انتخاب برگه

چگونه رنگ های فنگ شویی مطلوب را برای طراحی متعادل تعیین کنیم

فروردین ۹, ۱۴۰۳ | پست تولید شده با هوش مصنوعی | ۰ دیدگاه

رنگ های فنگ شویی یکی از اساسی ترین عناصر در ایجاد یک طراحی خانه متعادل و هماهنگ هستند. رنگ‌ها انرژی را در یک محیط خاص به روشی حیاتی تحت تأثیر قرار می‌دهند، بنابراین مهم است که رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دوست دارید و نوع انرژی را که می‌خواهید فعال کنید، ترویج می‌کند. با نحوه انتخاب بهترین رنگ ها برای خانه خود بر اساس نقشه باگوا و پنج عنصر اساسی آشنا شوید.

انتخاب رنگ های فنگ شویی ایده آلرنگ‌های ایده‌آل فنگ شویی با توجه به فلسفه‌های مختلف و تمرین‌کنندگان فنگ شویی متفاوت است. آنها همچنین با توجه به هر فرد خاص خواهند بود، زیرا ترجیحات شخصی نقش مهمی در تعیین بهترین رنگ های فنگ شویی برای شما دارد. برای انتخاب رنگ‌های فنگ شویی که به بهترین وجه مناسب شماست، در اینجا چند ایده وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

نقشه باگوا – از نقشه باگوا برای تعیین اینکه کدام رنگ‌ها کارآمد هستند استفاده کنید. بهترین در مناطق مختلف خانه شما.پنج عنصر – هر یک از پنج عنصر با رنگ های خاصی مطابقت دارند. رنگ هایی را انتخاب کنید که نوع انرژی را که می خواهید ایجاد کنید فعال می کند.یین و یانگ رنگ – هر رنگ دارای انرژی یین و یانگ است. مهم است که انرژی یین و یانگ را در سراسر خانه خود متعادل کنید تا به یک فضای متعادل کلی دست یابید.

نوع اتاق و هدف خاص – انتخاب رنگ برای انواع خاصی از اتاق ها مهم است. توجه. اتاق خوابی را در نظر بگیرید که هدف خاص آن آرامش و خواب سالم است. استفاده از رنگ‌های پر جنب و جوش در اتاق خواب ایده خوبی در طراحی فنگ شویی نیست، زیرا این رنگ‌ها خواب آرامی را ایجاد نمی‌کنند.

ترکیب رنگ – ترکیب‌های رنگی را در همان رنگ در نظر بگیرید. اتاق و همچنین ترکیب رنگ هایی که در فضاهای مجاور هستند.

انرژی شخصی – زمانی که بهترین رنگ ها را برای طراحی فنگ شویی انتخاب می کنید، به شخصیت و ترجیحات خود فکر کنید.

رنگ های فنگ شویی و نقشه باگوایکی از ابزارها در تعیین خوش شانس ترین رنگ ها در محیط خانه، نقشه باگوا است. نقشه باگوا در تعیین جریان انرژی در یک فضای معین مهم است. هر منطقه از نقشه باگوا همچنین نشان‌دهنده منطقه‌ای از زندگی است که می‌توانید با استفاده از رنگ‌ها و نمادهای خاص به آن انرژی دهید.

نقشه غربی یا BTB bagua به هشت بخش در اطراف یک بخش مرکزی تقسیم می‌شود. هر بخش دارای یک تداعی رنگ خاص است. با قرار دادن نقشه باگوا بر روی چیدمان خانه خود، می توانید انتخاب های رنگی مناسبی را برای مناطق مختلف خانه خود تعیین کنید. به یاد داشته باشید، این بدان معنا نیست که باید این اتاق ها را با استفاده از این رنگ ها رنگ آمیزی کنید. این فقط به این معنی است که می توانید انرژی را در این مناطق با این انتخاب های رنگی هم در رنگ کلی و هم در لهجه های دکور فعال کنید.

منطقه شغلی – مشکی و آبی عمیق این قسمت ورودی خانه شما است. سایه‌های مختلف مشکی، مایل به سیاه و آبی تیره، مهم‌ترین رنگ‌ها برای ارتقای انرژی در شغل و محل کار شما هستند.

دانش و تزکیه خود – مشکی، سبز و آبیجلو و سمت چپ خانه شما با دانش، خرد و تزکیه نفس همراه است. از طیف گسترده‌ای از سایه‌های مشکی، سبز و آبی استفاده کنید تا به رشد خرد و یادگیری انرژی دهید.

خانواده و شروع‌های جدید – سبز و آبیاین منطقه نماد خانواده، چه در حال و چه در گذشته است. همچنین نشان دهنده مسیرهای جدیدی است که ممکن است طی کنیم. از سایه های سبز و آبی برای فعال کردن انرژی در این بخش از خانه خود استفاده کنید.

ثروت و رفاه – قرمز، آبی و بنفش< منطقه ثروت با استفاده از نقشه باگوا، سمت چپ عقب فضای شما است. این فضا در تمام زمینه های زندگی شما اعم از مادی و عاطفی با فراوانی همراه است. از سایه های قرمز، آبی و بنفش برای افزایش انرژی در این فضا استفاده کنید.

شهرت و شهرت – قرمزوسط عقب بخشی از فضای شما نشان دهنده شهرت و شهرت شما در دنیای بیرون است. از سایه های مختلف قرمز در این قسمت از خانه خود یا به عنوان یک رنگ کلی یا به عنوان رنگ برجسته استفاده کنید تا شهرت خود را در خارج از کشور ارتقا دهید.عشق و روابط – صورتی، قرمز، و سفیداین قسمت سمت راست پشت فضای شما است. این بخش نماد روابط شما، چه افلاطونی و چه عاشقانه است. از سایه های صورتی، قرمز و سفید در این قسمت استفاده کنید تا انرژی مثبت را در روابط مختلف خود با افراد دیگر فعال کنید.

کودکان و خلاقیت – سفیداین فضا در قسمت میانی سمت راست فضای شما قرار دارد. این نشان دهنده نه تنها کودکان بلکه حس شگفتی و خلاقیت کودکانه است. از طیف گسترده ای از سایه های سفید برای فعال کردن انرژی مثبت در این بخش از خانه خود استفاده کنید.

مسافرت و افراد مفید – خاکستری، سفید و سیاهمنطقه سفر و افراد مفید روی نقشه سمت راست جلوی فضای شماست. این منطقه نشان دهنده همه مکان‌ها در سراسر جهان و همچنین روشی است که مردم به شما در طول سفر زندگی‌تان کمک کرده‌اند. از سایه های خاکستری، سفید و سیاه برای فعال کردن این انرژی در این فضا استفاده کنید.

سلامت – زرد، قهوه ای، نارنجی منطقه سلامت نقشه باگوا مرکز یا قلب فضای زندگی شماست. این ناحیه ای است که منبع سلامت و تندرستی شماست. از سایه های زرد، قهوه ای و نارنجی استفاده کنید تا انرژی در این فضای مرکزی جریان داشته باشد.

رنگ های فنگ شویی و پنج عنصرپنج عنصر. این عناصر عبارتند از چوب، آتش، فلز، آب و خاک. هر یک از این عناصر نشان دهنده ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی است که می توانید با استفاده از رنگ ها و نمادهایی که آنها را نشان می دهند، آنها را افزایش دهید. می‌توانید از رنگ‌ها برای نماد عنصری که می‌خواهید استفاده کنید یا از رنگ‌های دیگر برای افزایش یا کاهش انرژی یک عنصر خاص استفاده کنید.

این عناصر همچنین در یک چرخه تولیدی و همچنین مخرب در ارتباط با یکدیگر عمل می‌کنند. عناصر چرخه تولیدی انرژی یک عنصر خاص را تقویت می کنند، در حالی که چرخه مخرب آن را کنترل یا تضعیف می کند.عنصر چوبعنصر چوب نماد رشد، فراوانی و سرزندگی است. شما می توانید از رنگ های مرتبط با این عنصر برای تحریک رشد در بخش های مهمی از زندگی خود استفاده کنید. این عنصر با خانواده و آغازهای جدید و منطقه ثروت و رفاه همراه است. رنگ های چوب در این مناطق اهمیت ویژه ای دارند.

رنگ عنصر چوب – سایه های قهوه ای و سبزعنصر تقویت کننده: آب – سایه های سیاه و آبی عمیقعنصر ضعیف کننده: فلز – سایه های متالیک، سفید و خاکستریعنصر زمین نشان دهنده زمین، امنیت و حفاظت است. از این عنصر در مناطقی استفاده کنید که احساس می کنید باید انرژی خود را بازیابید. این عنصر به ویژه در ناحیه عشق و رابطه و همچنین در ناحیه سلامت موثر است.

رنگ عنصر زمین – سایه های زرد و قهوه ایعنصر تقویت کننده: آتش – سایه های قرمز و نارنجیعنصر ضعیف کننده: چوب – سایه های سبز و آبی با توجه به یین و یانگ رنگ های فنگ شوییهر رنگ دارای انرژی یین و یانگ است که می توانید هنگام افزودن یک سایه خاص به خانه خود در نظر بگیرید. طرح. یانگ نشان دهنده انرژی فعال و تهاجمی است که پویا است. یین نشان دهنده انرژی سازگارتر و پذیرنده تر است که آرام و نرم است.

به طور کلی، رنگ های پر جنب و جوش و روشن تر نشان دهنده انرژی یانگ هستند، در حالی که رنگ های یین روشن تر و خاموش تر هستند. مهم است که تعادل هر دو تن را در فضای خود انتخاب کنید تا یک طراحی هماهنگ ایجاد کنید. انرژی یین یا یانگ یک رنگ خاص را زمانی که به هدف خاص یک اتاق فکر می کنید در نظر بگیرید.

نوع اتاق و قصد خاص شما برای فضا ملاحظات حیاتی در انتخاب بهترین رنگ های فنگ شویی است.

اتاق خواب  (Rachael Elise Design) اتاق‌های خواب معمولاً مکانی برای استراحت، خواب و ارتباط هستند. اگرچه طراحان فنگ شویی رنگ‌های یین را برای خواب و آرامش بهترین می‌دانند، اما این بدان معنا نیست که از همه رنگ‌های روشن اجتناب کنید. می توانید لهجه های سرگرم کننده را در رنگ های روشن اضافه کنید تا نوع خاصی از انرژی را به اتاق خواب خود بیاورید.

انرژی رنگ – یین انتخاب های رنگی خوش شانس – آبی روشن، سبز، صورتی، و رنگ های مرجانی کم رنگرنگ هایی که باید در مقادیر زیاد از آن اجتناب کنید – رنگ های یانگ روشن مانند قرمز، نارنجی و زرد آشپزخانهAvec Interiorsآشپزخانه‌ها فعال هستند مکان هایی در خانه با انرژی قوی یانگ از این انرژی برای فعال کردن خانواده خود و تشویق یک محیط سالم و ارتباطی استفاده کنید.

انرژی رنگ – یانگگزینه های رنگی خوش شانس – تن‌های زمین، آبی و رنگ‌های خنثی برای متعادل کردن رنگ‌های پر جنب و جوشرنگ‌هایی که باید در مقادیر زیاد از آن اجتناب کنید – رنگ‌های تیره، کسل‌کننده، و سیاه اتاق غذاخوریArt of Construction Incاتاق های غذاخوری یکی دیگر از فضاهای مهم برای ارتباطات خانوادگی و بیرونی است. داشتن تعادل انرژی در این فضا، محیطی هماهنگ برای بحث و سرگرمی ایجاد می کند.

توجه: این محتوا بصورت اتوماتیک توسط هوش مصنوعی وبلاگ سازه پلاس، تولید و منتشر شده است. ممکن است در برخی عبارات کلمه معادل و ترجمه یا جمله‌بندی‌ و رعایت نگارش درست نباشند.

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *