انتخاب برگه

آشنایی با مشخصات انواع درب ضد سرقت با کیفیت

مهر ۴, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

درب ضد سرقت از مهم ترین محصولات و ابزارها برای ایجاد امنیت و مقابله با سارقان می باشد. این درب ها در مدل ها و رنگ های مختلف در بازار و مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران و ایران موجود می باشد که بر حسب میزان بودجه و نوع نیاز خود می توانید یکی از این محصولات را خریداری و نصب نمایید. درب های ضد سرقت از جمله درب های ورودی ساختمان می باشد که باید در خرید آن دقت نمایید و بهترین محصول را که دارای کیفیت مناسب می باشد خریداری نمایید. این درب ها دارای مشخصات و استانداردهایی هستند که رعایت آن ها موجب ایجاد خصوصیت ضد سرقت در درب می شود. در ضدسرقت دارای انواع و مشخصات گوناگونی است که سعی داریم در ادامه مطلب شما را با این مشخصات آشنا سازیم.

درب ضد سرقت اتحاد درب

مشخصات درب ضد سرقت با کیفیت

درب با کیفیت و ضدسرقت به دربی گفته می شود که راه نفوذ سارقان به ساختمان شما را ببندد و به هیچ وجه بدون کلید قابل باز شدن نباشد. این درب ها برای اینکه این ویژگی ضد سرقت را دارا باشند باید استانداردهایی در آن ها رعایت شود. این استانداردها شامال موارد زیر می شود:

  • استفاده از قفل باکیفیت و مقاوم. تفاوت قفل ضد سرقت با قفل معمولی در تعداد زبانه ها، جنس و پهنای زبانه قفل می باشد. جنس زبانه های قفل ضد سرقت از فولاد بوده و با حرکت کلید در داخل سیلندر قفل زبانه ها در جهات مختلف در داخل چهارچوب درب قرار می گیرند. همچنین می توان از انواع قفل دیجیتال ضد سرقت که دارای سیستم های هشدار هستند استفاده نمایید.
  • در ساخت چهارچوب درب ضد سرقت از ورق فلزی ۲ میلی متری استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی این درب ها توسط رنگ کوره ای، رنگ آمیزی شده است. دور تا دور چهار چوب درب از زوار پلاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان استفاده شده است. چهارچوب این دربها معمولا بصورت فلزی و رنگ شده می باشند. اما امکان خرید انواع چهارچوبی چوبی نیز امکان پذیر است.
  •  یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده در ضد سرقت، استراکچر داخلی آن می باشد. این بخش همان شاسی بوده، که تمام اجزای درب بر روی آن نصب می شود. تقریبا تمام استراکچر درب ضد سرقت  از ورق خم خورده ساخته می شود و برای محکم کردن بیشتر از قوطی آهنی استفاده می شود. چارچوب و اسکلت در ضدسرقت از ورق ۱/۵ میلی متری و لنگه درب از ورق ۱/۲۵ میلی متری ساخته می شوند. هر چقدر کیفیت استراکچر بالا باشد، به همان میزان امنیت درب بیشتر خواهد شد. 
  • رویه درب ضد سرقت از مهم ترین عوامل ایجاد زیبایی بصری در این درب ها می باشد. رویه ها باید از جنس های مقاوم و زیبا انتخاب شوند. زیباترین مدل رویه درب ضد سرقت، رویه درب چوبی می باشد. این رویه ها در مقابل رطوبت و نورخورشید بسیار مقاوم بوده و دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر روکش های درب هستند. عامل مهم دیگر در ایجاد زیبایی برای درب یراق آلات نصب شده بر روی در ضد سرقت است.
خرید درب ضد سرقت

نصب و رگلاژ درب ضد سرقت

مهم ترین عامل دیگر در ایجاد امنیت بیشتر برای این درب ها نصب صحیح آن ها می باشد. نصب صحیح و اصولی درب ضد سرقت موجب می شود هیچ فاصله ای در بین چهارچوب ها وجود نداشته باشد و امکان دستکاری قفل درب از بین شکاف چهارچوب به حداقل میزان می رسد. به همین دلیل توصیه می شود از یک نصاب درب برای نصب اولیه کمک بگیرید. این گونه نه به ظاهر درب صدمه می رسد و نه کارکرد آن دچار اختلا می شود. نصاب درب در کار نصب، رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت دارای تجربه بسیار بالا می باشد و به راحتی و در زمانی کوتاه کارهای نصب را انجام می دهد.

آیا با انواع درب ضد سرقت آشنایی دارید؟

درب ضد سرقت دارای انواع مختلفی می باشد. از بهترین و با کیفیت ترین مدل ها درب ضد سرقت می توان به درب ایرانی تولید شده در اتحاد درب اشاره داشت. این درب ها توانسته اند با درب های مشابه خارجی رقابت کنند و از لحاظ قیمتی هم بسیار ارزان تر از در های خارجی مانند درب ترک می باشند. در گذشته درب های ضد سرقت ترک در بازار ایران طرفداران بسیاری داشتند ولی امروزه با افزایش تولیدات داخلی و بهبود سطح کیفی این محصولات و همچین قیمت مناسب تر درب ایرانی، درب های ترک دیگر طرفدار زیادی ندارند و اکثر افراد رغبت بیشتری برای خرید درب ایرانی پیدا نموده اند. انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران بر حسب کشور سازنده دارای دسته بندی زیر می باشد:

  1. درب ترک
  2. درب ایرانی 
  3. درب ضد سرقت چینی
  4. درب ایتالیایی

ارزان ترین مدل درب ضد سرقت، درب چینی یا همان درب رویه فلزی می باشد. شما می توانید برای خرید انواع درب ضد سرقت با کیفیت و مدرن با مرکز فروش درب ضد سرقت، اتحاد درب تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترک اصل

درب های ضد سرقتت ترک از سری درب های لوکس ساختمان به شمار می روند. این درب ها در ابعاد مختلف تولید و وارد ایران می شوند. درب ترک دارای ساختاری بسیار محکم و مقاوم هستند و از نظر قیمت از درب های ایرانی گران تر می باشند. از معروف ترین برندهای در ضدسرقت می توان به برند سور ترکیه اشاره داشت. بر روی درهای ضد سرقت ترک اصل  چشمی و قفل شب بند نیز نصب شده است. سیستم قفل این نوع درب‌ها بدین صورت است که با چرخاندن کلید قفل، ۸ عدد زبانه فولادی به صورت همزمان در دو جهت مختلف وارد چهارچوب در می‌شوند.

جنس درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضدسرقت دارای ساختار و استراکچر یکسانی می باشند و چیزی که باعث تفاوت در این درب ها می شود، رویه درب های ضد سرقت است. درب های ضد سرقت بر حسب نوع رویه به انواع مختلفی تقسیم می شوند. درب رویه فلز و چوبی، درب رویه پی سی، ام دی اف، هایگلاس و لمینت از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار می باشند. همان طور که اشاره شد درب رویه چوبی از دسته درب ضد سرقت لوکس می باشد و از گران ترین مدل های در ضدسرقت است و درب رویه فلزی در ارزان ترین مدل ها می باشد. اگر می خواهید از این درب ها به عنوان درب لابی ساختمان استفاده نمایید باید در مقابل عوامل محیطی بسیار مقاوم باشد. 

درب ورودی لابی

درب ورودی لابی از جمله درب های ساختمانی است که دارای ظاهری بسیار لوکس و زیبا می باشد. این درب ها دارای ابعاد بزرگتر از سایر درب های آپارتمانی می باشد و معمولا بصورت درب تک لنگه، دولنگه و سه لنگه تولید می شوند. درب لابی چوبی شیشه خور از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت لابی می باشد. درب لابی چوبی با سایز های بزرگ می تواند محدود به ابعادی مشخص باشد. درضد سرقت لابی تمام چوب از نظر قیمت خرید نسبت به درب لابی معمولی گران تر می باشد. فاکتورهای های بسیار متفاوتی برای خرید درب های لابی وجود دارد. مهم ترین فاکتور ضد سرقت بودن این مدل از درب ها می باشد. از لحاظ قیمت باید بدانید درب لابی فلزی نسبت به درب لابی چوبی انتخاب ارزان تری می باشد.

قیمت درب لابی فلزی

 تک لنگه یا دو لنگه بودن درب بر روی قیمت تمام شده درب لابی تاثیر می گذارد. درب های لابی فلزی از درب چوبی ارزان تر است اما ظاهر و زیبایی درب لابی چوبی را دارا نمی باشند. درب لابی فلزی و استیل در ابعاد مختلف و در رنگ های مختلف تولید می شوند. درهای ضد سرقت همگی دارای عایق صوتی و حرارتی می باشند.

قیمت انواع درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

عرض درب ضد سرقت برای درب های دو لنگه نهایتا تا دو متر بوده و اگر شما بخواهید ابعاد بیش از این باشد باید آن را بصورت سفارشی خریداری نمایید. معمولا قیمت درب سفارشی از درب های موجود در فروشگاه ها گران تر است. 

  • ابعاد درب ضد سرقت تک لنگه :۱۰۵×۲۱۰ سانتیمتر و ۱۱۰×۲۱۰ سانتیمتر 
  • ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه: ۱۴۵×۲۱۰ سانتیمتر و یا ۱۵۰×۲۱۰ سانتیمتر
  • ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه: ۲۰۰ ×۲۲۰ سانتیمتر

انواع درب داخلی ساختمانی

علاوه بر درب ضد سرقت درب های دیگر هم در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. درب اتاقی، درب ورودی و درب سرویس بهداشتی و حمام از جمله درب های موجود در فروشگاه ها هستند. این درب ها بسته به محل مورد نصب دارای جنس های مختلفی می باشند. درب داخلی ساختمان دارای اهمیت ویژه ای می باشد و نصب این درب ها به ساختمان شما شخصیت و استقلال می بخشد. درب های داخلی بر حسب نوع جنس درب به گروه های مختلفی تقسیم می شوند:

  • درب ام دی اف
  • درب پی وی سی
  • درب اتاقی چوبی
  • درب ملامینه
  • درب abs  

از پرفروش ترین مدل های درب داخلی می توان به درب اتاقی چوبی اشاره داشت. 

درب آکوستیک

مدل دیگری از درب داخلی، درب های آکوستیک یا همان درب عایق صدا می باشد. استفاده از درب آکوستیک این قابلیت را ایجاد میکند که تا حد زیادی از عبور صدا جلوگیری به عمل آید. استفاده از این درب ها در مکان های مختلف امکان پذیر می باشد. بیشترین کاربرد این درب ها به عنوان درب سرویس بهداشتی عایق صدا، درب اتاق منازل و درب سالن های های کنفرانس در ادارت و شرکت ها می باشد. درب ضد صدا چرمی از انواع دیگر درب عایق صدا می باشد، این درب ها در بازار امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و یک ظاهر شیک به محل مورد نصب می دهد. یکی از مهمترین مواردی که در زمان ساخت درب های آکوستیک چرمی باید در نظر بگیرید، ضمانت چرم و لمسه کاری دربها می باشد.  برای اطلاع از قیمت درب آکوستیک و خرید با اتحاد درب تماس بگیرید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه