال گوناگونی استفاده کنید. در ادامه برخی از نمونه‌های کاربردی سبک مدرن معرفی شده‌اند.

استفاده از متریال قدیمی

شاید برای شما هم جالب باشد اما یکی از طراحی‌های بسیار زیبا و پرطرفدار در این سبک مدرن، استفاده از متریال قدیمی است. استفاده از تخته سنگ‌ها، سنگ آهک و متریالی که امروزه کمتر مورد توجه قرار گرفته در این سبک بسیار رایج است. تخته سنگ‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا در مقاوم حرارت یا نفوذ آب، گزینه‌ای عالی برای پوشش کف سرویس بهداشتی هستند. علاوه بر آن استفاده از این نوع متریال می‌توانید سرویس بهداشتی شما را کاملا خاص و متفاوت کند.

موزائیک‌های براق

یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین المان‌ها در کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی، استفاده از کاشی، موزائیک و سرامیک‌های براق است. کاشی‌های براق بازتاب نور زیادی داشته و فضایی روشن و پرنور ایجاد می‌کند. از این نوع متریال در سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها و تمام فضاهای مدرن استفاده می‌شود.

طراحی کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی

طراحی هندسی کاشی‌ها

معمولا طرح‌های هندسی در سبک کلاسیک استفاده می‌شود، اما امروزه با کمک تکنولوژی‌های به روز و جدید، کاشی‌ها در شکل‌ها و طرح‌های نواری تولید شده تا به کمک آن‌ها اشکال هندسی زیبایی ایجاد شود. شما می‌توانید طرح مدرن خود را به کمک اشکال هندسی به سبک‌های کلاسیک نیز نزدیک کنید.

کاشی کاری موازی در سبک مدرن

در این روش از کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی، تمام دیوارها با کاشی‌های هم رنگ و یک جنس پوشیده می‌شود. کاشی‌ها کاملا موازی با یکدیگر و به صورت بسیار منظم کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. معمولا در این سبک برای کف سرویس بهداشتی از سرامیک‌های بزرگ و مربعی شکل استفاده می‌شود. این نوع کاشی کاری مخصوصا در فضاهای مربعی شکل بسیار زیبا و جذاب است.

قاب‌های هنری با کاشی کاری

از جذابیت‌های این سبک این است که می‌توانید درون فضای سرویس بهداشتی با استفاده از کاشی طرح‌های زیبا ایجاد کرده و اطراف آن را به کمک کاشی‌های یکدست قاب بگیرید. به این صورت نه تنها تمام فضا به طور یکدست کاشی کاری می‌شود، بلکه زیبایی و جذابیت بسیار زیادی به همراه خواهد داشت.

طرح‌های لانه زنبوری

انواع مختلفی از طرح‌ها را می‌توانید به کمک کاشی‌ها در این سبک ایجاد کنید. طرح لانه زنبوری که برای ساخت آن از کاشی‌های طرح شش ضلعی استفاده می‌شود، از طرح‌های پرطرفدار در این زمینه است. می‌توانید تمام کف سرویس بهداشتی را به این صورت طراحی کرده و یا تنها بخشی از آن را برای جذابیت بیشتر به شکل لانه زنبوری درآورید.

کاشی کاری مدرن حمام

مهم‌ترین تفاوت‌های کاشی کاری مدرن و سنتی

کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی با سبک سنتی تفاوت‌های زیادی دارد و در همان ابتدای مشاهده طرح‌ها می‌توانید متوجه تفاوت آن‌ها شوید. در ادامه برخی از مهم‌ترین این تفاوت‌ها عنوان شده‌اند.

  • اولین و مهم‌ترین تفاوت این دو سبک، طرح نهایی آن‌هاست. در مدل‌های سنتی از قوانین و اصول خاصی برای کنار هم قرار دادن کاشی‌ها استفاده می‌شود. اما در سبک‌های مدرن می‌توانید با توجه به خلاقیت خود هر طرحی را ایجاد کنید.
  • از مدل‌های سنتی معمولا در اماکن مذهبی، تاریخی و ساختمان‌هایی با سبک کلاسیک و قدیمی‌تر استفاده می‌شود. اما سبک مدرن در هر محیطی استفاده می‌شود.
  • دیگر تفاوت این دو سبک در طرح و رنگ کاشی‌های مورد استفاده است. در سبک مدرن دست شما برای انتخاب باز است و می‌توانید از هر نوع ترکیب و رنگی استفاده کنید.

سخن آخر

کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و دیگر کمتر کسی از سبک‌های سنتی استفاده می‌شود. این سبک کاشی کاری بسیار ساده و راحت است و دست شما را برای انتخاب و به کار بردن خلاقیت باز می‌گذارد. انواع مختلفی از طرح و رنگ مخصوصا رنگ‌های شاد و هیجان انگیز در این سبک استفاده می‌شود. کاشی کار می‌تواند با برش کاشی‌های ساده انواع مختلفی از طرح‌های هندسی و زیبا را برای شما ایجاد و جلوه‌ای خاص به سرویس بهداشتی شما ببخشید.

برای استفاده از این سبک کاشی کاری حتما از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید تا به بهترین شکل طرح‌های موردنظر شما پیاده سازی شوند. برای پیدا کردن کاشی کار ماهر و خوش ذوق در شهرتان یک راه آسان و سریع برایتان داریم. می توانید با مراجعه به بازار خدمات آنلاین “خدمت از ما” برای نصب کاشی یک سفارش رایگان ثبت کنید و در چند دقیقه از ۵ نصاب کاشی پیشنهاد قیمت دریافت کنید. برای انتخاب بهترین کاشیکار، سری به پروفایل افراد بزنید و نظرات مشتریان سابق آن ها را بخوانید. در آخر با مقایسه قیمت پیشنهادی و سوابق کاری افراد، بهترین نصاب را انتخاب کنید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه