انتخاب برگه

اثبات عملکرد موفق کلیدواژه سازه پلاس در آزمون بهمن ۹۷

بهمن ۱۶, ۱۳۹۷ | آزمون نظام | ۰ دیدگاه

اثبات عملکرد موفق کلیدواژه سازه پلاس
موفق ترین کلیدواژه چند دوره اخیر
نظارت عمران – بهمن ۹۷

دانلود pdf مستند
پاسخگویی به کل آزمون: ۸۴%
سوالات تعریفی قابل انتظار: ۹۸%

این پاسخ نامه حل تشریحی نیست و فقط برای اثبات کارایی کلیدواژه سازه پلاس، بالافاصله بعد از آزمون ۱۱ بهمن ۹۷ ارائه شده است.

سوالات با کیفیت اصلی با کلید رسمی توسط دفتر مقررات ملی، حدود یکماه بعد از آزمون منتشر می‌شود، سوالات فعلی توسط داوطلبین سرجلسه بطور مخفیانه با گوشی گرفته شده و برای ما ارسال شده است.

(توجه: همراه داشتن وسایل ارتباطی و موبایل روشن یا خاموش تخلف می‌باشد، و به شدت برخورد می‌شود و محرومیت‌های چند دوره ای دارد، به هر حال یک عده ریسک می کنند!)

جداول کناری مربوط به کلیدواژه سازه پلاس در آزمون بهمن ۹۷ (سال روی جلد مباحث بر اساس منابع اعلامی آزمون بهمن ۹۷) می‌باشد.

ممکن است در آینده داوطلبی این فایل را چک کنید، در نظر داشته باشید که با عوض شدن ویرایش سال روی جلد، محتوا و شماره صفحات کلا عوض می‌شود.

در حل سوالات مربوط به استاتیک و تحلیل سازه که خارج از مباحث مقررات ملی و سوال حلی می باشند، کلیدواژه کارایی ندارد. در این دوره علاوه بر سوالات تحلیل سازه، ۲ سوال کاملا محاسباتی سخت در حد آزمون محاسبات عمران و ۲ سوال نیاز به جداول محاسباتی و محاسبات ساده داده شده بود.

یک سوال پوشش داده نشده (سوال ۱۴ می باشد، که در متن اخلاق حرفه‌ای کلمه “امتناع” بوده که در صورت سوال از کلمه “خودداری” استفاده شده است. که متاسفانه کلیدواژه پوشش مستقیم نداشت.)


در نظر داشته باشید: طراحان سوال با فرض وجود کلیدواژه سوال طرح می‌کنند، و حد نصاب قبولی ۵۰% بوده و سطح سوالات و زمان پاسخگویی بر اساس ۵۰% تنظیم شده است، در صورت تسلط کامل ۱۰-۱۵% بیشتر می‌توان پاسخ داد.

عملکرد کلیدواژه در آزمون نظارت عمران، آزمون بهمن ۹۷

۹۸% سوالات قابل انتظار به پاسخگویی از کلیدواژه
۸۴% پاسخگویی کل آزمون با کلیدواژه سازه پلاس

https://sazeplus.com/AZ

نظرات کاربران در زیر پست اینستاگرام سازه پلاس بعد از آزمون و استفاده از کلیدواژه سازه پلاس: (درج نظرات پیج آزاد بوده و نیاز به تایید برای نمایش نمی باشد.)

https://www.instagram.com/p/BtSoznIlMKM/?utm_source=ig_web_button_share_sheet


دانلود pdf مستند

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *