انتخاب برگه

نمای استرچ متال، خلق و خوی ساختمان مدرن

اسفند ۲۲, ۱۴۰۱ | مصالح شناسی | ۰ دیدگاه

نماهای استرچ متال یا نمای فلزی منبسط شده با چیدمان بازشوی سه بعدی، خلق و خوی شیک ساختمانی مدرن و اصیل را ارائه می دهد. بنابراین ارزش های زیبایی شناختی طراحی بیرونی ساختمان را درک کنید. انتظار برای جلوه تزئینی منحصر به فرد، دهانه های بزرگ می تواند تهویه هوای خوبی را ارائه دهد و در عین حال از ساختمان در برابر گذشت زمان و آب و هوای بد محافظت کند. طراحان ترجیح می دهند از آلومینیوم به عنوان ماده استفاده کنند، زیرا سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه است.

 مزایایی استرچ متال 

سبک و ظرفیت باربری بالا.
یک جلوه روشنایی استریو ارائه دهید.
درخشندگی سطح خوب و بادگیرترین
هماهنگی تونال با طراحی ساختمان.
نصب آسان و بدون تعمیر و نگهداری
بافت کامل، پرداخت و رنگ های ماندگار.

با در نظر گرفتن نیاز به تهویه آیا نیازی به استفاده از آن به عنوان آفتابگیر است؟
پروژه باید به سبک ساختمان و کاربری احترام بگذارد.نمای عمودی، نمای چند ضلعی یا فرم آزاد؟نیاز به نصب آسان، بدون تعمیر و نگهداری.

پانل آلومینیوم استرچ متال 

نمای استرچ متال، خلق و خوی ساختمان مدرن

ورق های فلزی سوراخ دار آلومینیومی سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی هستند. رنگ های درخشان چندگانه پس از آندایز در دسترس هستند.

فولاد هوازدگی

فولاد هوازدگی که فلز کورتن نیز نامیده می‌شود، برای رفع نیاز به فولاد رنگ‌شده و اطمینان از اینکه فولاد ظاهری پایدار مانند زنگ‌زدگی ایجاد می‌کند، حتی اگر عناصر برای مدت طولانی در فضای باز قرار بگیرند، ساخته شده است.

فولاد زنگ نزن آستنیتی بهترین خواص فرآیندی را از زمان انعطاف پذیری خوب خود دارد. فولاد ضد زنگ مارتنزیتی به دلیل سختی بالاتر عملکرد تکنولوژیکی پایین تری دارد.

از فولاد گالوانیزه گرم به عنوان ماده استفاده کنید، این می تواند پانل نمای  استرچ متال شما را از خوردگی برای چندین دهه محافظت کند.

چرا نمای استرچ متال یا  فلزی سوراخ شده هنوز بهترین انتخاب است؟

به اطراف هر شهر بزرگی نگاه کنید و تقریباً در هر گوشه یک نوع نمای ساختمان فلزی سوراخ شده را خواهید دید.

به همین دلیل است که چرا فلز سوراخ‌دار همچنان بالای چوب و شیشه به‌عنوان بهترین انتخاب مصالح نما بالا می‌رود، زیرا معماران در تلاش برای رسیدن به ارتفاعات جدیدی از طراحی ساختمان‌های پایدار هستند

انتخاب سفارشی و انعطاف پذیری استرچ متال 

هیچ ماده نما دیگری را نمی توان به روشی که فلز سوراخ شده سفارشی کرد. این به معماران این توانایی را می دهد که یک ساختمان را واقعاً منحصر به فرد بدون به خطر انداختن عملکرد نما کنند.

سوراخ ها را می توان با CAD طراحی کرد تا کلمات، تصاویر، آرم ها و گرافیک ها را بیان کند. ورق های فلزی سوراخ شده را می توان تا کرد تا پاکت های ساختمانی پیچیده ایجاد شود.

سیستم نمای Stretch Metal به طور همزمان ایمنی، تهویه، راحتی و توضیح واضحی برای ساختار پارکینگ ارائه می دهند. آلومینیوم کشش فلزی می تواند دوام، عمر طولانی و راه حل های تعمیر و نگهداری را بدون هیچ هزینه ای برای هر ساختار بیرونی پارکینگ ارائه دهد. به دلیل هزینه پایین آن، می توانید از Stretch Metal در مقایسه با توری سیمی بافته شده و از پیش طراحی شده Stretch Metal هنگام طراحی پروژه های معماری خود استفاده کنید. در واقع نمای Stretch Metal به منظور ارائه ظاهری تزئینی و ویژگی های کاربردی آن طراحی شده است و نمای کلی ساختمان با فاکتورهای خاص طراحی مطابقت دارد. تطبیق پذیری پانل های فلزی Stretch به جریان نور روز در ساختمان و همچنین تهویه طبیعی مورد نیاز کاربر مانند پارکینگ اجازه می دهد. این امر در واقع هزینه های بالای نصب، گرمایش و سرمایش و روشنایی فضاها را به حداقل می رساند.

همچنین می توان با استفاده از پانل های بزرگ Stretch Metal استرچ متال  زمان نصب را به حداقل رساند. البته با توجه به تجربه مدول بهینه پیشنهادی ۱*۱.۸ متر مربع است که قابلیت استفاده از پنل های بزرگتر را نیز دارد. عوامل دخیل در این موضوع، نوع فواره های انتخابی و ضخامت و نوع متریال مورد نظر است. پانل های فلزی کششی را می توان در انواع الگوهای طراحی اولیه مانند قوس یا مورب نصب کرد. بهبودهایی که از طریق ویژگی نمای Stretch Metal در پارکینگ عمودی انجام شده است که می تواند به عنوان محافظ در برابر باد و باران و همچنین به عنوان پناهگاه استفاده شود. در واقع Stretch Metal ضد آب، نسوز و با حداقل هزینه نگهداری است.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *