انتخاب برگه

سه نکته مهم در بازدید خانه در روزهای کرونایی

بهمن ۱۶, ۱۳۹۹ | رپورتاژ آگهی

سال گذشته که کرونا آغاز شد،‌ بسیاری از ما فعالیت‌های خود را به تعویق انداختیم. از کارهای غیر ضروری پرهیز کردیم. تلاش کردیم که خانواده خود‌ را امن نگه داریم. اما امروز که نزدیک ۱۰ ماه از آغاز کرونا در کشور می‌گذرد،‌ بسیاری از ما مجبوریم خانه خود را عوض کنیم. یا حتی برای کاری مشخص در پایتخت شاید مجبور باشیم اجاره ماهانه در تهران را تجربه کنیم. در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی سخت و سخت‌تر می‌شود. بهترین راه دانستن نکات و توجه به آن‌ها است تا از شر کرونا در امان بمانیم.

پرهیز از تجمع

قرار نیست اگر شما می‌خواهید خانه‌ای را اجاره کنید، بازدید آن را با تمام اعضای خانواده تجربه کنید. بهتر است یک فرد به نمایندگی از خانواده این مسئولیت را برعهده بگیرد. در این شرایط از اینکه همراه با مشاور املاک به محل خانه مراجعه کنید، خودداری کنید.  بهترین راه برای حفظ سلامتی، رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی است.

استفاده از محلول‌های ضدعفونی و ماسک

با شدت و توجه بیشتری استفاده از ماسک و ضدعفونی سطوح را رعایت کنید. با قرار دادن یک خانه در لیست اجاره، احتمالا افراد زیادی برای بازدید به آن خانه مراجعه می‌کنند. پس در مرحله اول، استفاده از ماسک را جدی بگیرید و در مرحله دوم هنگام بازدید از خانه، سطوح را بدون احساس خجالت ضدعفونی کنید. اگر مطمئنید که به صورت خود دست نمی‌زنید، در آخر دست خود را ضدعفونی کرده و خارج شوید.

باز بودن پنجره‌ها

ممکن است فردی که به ویروس کرونا مبتلا بوده، پیش از شما داخل خانه حضور داشته باشد. علاوه بر ماسک،‌ ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراجعه تک‌نفره به خانهٔ مورد نظر، شما باید از باز بودن پنجره خانه نیز اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که باز بودن پنجره‌ها باعث رفت‌وآمد هوای تازه به محیط‌های بسته شده و امکان شیوع و انتقال را کاهش می‌دهد.

چند نکته تکمیلی

این سه نکته به شما این امکان را می‌دهد که با امنیت بالا به خانه‌هایی که برای بازدید مشخص شده‌اند، مراجعه کنید. احتمالا خانه‌های زیادی را خواهید دید تا در نهایت خانهٔ مورد علاقهٔ خود را پیدا کنید. با رعایت این نکات از سلامتی خود در دوران پاندمی کرونا تا حد زیادی محافظت خواهید کرد. اگر در جریان بازدید از خانه،‌ فرد یا افرادی را دیدید که ماسک بهداشتی نزده‌اند، محیط را ترک کنید. احتمال خطر ابتلا را بالا نبرید. همچنین توجه داشته باشید که تا حد ممکن به سطوح دست نزنید. پس از هر مراجعه، دست‌های خود را به دقت بشویید و آن را ضدعفونی کنید.

از نکات مهم دیگر پس از بازدید از خانه‌ها برای اجاره در دوران پاندمی کرونا، توجه به پوشش است. تلاش کنید بیشتر با یک لباس به بازدید بروید. به محض رسیدن به خانه هم آن را در محیطی دور از دسترس کودکان قرار دهید. ویروس کرونا روی لباس‌ها ماندگاری زیادی ندارد؛ اما رعایت بهداشت احتمال خطر را کاهش می‌دهد. زمان بازدید از خانه‌ها را به نحوی تنظیم کنید که افراد کم‌تری در خانه باشند. در این زمینه تعارفات مرسوم را کنار بگذارید و به قواعد دوران کرونایی پایبند باشید.

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت سازه پلاس هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز به لینک‌های داخل متن مراجعه فرمایید.

۰ دیدگاه