انتخاب برگه

گروت اپوکسی چیست؟

شهریور ۲۳, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

بهتر است بدانید گروت اپوکسی از سیمان، ماسه و سنگ دانه ها تشکیل شده است. استفاده از این محصول از جمع شدگی و انقباض ملات جلوگیری می کند و به ملات توان حجم دهندگی بالایی می دهد. گروت اپوکسی دارای بیشترین کاربرد در نصب تجهیزات با باربری بالا و کاشت انکر ها است. از این محصول برای مکان هایی که نیاز به مقاومت شیمیایی دارند به طور چشمگیری استفاده می شود. این ماده از نظر کیفیت و مقاومت در مقایسه با دیگر گروت های پایه سیمانی از عملکرد بهتری برخوردار است. گروت های اپوکسی را به راحتی می توان در تمام سطوح افقی، عمودی و بالا سری استفاده کرد، زیرا این محصول کاربردی دارای حالت روان نیست.

قابلیت انعطاف پذیری و فرم پذیری بالا از دیگر ویژگی های مهم و بر جسته گروت های اپوکسی به شمار می آید. در ادامه پاسخ جامع به سوال گروت اپوکسی چیست، می توان به دیگر ویژگی های بارز این محصول یعنی خاصیت سیالیت بالای آن اشاره کرد، از اینرو با استفاده از این ماده به راحتی می توان به نقاط دور دست دسترسی داشت و آن ها را به راحتی پر کرد. یکی از بهترین گزینه ها جهت مسدود کردن حفره‌ ها در محل های غیرقابل دسترس، استفاده از گروت اپوکسی می باشد. بهتر است بدانید گروت اپوکسی از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. استفاده در سد سازی، ریل ها، سیستم انبارهای بلند و پل سازی از کاربردهای مهم گروت های اپوکسی به شمار می آید.

بررسی اجزای گروت اپوکسی تولید شده در آریو رنگ دماوند

بهتر است بدانید گروت اپوکسی تولید شده در آریو رنگ دماوند یک ماده سه جزیی بدون حلال و ۱۰۰ درصد جامد است. این محصول سه جزئی به دلیل وجود رزین اپوکسی و هاردنر نسبت به سایر گروت ها از مقاومت مکانیکی بسیار بالایی برخوردار است. انواع گروت های اپوکسی تولید شده توسط آریو رنگ دماوند قابلیت ها و ویژگی های خاصی دارند. این نوع گروت اپوکسی ها دارای خاصیت منبسط شوندگی هستند، از اینرو این ویژگی موجب می شود تا انقباضی در آن ها صورت نگیرد. همچنین با استفاده از گروت های اپوکسی تولید شده توسط آریو رنگ دماوند به طور قابل توجهی می توان مقاومت سازه ها را افزایش داد.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی گروت های اپوکسی

در ادامه آشنایی با گروت اپوکسی، بد نیست نگاهی بر مشخصات فیزیکی و شیمیایی آن داشته باشید. از مشخصات بارز و مهم گروت اپوکسی می توان به تحمل فشار بالای آن اشاره کرد. گروت های اپوکسی پایداری بسیار بالایی در مقابل بارهای متحرک و ثابت سازه ها دارند. لازم به ذکر است تحمل فشار این محصول کاربردی تا ۱۱۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر است. همچنین تحمل کشش این محصول تا محدوده ۱۲۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. گروت های اپوکسی بعد از سخت شدن به نوعی هم رنگ بتن می شوند.

از دیگر ویژگی های مهم و بر جسته این نوع گروت ها می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر انواع مواد شیمیایی و اسید ها اشاره کرد. داشتن این ویژگی به نوعی باعث شده است تا گروت های اپوکسی به یک محصول کاربردی و مهم در ساخت و ساز ساختمان ها تبدیل شوند. بهتر است بدانید این نوع گروت ها در برابر اسید های رقیق بسیار مقاوم اند و در مقابل اسید های قوی تر از توانایی قابل قبولی برخوردار هستند. همچنین گروت های اپوکسی چسبندگی بسیار بالایی به فولاد، بتن و اکثر مصالح ساختمانی دارند.

بد نیست بدانید اختلاط و اجرای این نوع گروت ها بسیار ساده و آسان است. یکی از ویژگی های گروت اپوکسی این است که با استفاده از آن دیگر نیازی به پرایمر در حین کار نیست. از دیگر ویژگی های بارز گروت اپوکسی این است که در حین سخت شدن دچار انقباض نمی شود. این گروت ها از روانی بسیار خوبی حتی در فضاهای محدود و لایه ­های نازک برخوردار هستند. با استفاده از این محصول کاربردی به طور قابل توجهی می توان از خوردگی آرماتورها جلوگیری کرد. این نوع گروت ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ارتعاشات دارند.

اجرای انواع گروت اپوکسی توسط آریو رنگ دماوند

نحوه اجرای گروت اپوکسی تاثیر بسیار زیادی در نتیجه و زیبایی کار دارد. اجرای این نوع گروت های اپوکسی نیازمند دانش و تخصص لازم در این زمینه است. در واقع اجرای گروت های اپوکسی را نمی توان به دست هر کسی سپرد. با انتخاب آریو رنگ دماوند در زمینه اجرای انواع گروت های اپوکسی دغدغه نخواهید داشت، چرا که این گروه حرفه ای از کارشناسان و متخصصان مجرب در این زمینه بهره می برد. کارشناسان این گروه حرفه ای با دانش و تخصص قادرند انواع گروت های اپوکسی را به بهترین شکل اجرا کنند. کارشناسان آریو رنگ دماوند قادرند تمامی مراحل اجرای گروت اپوکسی را با دقت و پشت سر هم انجام دهند. با انتخاب آریو رنگ دماوند علاوه بر اینکه می توانید از کیفیت گروت اپوکسی ها خریداری شده خود آسوده خیال باشید، در زمینه اجرای آن نیز با مشکلی مواجه نخواهید شد.

برای دریافت قیمت گروت اپوکسی با کارشناسان تماس بگیرید!

بعد از آشنایی کامل با پاسخ سوال گروت اپوکسی چیست، بهتر است بدانید یکی از دغدغه های خریداران جهت خرید گروت اپوکسی عدم اطلاع از قیمت این محصول کاربردی است. با خرید از آریو رنگ دماوند در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی برای مشتریان عزیز وجود ندارد. این گروه حرفه ای لیست قیمت انواع گروت های اپوکسی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در واقع مشتریان با تماس با کارشناسان آریو رنگ دماوند به راحتی می توانند از قیمت های انواع گروت های اپوکسی مطلع شوند. خریداران با اطلاع از قیمت این محصول می توانند انتخابی درست و اصولی داشته باشند. همچنین کارشناسان و متخصصان حرفه ای این گروه معتبر خریداران را در زمینه خرید به بهترین شکل راهنمایی می کنند تا بتوانند بهترین محصول را با بالاترین کیفیت خریداری کنند. برای ثبت سفارش تمامی محصولات آریو رنگ دماوند بر روی لینک کلیک کنید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه