انتخاب برگه

رنگ ترموکرومیک چیست در صنعت ساختمان سازی چیست؟

بهمن ۵, ۱۴۰۱ | مصالح شناسی | ۰ دیدگاه

رنگ ترموکرومیک

فناوری با تغییر و توسعه مداوم به دلیل نیازهای امروز ، خواسته ها و انتظارات ما را تسهیل می کند. با توسعه فناوری ، کار ما آسان تر می شود و مشاغل بهتری پیدا می کنیم. ما می خواهیم تفاوت هایی ایجاد کنیم و تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنیم. به طور خاص ، ما می خواهیم از رنگ های معمولی خلاص شویم. رنگ های ترموکرومیک یکی از نمونه هایی است که رنگ های زیبا و سبک های مختلف را ایجاد می کند. به منظور بهره مندی از راحتی تکنولوژی و ایجاد تغییر ، ما در مورد رنگ ترموکرومیک و مناطق استفاده از رنگ صحبت کردیم. با خواندن مطالب ما می توانید یاد بگیرید و ایده ای داشته باشید.

با رنگ ترموکرومیک چه چیزی را رنگ کنیم؟

رنگ ترموکرومیک

رنگ ترموکرومیک نوعی رنگ است که در تماس با گرما و آب تغییر رنگ می دهد. هنگامی که در معرض حرارت قرار می گیرند ، رنگ خود را از دست می دهند و شفاف می شوند.در صورت استفاده مناسب و صحیح ، رنگ دیگری به خود می گیرد. محدوده استفاده از رنگ ترموکرومیک متفاوت است. رنگ ترموکرومیک که با تماس داغ ، سرد و آب تغییر رنگ می دهد ، هنگام استفاده بر روی بسیاری از مواد تفاوت ایجاد کرده است. با استفاده از رنگ ترموکرومیک ، می توانید با استفاده از آن در اتومبیل های خود ، روی دیوارهای خانه خود ، روی لوازم جانبی که در خانه استفاده می کنید یا محصولات تزئینی کوچک خود ، از شر معمول خلاص شوید. ما می توانیم از آن در بسیاری از زمینه ها برای ایجاد تفاوت و سبک های زیبا استفاده کنیم. این کاملاً به تخیل و سلیقه شما بستگی دارد.این را می توان در بسیاری از زمینه ها مانند قاب تلفن ، سطوح ماشین ، ماشین های اسباب بازی ، محصولات تزئینی ، لاک ناخن ، رژ لب ، محصولات نساجی ، وسایل کوچک خانه ، لوازم جانبی و دیوارها مشاهده کرد. در صورتی که پارچه ، شیشه ، فلز و ناحیه مورد استفاده موادی را که با آن روبرو می شود بپذیرند ، با رنگ های ترموکرومیک می توان آن را روی همه مواد اعمال کرد. اگر نحوه استفاده از رنگ ترموکرومیک را توضیح دهیم.ناحیه ای که رنگ در آن اعمال می شود ، یعنی کف ، باید سیاه باشد.اگر زمین سیاه نباشد ، تغییر رنگ دیده نمی شود.حتی اگر کف مشکی نباشد ، باید مشکی رنگ شود.رنگ ترموکرومیک باید ۱ روز پس از رنگ آمیزی سیاه به سطح اعمال شود.از آنجا که رنگ کریستال مایع بر پایه آب است ، باید آن را خوب مخلوط کنید.می توان آن را با تفنگ رنگ اسپری با قطر ۱ یا ۱.۲ میلی متر استفاده کرد.رنگ را می توان با قلم مو نیز رنگ آمیزی کرد ، اما مقدار رنگ بیشتر خرج می شود.باید به طور مساوی در لایه های نازک توزیع شود.

رنگ ترموکرومیک را از کجا پیدا کنیم؟

این اشتباه است که بگوییم رنگ ترموکرومیک یک رنگ ساده و پرکاربرد است مانند سایر انواع رنگ. از آنجا که در ترکیه بسیار رایج نیست ، مناطق خرید محدود است. یافتن رنگ های ترموکرومیک ، مانند سایر انواع رنگ ، تقریباً در همه جا کمی دشوار است. از آنجا که این نوع رنگ متفاوت به آرامی کشف شد ، نمی توان گفت که در بسیاری از نقاط به راحتی یافت می شود. با این حال ، یافتن رنگ ترموکرومیک از بسیاری از سایت های اینترنتی امکان پذیر خواهد بود. رنگی که با رنگ های مختلف انتخاب می شود ، در آینده با تکنولوژی مورد تقاضا قرار خواهد گرفت. زیرا رنگ ترموکرومیک محصولی است که می تواند به زندگی ، سرگرمی و خانه انسان انرژی دهد.

قیمت رنگهای ترموکرومیک

رنگ ترموکرومیک یک نوع رنگ رایج در ایران نیست. بنابراین ، نمی توان در مورد قیمت رنگ های ترموکرومیک چیز واضحی گفت. با این حال ، از آنجا که فروش آنلاین وجود دارد ، میانگین قیمت ها قطعی است. البته قیمت رنگ ترموکرومیک با توجه به رنگ ، گرم و کیلوگرم آن متفاوت است. علاوه بر فروش گرم و کیلوگرم ، قیمت رنگ موجود در بسته بندی ابزار و تزئینات کوچک نیز متفاوت است. ما به عنوان تیم معمار در خانه ، قیمت متوسط ​​رنگ ترموکرومیک را برای شما تحقیق کرده و آماده کرده ایم.قیمت رنگ ترموکرومیک با توجه به تعداد بسته ها و کیلوگرم متفاوت است.

تزئینات شگفت انگیز با رنگ ترموکرومیک

انجام فعالیت های مختلف و خلق کارهای زیبا خواسته ای بوده است که بخشی از زندگی ما شده است. اگرچه ما همیشه نمی توانیم این خواسته ها را برآورده کنیم ، اما در واقع می توان آنها را با کوچکترین محصولات دکور آشکار کرد. دکوراسیون منازل و فضاهای معمولی زندگی برای ما به یک هدف و لذت تبدیل شده است. من فکر می کنم ، اما اگر می گویید نمی توانید به فکر ایجاد سبک های مختلف باشید ، ما با ایده های خوب در اینجا هستیم. برای تزئینات زیبا می توانید از رنگ ترموکرومیک استفاده کنید. با استفاده از محصول رنگ ترموکرومیک روی موادی که می خواهید دکوراسیون ایجاد کنید ، می توانید آثار فوق العاده ای بدست آورید و مورد تقدیر همگان قرار بگیرید.اگرچه مناطق استفاده از رنگ ترموکرومیک بسیار ناشناخته است ، اما در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این نوع رنگ روی دیوارها می توانید سبک های متفاوتی ایجاد کنید. اگر از رنگ های معمول دیوار خسته شده اید و می خواهید از نظر بصری تغییر ایجاد کنید ، می توانید با رنگ ترموکرومیک به قسمت ها و دیوارهای کوچک خانه خود نشاط و هیجان اضافه کنید. ما مناطق استفاده از رنگ ترموکرومیک با تصاویر را برای شما آماده کرده ایم. در صورت تمایل می توانید نگاهی بیندازید و ایده ای داشته باشید.در این محتوا ، ما در مورد رنگ ترموکرومیک ، جایی که رنگ مورد استفاده قرار می گیرد ، مثال کاربرد و قیمت های متوسط ​​در محدوده تحقیقات ما ، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *