انتخاب برگه

پرده ونیزی: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم

فروردین ۱۰, ۱۴۰۳ | پست تولید شده با هوش مصنوعی | ۰ دیدگاه

پرده ونیز یکی از محبوب ترین انواع پوشش پنجره موجود است. محبوبیت پرده های ونیزی به دلیل قیمت مقرون به صرفه، سبک کاربردی و دسترسی آنها در سراسر جهان مدرن به راحتی قابل درک است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها توانایی آنها برای حفظ حریم خصوصی است و در عین حال به نور اجازه عبور می دهد، چیزی که در اکثر پرده ها وجود ندارد.

با توجه به تمام گزینه های پوشش پنجره، پرده های ونیزی ارزش توجه دارند. اما سبک ها و انواع مختلفی از این پرده های افقی وجود دارد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم همه این گزینه‌های عالی را درک کنید تا بهتر بفهمید کدام پرده‌های ونیزی مناسب خانه، سبک و بودجه شما هستند.

پرده های ونیزی چیست؟

پرده‌های ونیزی پوشش‌هایی هستند که دارای لت‌های افقی هستند که به آنها لوور نیز می‌گویند. این لامپ ها با یک بند ناف یا نوار پارچه ای به هم متصل می شوند و می توان آنها را طوری تنظیم کرد که شیب آن ها را تغییر دهد تا نور را به دلخواه بتاباند.این لت ها همچنین می توانند بالا یا پایین شوند تا پنجره را بپوشانند یا آن را خالی بگذارند. در دهه های گذشته، پرده ونیزی با دستکاری طناب ها تنظیم می شد. امروزه، گزینه‌های بی‌سیم مکانیکی بیشتری وجود دارد.

پرده‌های ونیزی در قرن هجدهم پوشش پنجره‌ای محبوب در سرتاسر اروپا بود، اما تصور می‌شود این سبک از ایران سرچشمه گرفته است. ونیزی ها به دلیل مسیرهای تجاری خود مشهور بودند و این پوشش پنجره را بازگرداندند و از آن استفاده کردند.

پرده های ونیزی توسط جان همپتون از نیواورلئان در سال ۱۸۴۱ مدرن شد. او مسئول ایجاد مکانیزمی است که لوورها را کج می کند تا تنظیم شود. بدون باز و بسته کردن آن را سایه بزنید.انواع پرده ونیزیبه دنبال نوسازی سبک توسط جان همپتون، ونیزی پرده ها در مواد مورد استفاده برای ساخت لت ها، گزینه های عرض نوار و سبک بسته شدن گسترش یافته اند.

توجه: این محتوا بصورت اتوماتیک توسط هوش مصنوعی وبلاگ سازه پلاس، تولید و منتشر شده است. ممکن است در برخی عبارات کلمه معادل و ترجمه یا جمله‌بندی‌ و رعایت نگارش درست نباشند.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *