انتخاب برگه

توصیه های سنجاق برای باربری و اسباب کشی

مرداد ۶, ۱۴۰۰ | رپورتاژ آگهی

جابجایی خانه به خانه اجاره‌ای یا تازه خریداری شده می‌تواند تجربه جالبی باشد. با این حال بسیاری نمی‌دانند کار را از کجا شروع کنند. برای اسباب کشی کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهید. به همین دلیل ما در اینجا می‌خواهیم ۱۰ نکته برای باربری حین اسباب کشی خانه را به شما بگوییم.

توصیه های سنجاق برای باربری و اسباب کشی
توصیه های سنجاق برای باربری و اسباب کشی

۱٫ از قبل ابزار باربری را آماده کنید

در صورتی که جعبه لازم برای باربری نداشته باشید نمی‌توانید اسباب کشی را شروع کنید. برای بسته بندی لوازم خود به جعبه‌های بزرگ و کوچک نیاز دارید. اگر جعبه‌های پلاستیکی دارید می‌توانید بخشی از لوازم شکننده را توی آن بگذارید. علاوه بر جعبه به پلاستیک حباب دار هم نیاز دارید تا لای وسایل بگذارید. اگر برای باربری کمبود بودجه دارید می‌توانید جعبه‌های دست دوم سوپر مارکت را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت باربری و اتوبار را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن شرکت باربری و اتوبار در تهران باشید می‌توانید سفارش برای باربری و اتوبار ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

۲٫ از قبل بسته بندی را شروع کنید

بهتر است همیشه از قبل بسته بندی را شروع کنید. مدت زمان لازم برای بسته بندی به تعداد لوازم شما بستگی دارد. اگر خانه‌تان بزرگ است می‌توانید از دو ماه قبل بسته بندی را شروع کنید. اگر خانه‌تان کوچک است یک ماه زودتر کافی است.

۳٫ از اتاق و لوازمی که کمتر استفاده می‌شود باربری را شروع کنید

بهتر است از انباری، زیر شیروانی یا اتاقی که کمتر استفاده می‌شود کار را شروع کنید و لوازم آنجا را بسته بندی کنید. ابزار فصلی مثل ابزار باغبانی هم برای شروع خوب است. لوازم تزیینی که فعلاً به کار نمی‌آید گزینه خوبی است تا زود آنها را جمع کنید و سپس سراغ قسمت‌های دیگر بروید.

اسباب کشی
اسباب کشی

۴٫ لوازم اضافی را قبل از باربری بیرون بریزید

این فرصت خوبی است تا از شر لوازم اضافی راحت شوید. می‌توانید قبل از باربری لوازم اضافه را به کسی ببخشید یا به خیریه بدهید. حتی می‌توانید آنها را بفروشید.

۵٫ لیست تهیه کنید

قبل از باربری هرچیزی باید سر جای خودش باشد. روی تمام جعبه‌ها برچسب بزنید تا بدانید توی آنها چه هست. می‌توانید روی گوشی یا تبلت خود یک لیست داشته باشید.

۶٫ هر بار وسایل یک اتاق را بسته بندی کنید

این یکی از مهم‌ترین نکات درباره باربری لوازم خانه است. مردم اغلب نمی‌دانند لوازم را بر اساس نوعشان بسته بندی کنند یا بر اساس هر اتاق. بهتر است لوازم هر اتاق را بسته بندی کنید.

۷٫ لوازم را در زمان باربری برعکس باز کنید

همیشه لوازم را برعکس از طبقه بالا به پایین باز کرده و جابجا کنید. در این صورت آخر شب مجبور نیستید به طبقه بالا بروید و لوازم آنجا را جمع کنید.

۸٫ تمام لوازم ارزشمند را در یک جا جمع کنید

همه لوازم ارزشمند خود را قبل از باربری یک جا جمع کرده و از آن لیست تهیه کنید. در این صورت مطمئن می‌شوید که چیزی گم نمی‌شود.

اسباب کشی
اسباب کشی

۹٫ برای باربری مایعات از بسته‌های پلاستیکی استفاده کنید

همانطور که حین رفتن به تعطیلات مایعات را در بسته‌های پلاستیکی نگهداری می‌کنید در حین باربری هم می‌توانید از این بسته‌ها استفاده کنید.

۱۰٫ تمام مدارک را  بردارید

مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت بانکی و کارت‌های اعتباری را بردارید. آن‌ها را کنار هم توی ماشین نگه دارید. از آنجایی که سرقت مدارک زیاد شده بنابراین باید تمام مدارک شخصی‌تان را خوب نگهداری کنید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه